<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> ......artemis..... - *Caffe bar Artemis* - Blog.hr

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off
About this blog

-razna sranja
-novosti
-komentari
-sto sranja

Blog.hr

Melitazujo

Denisanut

mc luka

galeb

mišel

sandra i melisa

anđelika

sweetdark

sadinside

lekić

ekonomistice




Image Hosted by ImageShack.us



Vlasnik: Damir Zaharija ( zaha )

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us



Moja dobra nada

Davno se ugasila moja zvijezda sreće
Zato me sada ništa neće.
Ništa neće da krene
Život je za mene
Sada nešto tužno
Trebam poduzeti nešto nužno
Ali ne znam šta
Jer mi se mašta
Istopila u trenu
Zato sada neće da krenu
Ni ljubav, ni sreća
Koja se istopila kao svijeća
Opet bih počela
Sve iz početka
Kao što sam htjela
Nakon samog svršetka
Te veze lijepe
I naše ljubavi slijepe
Da mi je sad makar malo
One sreće i ljubavi
Što mi je dalo
To slatko stvorenje
Ne, to nije bilo priviđenje
Voljela sam ga
Volio me je
Bila sam sretna sva
U oblacima
Tek kad sam prekinula
Shvatila sam da moje
Srce samo njemu pripada
Tada su sve boje nestale
Moje nade su prestale
Prevarila sam se
Željela sam sve
Vratiti nazad
Ali više nije bilo povratka
Oprosti mi, ako imaš snage
Jer su mi drage
Sve tvoje mane
Jer kada svane
Shvatićeš sve
Bit ćeš zbunjen,
Nećeš znati gdje
Ali ja ću ti pomoći
Puno snage ću smoći
I do tebe doći.
Oprosti mi sada
Jer ti si mi jedina dobra nada.

Čuvaj me

Misliš da je teško voljeti
Da će te vjetar odnijeti,
Ali sve što trebaš je ljubav
Kakva god ona bila,
Jer kada voliš, čak imaš i krila
Vjetar te ne nosi,
Jer znaš ko si
Znaš da si neko
Ni zvijezde ti nisu daleko
Zato otiđi do njih,
Dodirni ih
U moje ime, onda se vrati
I zagrli me
Ne daj me nikom
Tjeraj ih rikom
Od sviju me brani,
Jer idu bolji dani
Želim da živim
I nikog ne krivim
Za sve što učinim
Bilo ono pogrešno ili tačno
Samo da nije mračno
Kao što je sada
Da bude novi život
Bez nedostižnih nada
Brani me čuvaj se
Kroz gužvu guraj se
Učini to zbog mene
Dolij snage u vene
I kreni dalje
Zbog ljubavi, zbog nas
Dodaj gas
Tiho me ljubi
Nadu ne gubi
Jer biće nešto od nas
Samo nemoj lažnu
Nadu da mi ulijevaš
Tako ću izgubiti povjerenje
Od svih vas
Čuvaj me sad
Jer kucnuo je čas.


Bez imena, ali sa rimama

Prolaze sati,
Prolaze dani,
Prolaze godine,
A ja ovdje sjedim
Sama, bez tebe
Ne mogu više ovako
Ni mom srcu nije lako
Sve me boli
Ali moje srce,
Još uvijek te voli
Ti si moja sreća,
Koja se istopila
Kao svijeća
Ti si moje zlato
Koje me baca u blato
Izvini srećo,
Ali ja nisam takva
Ne zaslužujem to
Jer te nisam dotakla
Uzeo si mi srce
Šta želiš više
Uzeo si mi dušu
Kao dugu poslije kiše
Shvatit ćeš ti to
Kada bude bilo kasno
Ali barem će ti bit jasno
Da te je volio neko
I voli te i sada
Neko u čijem srcu
Tuga vlada
Ali kad shvatiš
Ja neću biti tu
Naći ću i ja svoju sreću
Ne kao tvoju
Naći ću još veću!!!


Nije ona ta

Ne znaš ni šta si propustio
Ni šta si sebi dopustio
Jako nisko si pao
I nadam se da ti je zbog toga žao
Ja nisam znala
Da si tolika budala
Ja te molim
Jer te volim
Da poslušaš srce svoje
Da budeš oko moje
Ne mogu te prepustiti njoj
Ja želim da budeš moj
Probudi se malo
Pogledaj šta ti je nebo dalo
Poklonilo ti je mene
A ne očaje njene
Nemoj da ti išta smeta
Jer ako ne počnemo biće šteta
Ja volim tebe
Ti voliš mene
I misli malo na sebe
A ne na druge
Ako ne misliš tako
Eto meni onda tuge
Ne može mene imati svako
Nije to baš sasvim lako
Daj šansu mi pruži
Srce moje usluži
Spremna sam na to
Barem mi učini nešto
Valjda ti nešto moje riječi znače
Volim te- rečeno kraće!!!
Ali ako si se u nju zaljubio
Moje srce si ubio
I mene zauvijek izgubio.

Jednom

Jednom kad će se sunce sakriti iza oblaka
ja ću moliti Boga da mi te vrati...

