ZA PIVO I UPAD UVIJEK ĆE SE NAĆI A SVE JE DRUGO NEVAŽNO.

srijeda, 05.12.2007.

dođi dođi sveti nikoLaaaaaa

da Lopatom žvajznem jaaaaaaa...

nanananaa



LaLaLaLaLaaaa



----

danas sam išLa sa ivexom u importane. i sreLa sam KRAMPUSAAAAAA!!

i počeLa se derat disi krampus, tis' moj tata!!



i grLiLa sam ga tamo. a sveti nikoLa je bijo Ljubomoran.

i kasnije sam ga opet vidLa i dogovoriLi smo se da bumo svetog nikoLu zatukLi Lopatatom jer ima picajzLe po bradi.

tak da se ne trudite strugat bLato sLjedeče godine.





i da. nadrko me kompjuter i jedna osoba i maaaaLo sam se iživiLa na kučištu, napraviLa mu 6 udubina i strgaLa bio stoLa

*cipeLarka, započinje distrukcija hard diska...*



JOŠ 9 JEBENIH DANA!!

- 21:00 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.