život jedne djevojke velikog srca

četvrtak, 07.06.2007.

Sex, drugs & rock'n'roll

Ovih par rečenica posvećujem svim BIKERIMA dobre volje!!!!!!!!!!!!!!

Svima koji vjeruju da su bikeri prljavi,pokvareni i zločesti ljudi poručujem.......pogledajte sebe pa onda sudite!!!!

Sa 14.g. opalila me neka luda ideja da ja želim bit biker-ica do kraja života!!Tek mi je bilo 14 a bila sam tako divlja..Nije me ni Bog mogao zaustaviti u mojim naumima...Dani prolaze a ja imam još isti san...15-16g počela sam ići po moto susretima ili u narodu nazvano bikerima.Bila sam mlada,luda,zaljubljena u brzinu...Ljeta su bila stvorena za vožnju motorima,upoznavanju ljudi,ispijanju piva....Definitivno ako ste biker ili samo volite ludu zabavu preporučujem moto susrete u dalmaciji,posebno Sinj,Split, te jedan od najboljih i najvećih biker susreta TWIN HORN BEACH PARTY u Puli. Vjerujte ljudi moji,poznanstva i prijateljstva koja se steknu tamo traju i traju....Npr. upoznala sam neke"čudne" njemce...sprijateljila se s njima i danas jedan od vodećih mehaničara McLaren Mercedesa moj je prijatelj. Ima tako puno primjera,recimo Saša iz BB- opijali smo se skupa na bikeru u Opatiji i za par mjeseci gledam ga na Tv...Tu je još puno primjera...jako su čvrsta ta poznanstva-tako da se često čujem s tipom koji je doktor u Holandiji ali svake godine je na susretu u Puli.Vjerujte idite,vidite i nećete požalit...
Danas nemam ideju da budem biker-ica ali definitivno sam ponosna šta su me oni "odgojili"

07.06.2007. u 16:47 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

život obične djevojke
Vesela,uvjek nasmijana djevojka s ne baš puno sreće...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr