Volim biti zaljubljena...... - Blog.hr

°?^yeP Or nOp^^?

Dizajn maDe by:AnAnAs I bAnAnAs DiZzIcHi Kostur by:Cow design ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Lud..OtKaČeN...i TaK

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

O meni...

Zovem se Tena. Živim u Novoj Gradiški...
Volim svoju obitelj i prijatelje, svoj 1.b, svoj kompić,čitati,zezati se s frendovima.
Ne volim umišljene, sebične i mrzovoljne ljude i ne volim puno pričati o sebi,tako da je ovo većina onoga što sam htjela reći...
Inače sve 5..
Imam puno prijatelja, super obitelj i užiwam!
:)

srijeda, 03.12.2008.

A šta da napišem???E da imala sam danas slobodan sat,nije bilo latinskog...živa dosada...više bih voljela da smo imali latinski cry ..i još sat lektire...Zlatarevo zlato...jadna ja,treba to pročitat...ma šalim se...knjiga je OK....Sutra pišemo geografiju kod raske...nadam se da ću dobro napisat...Držite mi fige...tako mi se ne da ić u školu..a izdržat ću još 2 tjedna..brzo će to proć...Jedva čekam petak...da se bar malo odmorim od škole...I danas smo pisali neku anketu...mislim koja pitanja...jesi li ikad imala dečka..šta prvo uočiš na dečku...mislim šta to nekog zanima..to uostalom znaju moje frendice...šta to ima veze sa školom...Ma razred je legenda....uobičajen dan u 1.b...šale i smijeh posvuda...Kažu mi da pišem duže postove,ali meni ponestaje inspiracije za pisanje..Pozz svim mojim prijateljima koji ovo čitaju,mom 1.b razredu,onima koji me poznaju
I šta da još kažem osim da komate koliko hoćete želim vidjeti što više komova pozz do idućeg posta...I evo jedan poseban pozdrav za moju frendicu Kristinu pusa Tinčy...Bye
nut



| °°°..SaM kLiK..°°° (3) | ..NiKaD nEmOj KlIkAt.. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.