utorak, 18.04.2006.

Lupin je uhvaćen

Fenrir Greyback je jedan od najvažnijih smrtonoša u mojim redovima.Zahvaljujući njemu moja strahovlada se širi po cijelom svijetu.Jučer je Fenrir došao u moj dvorac kako bi se dogovorili za posao i ostale stvari koje su još bile potrebne za napraviti.Organizirao sam mali sastanak u Velikoj sobi gdje je inače mjesto gdje moji smrtonoše obitavaju.Nakon što je Maya pomakla razne naslonjače i police postavila je mali okrugli stol.Fenrir je rekao da će dovesti svog najodanijeg vukodlaka kao društvo i da se ja s njime upoznam.Uputio sam se u sobu za sastanke zajedno sa Larom i Mayom.

Image Hosting by PicsPlace.to

Ja:OK danas će doći Fenrir i sad idemo u Veliku sobu
Lara:Fenrir će doći? Zašto?
Ja:Hogwarts se opet otvorio.Imam poslić za njega.
Maya:U školi?
Ja:Da.Trebam par Potterovih mlađih prijatelja.
Lara:Kao...
Ja:Ginny Weasley
Maya:Hehe Potterova slaba točka.
Lara:...I Ronova mlađa sestra
Ja:Za Rona se ne brinem.On je pod čvrstim imperiusom
Maya:Ali Tome to je riskantno
Lara:Da mogao bi se lako osloboditi kletve kad vidi sestru
Ja:Neće vjeruj mi.Ron je sad vjeran mene.


Ušli smo u Veliku sobu,a Maya i Lara su zauzeli dva mjesta pored mene.Ja sam sjeo u sredinu.

Image Hosting by PicsPlace.to

Maya:Hoće li doći Snape?
Ja:Da
Lara:Ide mi na žice taj čovjek
Ja:Heheh da mnogima smeta,ali njegova odanost ne dolazi u obzir zar ne?
Lara:Da...Istina


Začuo se zvuk aparacije pa potom još jedan,a u dovranu su stupila dva čovjka.Njihova odjeća je bila rasparana,a preko sebe su nosila velike crne plaštove i kapuljače.Snažan miris mesa i krv je najavio dolazak vukodlaka u moj dvorac.Iza njim je ušao Snape.Čovjek pokraj Fenrira se neobično tresao pogotovo kad je Snape progovorio

Image Hosting by PicsPlace.to

Snape:Dobar dan Gospodaru ,Fenrire...
Fenrire:Snape kako ide
Snape:Izvrsno.Kod tebe
Fenrir:Slasno
Ja:Izvolite sjesti prijatelji moji


Dočarao sam vino i hranu na stol.Snepe i vukodlaci su sjeli sa strane.Fenrir je navalio na jelo.Drugi čovjek još nije skidao kapuljaču.

Image Hosting by PicsPlace.to

Ja:Da počnemo?
Fenrir:Može
Ja:Prvo me upoznaj sa svojim prijateljom fenrire
Fenrir:Naravno.Ovo je Frank.Frank Sox
Ja:Drago mi je Frank
Frank:I meni gospodaru
Ja:A da skineš kapuljaču


Frank je malo oklijevao,ali je napokon skinuo.Maya i Lara su jako uzdahnule od iznenađenja,ali su to dobro prikrile.

Image Hosting by PicsPlace.to

Lara:Gospodaru.Zaboravila sam spise.Hoćete li mi ih pomoć donijeti.
Ja:Da...


Ja i Lara smo izašli kroz vrata na hodnik,a ona se strašno uzbudi i nasloni na zid

Ja:Lara što je?
Lara:Znam tko je onaj čovjek
Ja:Tko?
Lara:To je Remus.Remus Lupin
Ja:Član Reda Fenixa?
Lara:Da.On je vukodlak.Kladim se da je ubačen među vukodlake kao špijun
Ja:Dobro pravi se hladnokrvna ja ču do srediti.


Ušao sam u sobu i uperio štapić u Lupina.On se podigao.

