˙˙˙Slikice˙˙˙

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Đinovski
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Gad
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Desetka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pobjeda
Image Hosted by ImageShack.us


Istočno od Gajnica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Šamar
Image Hosted by ImageShack.us


Knjiga žalbe
Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us














< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (6)
Siječanj 2008 (10)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (7)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (2)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (16)
Travanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


JeL tI hLaDnO pIvO..dA/nE

DaRcHi

Boox! ^^

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zovem se: Paula
Rođena sam: 10.05.
Zovu me oni mili i nemili:Paulica,Paulič,Paulina...
Slušam:
~Hladno Pivo~
~System Of A Down~
~KoRn~
~Metallica~
~Billy Talent~
~Psihomodo Pop~
~Vatra~
~Adastra~
~Iron Maiden~
~Bullet for my Valentine~
~Placebo~
~Hammerfall~
~Godsmack~
~My Chemical Romance~
~Nirvana~
~Slipknot~

Image Hosted by ImageShack.us


=Volim=
~svoje prijatelje
~svoje prijatelje i svojeee prijateljee.=)
~svoj blogec makar je šit
~Dugave
~Komp
~Hladno Pivo(obožavam)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

=Ne volim=
~bahate ljude
~bezobrazne ljude
~kad netko laže

~Moj msn~
ludo_samzaljubljena@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

^Hladno Pivo^
Mile-glas
Stipe-truba
Zoki-gitara
Suba-bubanj
Šoki-bass gitara
Deda-klavijature


°Linkovi°

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Alpha

~neki blogovi~
Mars <3 <3 <3
One su se vozile u raketi po čikagu
Lillie
Jean
Tea
Rita
Blentaca
Tinka
Jana

~Grupe~
Hladno Pivo
S.O.A.D
Metallica
Iron Maiden
Billy Talent
Panic!At The Disco
Bullet For My Valentine
The Beatles
My Chemical Romance
Vatra
KoRn
Slipknot
Slayer
Psihomodo pop
Amy Winehouse
Boys Like Girls
Jimi Hendrix <3
Prazna lepinja.=D

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






srijeda, 31.10.2007.

Ovo je za Teu,koju volim najviše na svijetu...pufaaam te..=))




This is the end you know
Lady, the plans we had went all wrong
We aint nothing but fight and shout and tears

We got to a point I cant stand
Ive had it to the limit; I cant be your man
I aint more than a minute away from walking

We cant cry the pain away
We cant find a need to stay
I slowly realized theres nothing on our side

Out of my life, Out of my mind
Out of the tears that we cant deny
We need to swallow all our pride
And leave this mess behind
Out of my head, Out of my bed
Out of the dreams we had, theyre bad
Tell them its me who made you sad
Tell them the fairytale gone bad

Another night and I bleed
They all make mistakes and so did we
But we did something we can never turn back right

[Fairytale Gone Bad Lyrics on http://www.lyricsmania.com]
Find a new one to fool
Leave and dont look back. I wont follow
We have nothing left. Its the end of our time

We cant cry the pain away
We cant find a need to stay
Theres no more rabbits in my hat to make things right

Out of my life, Out of my mind
Out of the tears we cant deny
We need to swallow all our pride
And leave the mess behind
Out of my head, Out of my bed
Out of the dreams we had, theyre bad
Tell them its me who made you sad
Tell them the fairytale gone bad


BoKiĆ



| OhLaDi PiVo PiVa Si OhLaDiO 1 pUtA | P | # |

ponedjeljak, 29.10.2007.

...Tko to pravi beskrajne hodnike,koji vode u srca svih nas?!...

ejj..kak ste mi ljudofii
nismo se dugo čuli..xd
ima kaj novog?
kaj više nikaj od komentara..no no
zločesti ste..LoL
a doro..dosadno mi je pa mi se piše..
kod mene nema nikaj novog..

efo vam nekaj kaj sam ja napravila..pufač



pozzzzz



| OhLaDi PiVo PiVa Si OhLaDiO 1 pUtA | P | # |

četvrtak, 25.10.2007.

