zapisi srca https://blog.dnevnik.hr/vojtkulakmladen

četvrtak, 03.07.2008.

tko će prvi

znaš čini mi se od jutros kao da te čekam danima ,a ti si bila s frendicama na kavi-barem to ja zamišljam tako , pa onda si spremala ručak i čistila po stanu a ja, ja stalno gledam da vidim jesi li online , pa molim Boga da mi se javiš ,kao pa ja sam muško nek se ona javi prva

ma napiši bilo što stavi šmješka,upitnik,
tri točkice ,uskličnik bilo što samo se javi ,e onda treba smisliti što ću ja tebi odgovoriti ,pa da bude suvislo i lijepo
da te na tren ostavi bez daha da znaš da nisam obično muško već ono netipičan poluformiran muškarac koji još i
piše stihove,ne smrde mu noge niti iz ustiju ,ne puši skoro i ne pije
u dobrim rukama koje bi znale oblikovati ovaj komad glinamola gotovo bi bio savršen muškarac ej još da kuhati zna ... možda i ne hrče i ne prdi dok spava ...možda voli peglati i usisavati kuću ...možda ...
hej, hajde napiši nešto ili da ipak ja...
ma ne pa ja sam ipak muškarac
a ti mi onda nešto i napišeš i meni srce brže zakuca jer sve je jednostavno - VOLIM da znaš da postojim tu negdje i čučim i skrivam se iza čoška moje internet stranice i čekam ...

03.07.2008. u 14:57 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

0

  srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pjesme

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr