petak, 21.04.2006.

Malfoy se vratio?

Vrata dvorca su se naglo otovrila te su kroz vrata ušle dvije djevojke i odmah počele vikati.Na brzinu sam se ustao iz kreveta i obukao plašt.Aparatirao sam se na dno stepenica i ugledao ispred sebe troje ljudi koje sam najmanje očekivao.Bile su to Angel,Keera noseći krvavog Malofya.

Ja:Što se dogodilo!?
Keera:Krenuo je sam na Pottera.Jedva smo ga izvukli
Angel:Bilo je grozno
Ja:A ti si...?
Angel:Angel.Poznajete mog oca.
Ja:Da naravno.Brzo u ambulantu.Neka netko pozove Snapea
Angel:Ja ću...
Ja:Keera što se dogodilo.
Keera:Slijedili smo ih po noći i jutru onda Draco jednostavno poludio i izletio ispred svih njih,da nam Angel nije pomogla ne bi preživili.
Ja:I ti idi u ambulantu.
Snape:Zvali ste me
Ja:Mali Malfoy je ozlijeđen.U ambulanti je
Snape:Prepustite to meni...
Ja:OK svi u ambulantu


Polako su se počeli razilaziti ljudi i penjati se po kamenim stepenicama.Čuo sam neko šuškanje u pokrajnoj sobi.

Ja:Možeš izaći.Koliko si čula
Mary:Oprostite gospodine
Ja:Ne bi smijela izlaziti po danu
Mary:Gospodaru.Što sam to postala.Mjenja mi se vanjski izgled.Očnjaci mi rastu
Ja:Sve ću ti obajsniti večeras.Uđi u sobu
Mary:D-d-a


Popeo sam se uz stepenice.U mraku iza mene sam čuo glas još jedne djevojke

Lisa:Znaš li da ćeš je morati ubiti ako postane opasna
Ja:Znam,ali neće morati doći do toga
Lisa:Gospodaru morate biti oprezni.Nije lako živjeti s vampricom u dvorcu
Ja:REKAO SAM DA JE NEĆEMO UBITI!
Lisa:Dobro Tome neću ja biti kriva kad dvorac bude pun krvi
Ja:Jesam li rekao da je to moj posao Lisa.Ne mješaj se.
Lisa:Ja sam ti sestra samo se brinem
Ja:Drž se ti svojih problema Lisa i ne gnjavi me imam dovojljno problema


Lisam možda jest bila moja mlađa sestra ali već je dovoljno mudra da zna koga treba slušati.Slijedeći put neće ostati samo na raspravi.Prošao sam kraj Snapeova ureda na put prema velikoj sobi kad sam čuo poznate glasove.

Ja:Pa dobro više vi ste prevršili svaku mjeru
Luna:Oprostite Gospodaru nemojte
Ron:Ja sam kriv Gospodine
Ja:Pa dobro je li vi vidite da postoji vani dvoriše.Zašto ne izađete!!
Ron:Oprostite moralismo se viditi
Ja:Pjegavi nisam čuo da te netko nešto pitao
Luna:Nemojte...
Ja:VAN!!!
Luna:Da Gospodaru
Ron:Idemo
Luna:Snape se neće ljutiti što smo mu razbili kutiju sam veritaserumuom
Ja:MOLIM!!!!!
Ron:Ništa ona se samo šali.
Ja:Razbili ste Veritaserum
Luna:Ma samo jednu kutijicu
Ja:Imate pet sekundi da nestanete odavde ili ću početi bacati neoprostive kletve na vas
Luna:Byee
Ja:Nemoj ti meni bye
Luna:Samo sam vas pozdravila...
Ja:Da mi se više niste pojavili pred očima.


Izgubili su se brzinom munje.Tada nisam znao kako će to što sam učinio imati trajne posljedice.Nisam shvatio kako je Lunina ljubav prema Ronu bila jača od same kletve Imperius.
Kako su sati prolazili noć je padala.Razmišljao sam od izgubljenom autoritetu u ovom dvorcu.Dok me se svi čarobnjaci boje ja sam se ovdje borio sa teenagerima koji su okupirali moj dvorac.Gledao sam na šumu kroz prozor i primjetio jednu priliku kako izlazi iz šume.Bila je dojevena u mrčan plašt i činila se izgubljenom.Iz velike daljine sam primjetio veliki grb na njezinim prsima.Bila je to značka sa velikim slovima DA u sredini.Veća sam poletio prema stubama kad sam primjetio djevojku kako pada s dvorca u zadnji se trenutak ispravila i požurila prema jednoj od članica Dumbledorove armije koja je izašla iz šume.Bila je to Mary.Aparatiro sam se ispred Mary.Njezino se lice promijenilo.Koža joj je bila bljeda,a kosa joj je potamnila.Pogledao sam joj u zube koji su bili osštri,a pogotovo očnjaci.