...I'm gonna make you, shake you, take you,I'm gonna be the one who breaks you..

Mama Said

Mama she has taught me well
Told me when I was young
Son, your life's an open book
Don't close it fore it's done
The brightest flame burns quickest
Is what I heard they say
A son's heart's owned to mother
But I must find my way

*Let my heart go
Let your son grow
Mama let my heart go
Or let this heart be still

Rebel my new last name
Wild blood in my veins
Apron strings around my neck
The mark that still remains
Left home at an early age
Of what I heard was wrong
I never asked forgiveness
But what I said is done

[* Repeat]

**Never I ask you
But never I gave
But you gave me your emptiness
I now take to my grave
Never I ask of you
But never I gave
But you gave me your emptiness
I now take to my grave
So let this heart be still

Mama now I'm coming home
I'm not all you wished of me
But a mother's love for her son
Unspoken, Help me be
I took your love for granted
And all the things you said to me
I need your arms to welcome me
But a cold stone's all I see

[* Repeat]

Let my heart go
Mama let my heart go
You never let my heart go
So let this heart be still



| OhLaDi PiVo PiVa Si OhLaDiO 1 pUtA | P | # |

petak, 19.10.2007.

Ti si anđeo,a ja sam nevolja koja donosi bol...=(

ojj ljudeki..danas bum sam stavila pjesme i lyrcise od predobre grupe koja se zove Adastra.=)

_______________________________________________

Nabujala rijeka

Ona ustaje u zoru kod još nitko nije budan
želit ostvariti zacrtani san
sa svoje dvije male ruke radi od jutra do noći
skrivajući da je umorna
za svakog uvijkek ima osmijeh
ali neda nikom da joj priđe bilže
nego što im dozvoli
kad stigne kasno kući iz svijeta se iskljući
počne radit što joj je najmilije

Nek ponese me daleko
nabujala rijeka

Bila je oštra zima kada sam je prvi puta ugledao
nova godina je kucala
pružio ruku da je dotaknem
jer toliko je zračila dobrotom
iz očiju joj sjaj
toliko dugo sam joj dosađivao
da mi je dala mali poljubav da me otjera

Ne ide to lako
to je bol što odmara

Nek ponese me daleko
nabujala rijeka

_________________________________

Ti si sa neba

Ti...ti si sa neba
kao svježi zrak,
pitka voda...

sad...sad se osjećam čudno,
kao pripitomljena zvijer,
što ti jede s dlanova...

prestaju vječne oluje
koje vezale sz me za hladnu stijenu,
a stijena je postala pijesak...
opet sam dječak zbog tebe..

zima je ohladila svev ulice
i hladno je
ne puštam te iz zagrljaja...
kiša se pretvorila u snijeg..

slušam kakko drhtiš dok smo sami,
iako svuda oko nas snijeg prkosi tami.
ne boj se,nisi sama,
iako svuda oko nas caruje tama...

ti..ti si sa neba,
kao svježi zrak,
pitka voda..

______________________________

više mi se neda pisat zato kaj to sve moram ručno..a ruka me boli od tog.
ostalo bum u druigm postevima..čujemo se..pufaa=))
xxxxxxxbye byexxxxxx




| OhLaDi PiVo PiVa Si OhLaDiO 1 pUtA | P | # |

četvrtak, 18.10.2007.