Image Hosting by PicsPlace.to

Lupin:Gospodaru,što to radite?
Ja:Remuse Remuse...Kako glup potez od tebe
Snape:ne znam zašto si ovdje došao,ali ćeš zbog toga platiti
Ja:Svi te znaju Remuse zašto?
Lupin:Nisam imao izbora.Morao sam
Fenrir:Molim!Ti si izdajica


Fenrir je podigao štapić i uperio ga u Lupina.

Ja:Crucio!
Snape:To će ga naučiti pameti.
Ja:Vodi ga u tamnicu.Ovaj je sastanak otkazan


Lupin se još derao dok ga je Sape vodio.

Ja:Fenrire gubi se odavde.Razočaran sam
Fenrir:Ali Gospodaru...
Ja GUBI SE!!
Fenrir:Da...


Fenrir se dezapartirao,a ja sam s Mayaom i Larom pošao u tamnicu da izvučem još odgovora od Lupina

| 17:53 | Komentiraj (33) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © A year after - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Prošla je godina dana.Dumbledore je mrtav ali opasnost za smrtonoše je sve veća dok nove generacije nastavljaju borbu protiv mračnih sila.

Ne postoji dobro i zlo.Postoji samo moć i oni preslabi da je slijede

Voldemort

Image Hosting by PicsPlace.to

Voldemort
Mene se ne treba puno predstavljati pa neću ništa govoriti.

Image Hosting by PicsPlace.to

Severus Snape
Snape je jedan od mojih najodanijih smrtonoša.Godinama je pokazivao svoju vijernost i na kraju se pokazao kao najhrabriji sa time što je ubio Dumbledora.Tranutno se nalazi u svojoj kuću u kojoj živi sa Crvorepom.

Image Hosting by PicsPlace.to

Draco Malfoy
Draco je tek stupio u moju službu i pokazao se jako nefikasan iako je pun entuzijazma o ulasku među smrtonoše te mi je jako vjeran.To je jedina stvar zbog koje je na životu.Ima debilnog oca koji će se pokajati kad izađe iz Azkabana.Ne sviđa mi se njegova plava kosa.

Image Hosting by PicsPlace.to

Fenrir Greyback
Vođa rase vukodlaka u čarobnjačkom svijetu.Pomoću njega su se mnogi Vukodlaci oslobodili i sad hodaju po svijetu bez ikakvih zapreka.Njegov glavni cilj je da pomoću dijece stvori novu naciju vukodlaka.Pridružio mi se zbog istih stvavova te je jedan od mojih najodanijih smrtonoša

Image Hosting by PicsPlace.to

Maya
Maya je veoma važna kao smrtonoša i kao moja osobna prijateljica.Kad trebam savjet obraćam se njoj.Završila je Hogwarts prije godinu dana te je jako dobra čarobnjica.Da ne nje nema ne znam što bi radio.Ona me često spriječavala da ne ubijem Malfoy.Jako je pozitivna osoba za razliku od mene.

Image Hosting by PicsPlace.to

Ronald Weasley
Moj najnoviji smrtonoša.Morao sam ga staviti pod kletvu imperius da bi mi se pridružio.Sada sam mu ja najveći prijatelj, a Potter neprijatelj.Čistkorvan je,iako ima lošu obitelj.Uz mene će odrasti i možda postati jedan od njaboljih smrtonoša

Image Hosting by PicsPlace.to

Agatha
Stala je uz mene dok sam otkrivao obiteljske korjene.Moja je školska ljubav i vjerna podanica.Za nju znam da mi je vijerna i sa njom volim razgovarat od različitim temama.

Image Hosting by PicsPlace.to

Mary Matthews
Na Mary sam naišao slučajno.Ona je naime djevojka koja živi u pokrajnjem čarobnjačkom selu.Nakon što je oteo jedan vampir biva ugrižena i tako i sama postaje vampirica.Svaki dan joj nje potrebno davati određenu količinu krvi da bi preživjela.On je moja štićenica iako je mnogi drugi u dvorcu ne vole.

Image Hosting by PicsPlace.to

Luna Snape
Luna je Snapova nećakinja.Iako je jako vijerna meni ima nekoliko nedostataka kao što su nepoštivanje starijih i javno ljubakanje sa malim Weasleyem.Luna je kao i njezin ujak Snape jako vješta u napicima te jako pridonosi našoj organizaciji.