srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




Ja sam Rebeka,imam 14 godina i luda sam...hahah sala!



Vatrena sam navijačica dinama i zbilja ga volim najvise na svijetucerek. Najdrazi igrač mi je DUDUcerekIako je otisao iz dinama ali za mene će uvijek biti legenda.
U skoli sam odlicana učenica i volim sve predmete(hm njemački bas i nelud) Jako volim pjevati te volim sve vrste glazbeblabla. Imam puno prijatelja i sve ih jako volimcoolzujo. To bi bilo nesto najvaznije a ostalo me slobodno pitajte ostavljajuci komentare.Naravno ako vam se nesto ne sviđa recite ali me ne vrijeđajte. Velika pusa svima od Reby,nutnutnut:nut Customized Soccer Jersey - ImageChef.com ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more






DRAGI MOJI JA VAM IMAM JAKO PUNO PRIJATELJA TE CU VAM SADA NABROJIT SAMO NEKE OD NJIH:
PETRA-BEST
IVA
ANA
ANDREA
EDITA
SUZA
JASMINKA

CURE IZ 8 IZ VRBOVSKOG
itd
A TU SU I FRENDOVI:
ALAN-BEST
DENIS
RENATO
MARTIN

i jos puno njih....
SVIMA VELIKA PUSA!!!!



Hearts Glitters

Hearts Glitters




Blue Glitter Framed Heart Glitters

Blue Glitter Framed Heart Glitters







Peach & Yellow My Little Pony Glitters

Peach & Yellow My Little Pony Glitters







Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 19.07.2007.

Dan je bio bas SUPERRRRRRRRR!!!!!!!!!

Kako je danas bilo vruce!!!!! Ajoj jedva smo svi prezivjeli. No ipak i nije bilo tako lose. Petra i ja smo bile skupa na Kupi i bilo je sjajno. Skakali smo,plivali,ludovali te se suncali. Ali ja opet nikako pocrnit. Pa to zbilja nije fer. A npr moj best frend je vec crn ko čokolada. Ovim putem ALAN VELIKI POZDRAV!!!!Na more idem krajem mjeeseca pa se nadam ulovu kakvog komada.Nadam se da je i vama danas bilo također zabavno.0bavezno komentirajte!!!! Veliki pozz svima koji posjećuju moj blog.



| komentari (14) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

BBB Reby