utorak, 11.04.2006.

U potrazi za horkruksima

Prošlo je godinu dana od Dumbledorove smrti i mog uspješnog napada na školu.Moj najveći neprijatelj je bio uklonjen,ali nisam znao da ću uskoro dobiti još gorega.Jutros sam se probudio u mom naslonjaču vatra je bila izgašena.Mora da sam zadrijemao.Odjednom sam čuo snažne korake na hodniku i zveckanje lanaca.U sobu je energično upala Maya iza sebe uvodeći djevojku koja je cijela bila zamotana u lance.

Image Hosting by PicsPlace.to

Maya:Tome...
Ja:Tko je to!?
Maya:Jeniffer
Ja:Opet ne razumijem Maya, zašto je tu?
Maya:Sad ću ti ispričat.Naišla sam na njih u Bugarskoj.Hodali su kroz šumu sa Potterom i Viktorom Krumom.Ne znam što su tražili?
Ja:Horkruksi...
Maya:Molim?Nisam razumila ovo zadnje
Ja:Horkruksi...Znaš što su horkruksi.Ne mogu vjerovat.Jako pametno od Dumbledora.Umro je ali je malom Potteru otkrio tajne crne magije i put do mog konačnog uništenja.
Maya:Znači to su tražili cijelu godinu?
Ja:Da.Pa hvala ti Maya.Ostavi me sa ovom djevojkom
Maya:Vidimo se Tome.


Spustio sam pogled na djevojku bila je prekrivena lišćem ,a lice joj je bilo zamazano krvlju.Nervozno je puhala i neprestalno gledala u pod.

Image Hosting by PicsPlace.to

Ja:Pogledaj me.
Jeniffer:Zašto
Ja:Zar te Potter nije naučio da neprijatelja uvijek gledaš u lice
Jeniffer:Ne...
Ja:Reci mi sad.Što radiš s Potterom?
Jeniffer:Ništa pomažem mu.
Ja:Što mu pomažeš?
Jeniffer:Ništa
Ja:Reci mi.Ja to mogu lako izvući iz tebe.
Jeniffer:Ne moram ja tebi ništa reći.
Ja:Dobro.Više od tebe nisam očekivao.Čini se da ćemo početi sa neoprostivim kletvama.


Čuo sam vikanje iz hodnika i trčanje.Vikanje postajalo sve jače kao i zvuci trčanja.Odmah znao da će netko doći kod mene.Kad se malo glas približio prepoznao tko je to.

Image Hosting by PicsPlace.to

Malfoy:Stanite.Molim vas...
Ja:Što je sad Plavušo
Malfoy:Ne smijete je ubiti.
Ja:Slušaj me ti mali plavi je li ti imaš pojma što je ova djevojka željela napraviti?
Malfoy:Znam rekla mi je Maya.No ne smijete je ubiti.Ona je moja prijateljica.
Ja:Molim?
Malfoy:Upoznali smo se na 1. godini i postali prijatelji.Gospodar...vi ne znate njene moći.
Ja:Moći?
Malfoy:Da.Jako je napredna,a može nam koristiti kao špijun.
Ja:Znaš što Draco.Neću se uopće truditi.Imam pametnijeg posla.Vodi je odavde,ali nemoj da napušta dvorac.


Image Hosting by PicsPlace.to

Malfoy je oprezno podigao Jeniffer ta s njom polagano krenuo u hodnik.Ustavo sam se iz naslonjača i aparatirao ravno ispred Snapove kuće.Odmah sam bubnuo na vrata.Otvorio mi je Crvorep.

Crvorep:Gopsodaru moj.
Ja:Uzmi mi ogrtač
Crvorep:Da Gospodaru
Ja:Gdje je Snape
Crvorep:U radnoj sobi.
Ja:Nemoj nam smetati.


Ušao sam u sobu i vidio Snapa nad nekim papirima.Podignuo je pogled.

Image Hosting by PicsPlace.to

Ja:Snape.
Snape:Moj Gospodaru
Ja:Nešto me zabrinjava
Snape:Da...Što?
Ja:Mali Potter je počeo tražiti horkrukse.
Snape:Bilo je samo pitanje vremena.
Ja:Da ali imam osijećaj da ovo neće dobro završit
Snape:Što čopor tinejđera može znati o horkruksima i kako ih naći.Ja se ne bi zabrinjavo na vašem mjestu.
Ja:Da...ali ipak nije ugodan osijećaj.Zato želim da pođeš u Bugarsku
Snape:U Bugarsku?
Ja:Da.I želim da ih nađeš.Te ih dovedeš meni.
Snape:Kako vi želite Gospodaru.


Aparatiro sam se u moj dvorac ponovo ostavljajući Snapa samog sa Crvorepom.Ova cijela stvar me činila nervozno.No valja gledati s pozitivne strane.A to je da dobijam sve više pristaša.Neki od njih su čak prije bili Potterovi prijatelji.No sada su mi vijerni do smrti.Vrat su se snažno otovrila po 3. put a ja sam bio na rubu živaca.Već sam se mislio zaderta kad sam vidio tko stoji na vratima.

