život jedne djevojke velikog srca

srijeda, 06.06.2007.

ŽIVOT S POZNATIMA

Filmski festival u Cannesu

Ovaj post posvetila sam mom dragom prijatelju kojeg neću imenovati koji je jedan od poznatijih osoba u tako maloj Sloveniji.

Upoznali smo se 2001.g....ludo se zaljubili,volili smo se kao da nitko više ne postoji.On je živio 100km od Maribora a ja u Puli. Viđali smo se vikendom,praznicima, a nekad je znao dolazit usred noći da bi bili par sati zajedno i da bi u 7 sati već bio na poslu...Bili su to ludi dani,živjela sam za dan kad će opet doć...Bilo je sve tako lijepo,sve je bilo prelijepo da bi bilo stvarno....Da vjerovatno pogađate....on je bio oženjen...tu je nastala sumlja,iako je on od početka govorio da će se rastati da on voli samo mene!To je trajalo neko vrijeme, a ja sam imala sve jaču grižnju savjesti....Vrijeme provedeno s njim nikad neću zaboravit...bilo je kao u bajci...a one ne postoje....Naravno koliko god ga ja voljela morala sam ga ostavit jer očito nije bio spreman napustit svoju ženu...Iako se mi i dalje čujemo,vidimo kad dode to je sad samo prijateljstvo koje nikad ne želim izgubiti!!! Upravo sam dobila njego mail,poslao mi je slika sa festivala u Cannesu i sad sa Vama želim podjelit koju sliku...

06.06.2007. u 19:09 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

život obične djevojke
Vesela,uvjek nasmijana djevojka s ne baš puno sreće...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr