. . . volim samo sebe. . .

srijeda, 17.05.2006.


Mrzim kada mi neko kaže da mi je život super i da mi je moglo biti gore,a šta isto tako mi je moglo biti puno bolje!! imam osjećaj da me baš nitko ne kuži,zato šta živim u nekom svom svijetu gdje je sve tako cool,baš kao ja!!!!!! ej, mihaela jesi učila mišiće,jel se javljaš?ja ne! Mislim da bi meni život bio savršen da nema te proklete škole i da ne ne moramo u tu glupu Europsku Uniju! Mihaelica jesi vidla našeg skeleta,kak je sladak!!!

17.05.2006. u 18:29 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

JA- ja sam ja i bit ću to do dana kada me se viša sila odlući riješiti(ili ako to sama ne odlučim)

VOLIM- sebe(rođeni egoist),njega(ako je to moguće),hranu,izlaske,glazbu i sva ostala "ljubav" je usmjerena naravno prema meni samoj.....

NE VOLIM-cajke,školu,ANATOMIJU,ljude koji nabijaju kompleke i s vremena na vrijeme mrzim sve.....

ŽELIM- NARASTIsmijeh i proći anatomiju na prvom roku.....




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

headbang Nikad ne dopusti da te strah od ispadanja spriječi u igranju!!!!!!!


cerek all we need is love all we get is homework!!!


thumbup hrabrost je nada da će metak ipak pogoditi susjeda!!!!