Image Hosting by PicsPlace.to

Ja:Aaaa ti si...
Soraya:Da Gospodaru oprostite na ovakvom upadu ali bilo je jako hitno.
Ja:Nema veze Soraya.Baš sam razmišljao kako si i ti bila jedna od Potterovih prijateljica,a sad si moja sljedbenica.Je li tako?
Soraya:Jest Gospodaru.Vjerna do smrti.
Ja:Što si mi htjela reći?
Soraya:Ja....ovaj
Ja:Soraya!
Soraya:Bellatrix je pobijegla
Ja:MOLIM!
Soraya:Nemojte se ljutiti Gospodaru
Ja:KAKO SE NEĆU LJUTITI.TKO JE ODGOVORAN ZA TO?
Soraya:Gospodaru...
Ja:Tko!!??
Soraya:Malfoy.


Izjurio sam na hodnik i jurišao prema tamnicama

Image Hosting by PicsPlace.to

Ja:MAAAALFOYYY.GLUPANE JEDAN.
Malfoy:G-g-g-ospodar.
Ja:Slušaj ti zalizanko.Ovo je zadnji put da si nešto ovakvo učini.Pokupi svoju prijateljicu i gubi se iz ovog dvorcu.Hoću da pođeš do Snapa,a on će ti dati mali samostalan zadatak.Kad te pita što reci mu da ti da zadatak koji sam bio namjenio njemu.I na taj zadatak ideš SAM!
Malfoy:Hvala Gospodaru na milostivosti.Hvala,hvala.
Ja:GUBI SE!!!


Malfoy se apartiro,a kraj mene je došla Soraya.

Soraya:Poslali ste ga u lov na Pottera
Ja:Da.I samo će ga sreća vratiti u ovaj dvorac živog.

| 08:07 | Komentiraj (48) | Print this! | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Copyright © A year after - Design touch by: Tri mudraca

Komentari On/Off

  travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Prošla je godina dana.Dumbledore je mrtav ali opasnost za smrtonoše je sve veća dok nove generacije nastavljaju borbu protiv mračnih sila.

Ne postoji dobro i zlo.Postoji samo moć i oni preslabi da je slijede

Voldemort

Image Hosting by PicsPlace.to

Voldemort
Mene se ne treba puno predstavljati pa neću ništa govoriti.

Image Hosting by PicsPlace.to

Severus Snape
Snape je jedan od mojih najodanijih smrtonoša.Godinama je pokazivao svoju vijernost i na kraju se pokazao kao najhrabriji sa time što je ubio Dumbledora.Tranutno se nalazi u svojoj kuću u kojoj živi sa Crvorepom.

Image Hosting by PicsPlace.to

Draco Malfoy
Draco je tek stupio u moju službu i pokazao se jako nefikasan iako je pun entuzijazma o ulasku među smrtonoše te mi je jako vjeran.To je jedina stvar zbog koje je na životu.Ima debilnog oca koji će se pokajati kad izađe iz Azkabana.Ne sviđa mi se njegova plava kosa.

Image Hosting by PicsPlace.to

Fenrir Greyback
Vođa rase vukodlaka u čarobnjačkom svijetu.Pomoću njega su se mnogi Vukodlaci oslobodili i sad hodaju po svijetu bez ikakvih zapreka.Njegov glavni cilj je da pomoću dijece stvori novu naciju vukodlaka.Pridružio mi se zbog istih stvavova te je jedan od mojih najodanijih smrtonoša

Image Hosting by PicsPlace.to

Maya
Maya je veoma važna kao smrtonoša i kao moja osobna prijateljica.Kad trebam savjet obraćam se njoj.Završila je Hogwarts prije godinu dana te je jako dobra čarobnjica.Da ne nje nema ne znam što bi radio.Ona me često spriječavala da ne ubijem Malfoy.Jako je pozitivna osoba za razliku od mene.

Image Hosting by PicsPlace.to

Ronald Weasley
Moj najnoviji smrtonoša.Morao sam ga staviti pod kletvu imperius da bi mi se pridružio.Sada sam mu ja najveći prijatelj, a Potter neprijatelj.Čistkorvan je,iako ima lošu obitelj.Uz mene će odrasti i možda postati jedan od njaboljih smrtonoša

Image Hosting by PicsPlace.to

Agatha
Stala je uz mene dok sam otkrivao obiteljske korjene.Moja je školska ljubav i vjerna podanica.Za nju znam da mi je vijerna i sa njom volim razgovarat od različitim temama.

Image Hosting by PicsPlace.to

Mary Matthews
Na Mary sam naišao slučajno.Ona je naime djevojka koja živi u pokrajnjem čarobnjačkom selu.Nakon što je oteo jedan vampir biva ugrižena i tako i sama postaje vampirica.Svaki dan joj nje potrebno davati određenu količinu krvi da bi preživjela.On je moja štićenica iako je mnogi drugi u dvorcu ne vole.

Image Hosting by PicsPlace.to

Luna Snape
Luna je Snapova nećakinja.Iako je jako vijerna meni ima nekoliko nedostataka kao što su nepoštivanje starijih i javno ljubakanje sa malim Weasleyem.Luna je kao i njezin ujak Snape jako vješta u napicima te jako pridonosi našoj organizaciji.