< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga



Dakle, u mom životu se, za razliku od drugih, događa mnogo toga, o problemima ne govorim, o poslovima i izvoru novca ne govorim, ne govorim o mnogim stvarima koje zadržavam za sebe.
Blog je napravljen za, uskladiti život s drugima, i pretvoriti ga u opuštanje, odmoriti se od svih problema i poslova, steći posve nova prijateljstva, pokazati ono pravo JA.
Mnogi će misliti sada ovo-ono, često ne mislim ono što kažem, nisam takav kavi me večina smatra.
Neki misle da se samnom ne valja zajebavati, ali ni to nije istina, ipak smo mi svi ljudi.
Pričati ću o stvarima razno-raznim, o događajima, o ljubavi (u kojoj nisam baš proslavljen), i tako dalje...
No, ćitati će te, tako da će te i sami vidjeti...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ponedjeljak, 14.05.2007.

Deveti post... Petak, subota, i još par stvari...



Evo nas i u devetom postu, što reći, evo pričati ću malo o suboti, i ovako malo o stvarima koje su interesantne i sl...
Pa da krenemo odmah s poslom, točnije pisanjem ovoga posta...

Petak
Definitivno jedan od najboljih dana, bio sam na Poloju, ne baš radi motora, nego Thompsona, da, došao tam jako rano da bi zauzeo prvi red, prvo su pjevale neke dvije glupe grupe, od kojih su mi jedni posebno išli na živac, ali nema veze, onda je došao Thompson, e onda je atmosfera bila super, svi pjevaju, skaću, ma super, taj dan je bio jakooo dobar...

Subota
To je izgledala ovako nekako, došao sam u grad, susreo dvojicu prijatelja, otišli malo do Valinora (prvi puta sam tamo bio, a mrzim Valinor kada cajke krenu puštati, a dok je strano, pa i nije loše), popili po piće, malo tamo gledao šta se radi, neka dvojica pedera plesali sami, smijao se, obišao Valinor, i otišao do Pivnice... Pivnica, niže cjene, ali samo alkohola, a ja ne pijem alkohol, nisam dugo tamo bio, samo oko pola sata,tek toliko da se pozdravim sa svima, i onda sam izašao van. Te sam otišao do "Ala", jeo tamo, zatim malo prošetao do Brlićke s par likova, pa vam je to bilo oko 23.30h, pa sam opet malo do Valinora, pogledao dali su cajke krenule, i na sreću, nisu bile krenule, pa sam popio pokoje piće, malo poćastio, potrošio novca, izašao, otišao du pizzerije "Cut" po komad svježe napravljene pizee "roma", i tako dalje, i tako dalje, onda sam otišao i imao prijevoz kući, jer mi se nije dalo opet do Brlićke da idem, nešt su me tamo zvali da dođem... NISAM TAJ DAN BIO NA MOTO SUSRETU, IAKO SAM IMAO ULANICU!

Ostalo
Ma što bih mogao napisati, eto, da, da kažem, ima nas svakakvih, eto, možda nabacim još koji pozdrav i to bi bilo to...

Pozdrav ide za: krenuo sam pisati pa sam obrisao, a znaju oni koji su sa mnom dobri, a ostali, odjebite...

poZz



| komentari (22) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.