Ja:Mary kuda si krenula
Mary:Žedna sam.
Ja:Čekaj!Ne diraj djevojku ona je pripadnica DA
Mary:DA?
Ja:Dumbledorova armija


Krenuo sam se prema šokiranoj djevojci koja se okrenula prema šumi i stala trčati.Aparatiro sam se ispred nje prije nego što je stiga pobijeći.Uhvatio sam je za ruku.Kad smo je ja i Mary odveli u dvorac stala se tresti

Ja:Ajmo tko si ti?
Shikoku:Ja...
Ja.Čekaj malo zar ti nisi ono dijete iz tamnica
Shikoku:Jesam
Ja.Što radi ovdje
Shikoku:Tražim nju


Pokazala je na Mary koja je bila u transu.Znao sam da je Mary hitno potrebna krv da bi preživila.

Ja:Mary?Zašto?
Shikoku:To je moj posao
Ja:Da tražiš nestale čarobnnjake?
Shikoku:....
Ja:Odgovori!!
Shikoku:Da.Miči se od mene
Ja:Ovaj put ćemo se pobrinuti da ne pobijegneš.Vodite je u tamnice


Dok je prolazila kraj mene pljunula mi je u lice čime je zaradila jednu kletvu Crucio nakon kojeg je počela vrištati.Ubrzo je prestala i počela se derati usput ubacivajći najgore psovke.Mislio sam da je kraj cijeloj ovoj priči kad se dvorac ponovo otvorio i kroz vrata je prošla još jedna djevojka

Ja:Jennifer
Jennifer:Jebemu sve.I činio mi se ovaj dvorac poznat
Ja:Predpostavljam da si došla po Shikoku
Jennifer:Ne...ja...sam samo....došla vidit Draca
Ja:Sad si rekla da si slučajno nabasala ovdje
Jennifer:Ma ..nisam,Govorim istinu
Ja:LAŽEŠ!Ne možeš meni lagati
Jennifer:K vragu
Ja:Pa dobro pravit ćeš društvo prijateljici u tamnicama
Jennifer:Draco!! u pomoć
Ja:Drco je na rubu smrti mislim da te ne može čuti.
Jennifer:Neee!


| 15:17 | Komentiraj (50) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © A year after - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Prošla je godina dana.Dumbledore je mrtav ali opasnost za smrtonoše je sve veća dok nove generacije nastavljaju borbu protiv mračnih sila.

Ne postoji dobro i zlo.Postoji samo moć i oni preslabi da je slijede

Voldemort

Image Hosting by PicsPlace.to

Voldemort
Mene se ne treba puno predstavljati pa neću ništa govoriti.

Image Hosting by PicsPlace.to

Severus Snape
Snape je jedan od mojih najodanijih smrtonoša.Godinama je pokazivao svoju vijernost i na kraju se pokazao kao najhrabriji sa time što je ubio Dumbledora.Tranutno se nalazi u svojoj kuću u kojoj živi sa Crvorepom.

Image Hosting by PicsPlace.to

Draco Malfoy
Draco je tek stupio u moju službu i pokazao se jako nefikasan iako je pun entuzijazma o ulasku među smrtonoše te mi je jako vjeran.To je jedina stvar zbog koje je na životu.Ima debilnog oca koji će se pokajati kad izađe iz Azkabana.Ne sviđa mi se njegova plava kosa.

Image Hosting by PicsPlace.to

Fenrir Greyback
Vođa rase vukodlaka u čarobnjačkom svijetu.Pomoću njega su se mnogi Vukodlaci oslobodili i sad hodaju po svijetu bez ikakvih zapreka.Njegov glavni cilj je da pomoću dijece stvori novu naciju vukodlaka.Pridružio mi se zbog istih stvavova te je jedan od mojih najodanijih smrtonoša

Image Hosting by PicsPlace.to

Maya
Maya je veoma važna kao smrtonoša i kao moja osobna prijateljica.Kad trebam savjet obraćam se njoj.Završila je Hogwarts prije godinu dana te je jako dobra čarobnjica.Da ne nje nema ne znam što bi radio.Ona me često spriječavala da ne ubijem Malfoy.Jako je pozitivna osoba za razliku od mene.

Image Hosting by PicsPlace.to

Ronald Weasley
Moj najnoviji smrtonoša.Morao sam ga staviti pod kletvu imperius da bi mi se pridružio.Sada sam mu ja najveći prijatelj, a Potter neprijatelj.Čistkorvan je,iako ima lošu obitelj.Uz mene će odrasti i možda postati jedan od njaboljih smrtonoša

Image Hosting by PicsPlace.to

Agatha
Stala je uz mene dok sam otkrivao obiteljske korjene.Moja je školska ljubav i vjerna podanica.Za nju znam da mi je vijerna i sa njom volim razgovarat od različitim temama.

Image Hosting by PicsPlace.to

Mary Matthews
Na Mary sam naišao slučajno.Ona je naime djevojka koja živi u pokrajnjem čarobnjačkom selu.Nakon što je oteo jedan vampir biva ugrižena i tako i sama postaje vampirica.Svaki dan joj nje potrebno davati određenu količinu krvi da bi preživjela.On je moja štićenica iako je mnogi drugi u dvorcu ne vole.

Image Hosting by PicsPlace.to

Luna Snape
Luna je Snapova nećakinja.Iako je jako vijerna meni ima nekoliko nedostataka kao što su nepoštivanje starijih i javno ljubakanje sa malim Weasleyem.Luna je kao i njezin ujak Snape jako vješta u napicima te jako pridonosi našoj organizaciji.