Osjećam se kao govno u zraku..xD

bokić ljudi..
evo mene opet.dosada me hvata..mislim moram pisat zadaću al mi se neda..
kupih si sad bon i 4 čokoladice..al sve sam ih pojela..kmee
sad želim još i još..al vani je tak sjebano vrijeme da mi se neda opće pogledat kroz prozor a kamoli izać van.
noga me prestala bolit..al me sad srce boli..jebeni Marino..gej..on svima uništava život..i ja spadam pod sve..
ne želim mu to dopustit..al..trga me i nerem si pomoć..dođe mi da režem žilee..il neznam kaj gore..

sjetila sam se nekog i došla mi inspiracija da pišem post..al kaj je najgore tipkam u ritmu muzike..xd
a lušam system..pa je malo sjebano.heh.
u zadnje sam vrijeme postala ovisnik o nekim osobama..hahaha
sama sam sebi smješna.moram psihiću.neznam dal da danas idem na košraku..nekak mi je mokro vani.LOL
joj..baš mi se piše..i iam neku udobnu tipkovnicu.hah..i takk..
više neznam u kog sam..iskreno mislim da sam u puno njih.
al sam i sa pol ljudi posvađana..
evo koristim ovu priliku da se ispričam Ivani..sorry..fakat..:(
a doro..valjda bu bilo bolje..

jedva čekam Hladno Pivo...ak bum išla..jojjček
hihi.

svaki dan razmišljam i razmišljam i nikak da shvatim ko je on da mi uništava život? ustvari već ga je uništio.grr
a nebum ga jako mrzila..al ipak..on je presladak.cerek
al ja neželim bit u njega..al to mi baš i ne uspijeva..
al samo znam da kad mi je pružio ruku i reko..bok ja sam Marino..da mi je to bio najljepši trenutak u životu.i da ga nikad nebum zaboravila...doro..tolko o Marinu..

ja mislim da sam u nekog..neželim reč u kog da ne ispadne...
možda vam jedan dan otkrijem.
neznam više kaj da pišem..
čekajte da promijenim pjesmu..

evo me..i ja još uvijek neznam kaj da pišem..znam da sam već s tim dosadna

u zadnje vrijeme slušam samo tužne pjesme..i samo mislim na smrt i kak je na nebu..neznam koji mi je,..ehh što ljubav čini..neremo si pomoć..al moramo svi jednom proć kroz to i pusit "koju" suzu..
to vam je takk..
u školi je okej..zajebavamo se..podjebavamo profu iz tjelesnog i uživamo u djetinstvu.
neda mi se više tipak..prošlo me..čujemo se..i pozdrafljam
Ritu,Teu,Karlicu,Matek,Mateu,Ivanu..Lea(vojim te)=D..i neznam kog još..svoj razred..ne sve..samo neke.:D
i doro..
odoh vam ja..

PUFETTIINAAAA SVIMAA I UŽIVAJTE!!!!kisskisswavewavemah

by:TroLićfino



| OhLaDi PiVo PiVa Si OhLaDiO 1 pUtA | P | # |

srijeda, 17.10.2007.

Krade mi te cesta...=((

Ejj svima..kao što svi već sigurno znate..poginuo je Toše Proeski..kao i što naslov kaže..ukrala nam ga je cesta,kao i Dražena..=(..zašto Bog uvijek uzima najbolje? zašto oni orvi odlaze?? ko će nam dati odgovor na to pitanje..nitko..zato što ga nitko neznam..moja iskrena sućut obitelji Proeski i njegovim najbližima..otišo nam je Anđeo sa najlijepšim osmjehom i s najvećim srcem..pamtit ćemo ga svi..zauvijek..

doro..toliko o našem Anđelu..

**********************************************

bokić ljudeki,,kak ste? kaj ima?
više nitko ne ostavlja komentare..no no
zla djeco..
a doro..

kao što svi misle..mislim to je i istina..valjda.
ja sam opet u Marina..on je moj anđeo .
doro..

u školi sve super..i takk..
neam vam kaj za reč..

udala mi se seka 13,10=))

doro..neda mi se više pisat..čujemo se..pozdrafff svima!!!!

I TOŠE..POČIVAO U MIRU BOŽJEM..VOLIM TE!crykiss

wavewave



| OhLaDi PiVo PiVa Si OhLaDiO 0 pUtA | P | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.