< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KiSs KiSs Yep/NoPe

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

cccc...kullana...haha

dosta o mom autu...pričajmo sad malo o MENI...hh...

~ime~Iva
~nadimak~Javorka
~datum rođenja~08.05.1995...imam 13 god...
~horoskop~bik...=)
~najcurke~ruža,maja,luca,karla,doroty,mare,ema,ana l. i m.,jelena,kika,žana,petra,iva...
~najbojsi~fran,mudra,tin,stiv,veky,i tam još neki...
~slušam~cajkee(naravnoo!onaak),neke strane,domaće...sve osim metala i rocka...
~ljubav~ahh...sad patim...
~volim~svog psa i zamorčeka,BRATA,mamu,tatu,frendićeee,muzikuu,pjevat,plesat,glupirat se,zjb se(to uvijek),razgovore s lucijom(al to nisu obični razgovori),čokoladu...i još neke stvari...
~ne volim~bahate,jadne,umišljene,plešnekicu,školu,učit(to nikad ni ne radim),pojedine osobe...i nezz više...
~nezz kaj da više pišem...to je dosta o meni...kizza


~slikice~
i Love My Besties
love icon
smile
You have my whole heart
LollyPop iCon
icon - candy stars
oko
candy eyes
icon

četvrtak, 22.05.2008.

odlazim,odlazim..sa planete putujem,putujem,putujem..mjesecu se radujem...NIKADA se neću vratiti.....=(

ahh...ej ljudi...eto teško meni...ja vam idem u medulin...do nedjelje...i sad sam se malo zaželila bloga..hh...sretan...kao sam hepi al dobro...opet nije ok...dns su leach i petra profurali=)))..baš mi je drago...baš si oni pašu..=))...jedino sam zato hepi..i zato kj ću se maknut u medulin..koji će bit pun..tj. spavat ću u prostoriji punoj dečki...iz drugih klubova..mmmm...ahh...jedva čekam...i to imamo petak-slobodan..subota-regata(natjecanje)..pa slobono..i nedjelja-slobodna..=))...baš će mi bit supeer...
Claire Crying icon baseYou Gayy!...užas mi je dns...osim jedne svijetle točke(leo i petra=))..)...al ovo drugo..ahh...cry...dođemo na školsko...svi skupa...(a boro mi je reko da ej njemu bed pred drugima)...a bili smo sam fran,luca,petra,leo,on i ja...i lik me nije ni pogledo...no...ja ne znam kak će ovo dalje...jer ak ostane ovak..će bolit...a ak prekinemo ..će bolit još više...=((...tak da imam peh...i to opasni...jer nezz kj da napravim...da bar mogu na lošinj...s njemcima..tam je bilo savršeno...hotel..pored mora...i preedivan i preedobar dečko...al..sve što je lijepo kratko traje...no...al ja nemrem vjerovat kolki ja odjeb dobivam...to mi fkt pokvari cijeli dan...zato jedva čekam sutra..kad ga tri dana neću gledat...možda će me manje bolit...tuzan...i sad tu slušam pjesmice neke...na rubu plača...i nemrem više ovak živit...nemrem izdržat tolko...ja nezz kj da još napišem..pa idem....
kissač..
petri..
luci..
ivi..
7 cura..
ani..
jeleni..
mamiću..
leu..
franu..
i valjda njemu..cry...
čaos...kiss

- 23:02 - Love me SaMo(9) - Or hate me - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.