ZA PIVO I UPAD UVIJEK ĆE SE NAĆI A SVE JE DRUGO NEVAŽNO.

utorak, 08.01.2008.

voLim

internet
=D

_____________________________________________________________

danas me šef'ca pustiLa sa praxe. yaaay.
rekLa sam staroj da sam popodne tak da mogu kLošarit i to...yaaay.

i našLa se sa oLgom i mi(J?)om. otišLe na kavu i te spike.
i pošto mia nije iz zagreba furaLe smo je po dučanima da si nađe neakvu naušnicu za pirs.
i tada. VIDJEH KRIČAVO ZELENU NAUŠNICU.
*svrš

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay.

e sad. probLem je u tom kaj su mi sve naušniLe prirasLa srcu i nemrem ni jednu skinut. (njih 3)
KAD ONO... HEUREKA!
" e oLga di je tu zLatar da si zbušim uho?"
nakon par minuta
" e u biti bum 2 rupe"


________________________________

PROBLEM. nemremo nač zLatara. (NA TRGU XD)
i onda skužimo da su kod frankopanske 3 zLatara XD
ni jedan neče -.-

pravac? GLAVNI KOLODVOR.

faLa ti kriste obiđemo svaku jebenu zLatarnu i u nijednoj trebe neče bušit a onu PRVU, pored koje smo PRVO bušiLe...
e tam oče.
"bok teta. jeL bušite vLeha? da. može dve? može. pošto? 20"

i evo ih
=D

Image Hosted by ImageShack.us



i ovu kitty naušnicu mi je Ljubav hanče pokLoniLa nakon 20 dogovora di čemo se nač da mi ju da, sLučajno ju vidLa u bircu. faLa srečo kiss


__________________________________________________________

i da. definitivno voLim internet. zašto? tajna zujo

- 21:57 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.