i just LOVE you honey:)
This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait

Just one chance
Just one breath
Just in case there's just one left
'Cause you know,
you know, you know

That I love you
I have loved you all along
And I miss you

Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me

and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore

I wanted you to stay
'Cause I needed
I need to hear you say
That I love you
I have loved you all along
And I forgive you
For being away for far too long
So keep breathing
'Cause I'm not leaving you anymore
Believe it
Hold on to me and, never let me go..


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..Život moj..



CREDITS;

Designer
Photobucket.
Blogger.
Blogskins.
Picture: Hollowland.
Brushes.
dizajn preradila

ponedjeljak, 03.03.2008.

yo,yo,yo..ajd da neš naškrabam...

Hello people..Image Hosted by ImageShack.us

evo i mene malo..
dosadnooo mi je domaaa..
normalno u gradu nisam bila
već tri subote:((((((
(?!?!??!)
znam,znam..užas,koma..
a dobro mogla sam ići..
al mi se nije u sub dalooo..neam robe
za vaan..komaaa..
i takk..
danas,hmm,škola..normalno Tanja,Ana
i Rebić nisu bili..pa mi bilo dosadno..
nisam imala šta za radit..
pa sam pratila nastavu...znam,znam..
nije to za mene..hehe..kkhm..:)))))
i da dobila sam četvorku iz zdravstvene...
hihihi...baš sam hepi..:))))Image Hosted by ImageShack.us

nemreš bilivat..baš imam sreće..
i takk..aj hav nov ajdija šta da vishe
nashkrabam..
ugl. kod mene dosada..neznam koji
ću ku*** doma..samo se vučem po kući..
maaaaa..i to je život..:))))Image Hosted by ImageShack.us

u zadnje vrijeme nemam volje za niš..
i stara mi sere za school..a neznam šta mi
ima srat..jbt. imam same trojke..navodno..belj
joj da sad sam se sjetila sub..
čujem da je bilo vatreno u grubišnom..
al dobro nije vrijedno spomena..party
i takk..neam pojma šta da vam vishe pišem..
a tko još ovo čita..ehh da taj je lud...:P
ma šaaalim se..
a nišš..e da ovo sam našla kod seje na blogu:::

PRIZNAJEM...da imam nekakvu odvratnu fobiju od mraka
PRIZNAJEM...da volim malo previše popit..(al samo subotama,da se zna!!):)))
PRIZNAJEM...da jednostavno ne mogu bez određenih ljudi u životu
PRIZNAJEM...da sam jaako sretna kada stvorim novo prijateljstvo
PRIZANJEM...da se bojim da mi prijatelji ne okrenu leđa
PRIZANJEM...da ponekad jednostavno poželim odustati
PRIZANJEM...da je od mene dosta!!!

Kissy...kissImage Hosted by ImageShack.us

03.03.2008. u 21:40 • let me hear you (48) get on paper#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.