Jednom kad će se kišni oblaci nasmijati priznat
ću ti da sam bila samo tvoja...

Jednom kad će i grane drveća plakati
priznat ću ti koliko sam te voljela...

Jednom kad će travke poprimiti mirise jasmina
reći ću ti koliko noći sam te sanjala...

Jednom ću ti možda priznati da...
TE JOŠ UVIJEK VOLIM!

Autorica: V@lentin@

ON?

slušam kako diše dok spava
i uživam slavu njegove neprisutnosti.
volim ga u trenu kada on to ne zna.
kada sanja. (a možda i mene)

dlanovima bojim bljedilo njegova lica
i tiho mu šapućem sve
što sam još nekad željela

postajem tišina na njegovoj kozi.
nikad ga vise ne želim!
probuditi.

***

ostaješ kao stimulans
u koži, u kosi , u noktima mojim.
osmijehom zalijepljen na moje usne,
milovan o riječi, utješen.

čuvam te, jer ti me poznaješ.
poznaješ moje ruke koje drhte,
pamtiš miris mojih zglobova.

+++

afektirana dodirom hvatam
samo korijen posljednje riječi
i nagađam da li me voliš
uz pridjev.

+++

otvori me,
i sjat ću na tvom osmijehu,
na obrazima drugih..
pozdravljat ću dane
svakom rimom tvoga imena.

a tvoju kosu boje meda
ostavit ću samo za sebe!


Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us

Sudar sa sudbinom

Romantična priča o bogatoj djevojci i siromašnom momku koji se susreću i zaljubljuju na "nepotopljivom brodu", dok posada broda žuri da obori dotadašnji rekord u putovanju preko Atlantika (na putu im stoji samo santa leda).

Titanik je treći film u historiji Američke filmske akademije koji je osvojio jedanaest oskara. Također, to je najprofitabilniji film u historiji i prvi film koji je u cijelom svijetu zaradio više od jedne milijarde dolara.





Nagrade i nominacije (Američke filmske akademije) [izmijeni]
Oskar za najbolji film
Oskar za najboljeg redatelja
Oskar za najbolju glavnu glumicu nominacija
Oskar za najbolju sporednu glumicu nominacija
Oskar za najbolju montažu
Oskar za najbolju umjetničku produkciju
Oskar za najbolju šminku nominacija
Oskar za najbolje vizualne efekte
Oskar za najbolju muziku
Oskar za najbolju pjesmu
Oskar za najbolju kinematografiju
Oskar za najbolje kostime
Oskar za najbolji zvuk
Oskar za najbolju zvučnu montažu
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Originalni naziv: Titanic
Godina produkcije: 1997
Zemlja produkcije: SAD
Jezik: engleski
Žanr: drama
Režija: James Cameron
Scenarist: James Cameron
Muzika: James Horner
Uloge: Leonardo DiCaprio, Kate Winslet, Billy Zane, Kathy Bates
Producent: James Cameron
Kompanija: Paramount Pictures
Trajanje: 194 minute





*links*

Blog.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


...CREDITS

DESIGNER: Â ice angel


Â

Brushes: Fractured-Sanity.Org
Model: Xiao Lan

subota, 19.05.2007.

......artemis.....

.....ovako...htjela bih se nadovezati na onaj post "zamolba" gdje sam imala prilično duge komentare a pogotovo od jedne cure tzv. alexis. što se toga tiče dajem joj potpuno pravo i želim vas svih obavijestiti za one koji ne znaju da robi više ne radi u artemisu....počeo je raditi mulini koji je mrak....ne opija se na poslu, čisti za sobom i radi predobru kavu...ne želim reči da je robi ne radi ali...rolleyes
.....btw po prometu se vidi da je sve ok jedino šta nam mulini ide ubrzo ća jer je ovdje samo na ispomoči da pomogne mom dragom barbi zahi....a nova je vijest da ja više nisam na ispomoči u artemisu...nisam se posvađala ni ništa nego je tako zaha odlučio jer trenutno ne treba ali kad bude trebalo....bang
....sve ide u najboljem redu, artemis se ne zatvara, zaha ostaje šef......počeli smo razmatrati komentare što se tiče muzike...kad je mulini u smjeni pušta elektroniku, a rano ujutro si stavi madonnu....pa malo radi streching...a kad radi zaha se pretežito igra playstation i slušaju se laganice dok se navečer sluša sve i svašta...počela je dolaziti neka malo starije ekipa da probudi tu tapiju koja je bila zadnjih mjesec dana....da se mene pita izbacila bi neke osobe iz kafića ali dok god svaka od njih ima barem 30kn u đepu....NE ISPLATI SE....bangbangbang
....pitala bih jedino alexis ako se zove ana jer me pitao mulini da je pitam...."ako si ti ana, te pozdravlja mulini!!!!!
...ništa ljudi se vidimo i čujemo uskoro....ciao, ciao........i ovom prigodom pozdravljam lekića, almu, alena, sanju, maglu, bojanu, harija i jannet!!!!!mahwavewavewavewavemahmahmah






Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 16:29 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.