Napokon novi post... - Volim biti zaljubljena...... - Blog.hr

°?^yeP Or nOp^^?

Dizajn maDe by:AnAnAs I bAnAnAs DiZzIcHi Kostur by:Cow design ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Lud..OtKaČeN...i TaK

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

O meni...

Zovem se Tena. Živim u Novoj Gradiški...
Volim svoju obitelj i prijatelje, svoj 1.b, svoj kompić,čitati,zezati se s frendovima.
Ne volim umišljene, sebične i mrzovoljne ljude i ne volim puno pričati o sebi,tako da je ovo većina onoga što sam htjela reći...
Inače sve 5..
Imam puno prijatelja, super obitelj i užiwam!
:)

ponedjeljak, 02.02.2009.

Napokon novi post...

...Nisam dugo napisala posti pa sam pomislila da napišem novi...(to bi bilo najkorisnije pošto se ubijam od dosade...i znam sve ove pjesme koje slušam napamet ).Polugodište je super počelo....nadam se da će tako i nastavit...osim akko neš ne zabrljam...što ne bi bilo čudno poznavajući mene....Razred mi je falio preko praznika...stvarno su ludi...kad se sam sjetim jednog sata matematike...kako smo se samo ismijali...čeljust me bolila od smijanja....heheh...Uglavnom..neke su mi stvari krenule...tako da je to super...E sad stvarno ne znam što napisat...tako da....
Pozzzzzzzzzz i komajte...
kiss



| °°°..SaM kLiK..°°° (1) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.