i just LOVE you honey:)
This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait

Just one chance
Just one breath
Just in case there's just one left
'Cause you know,
you know, you know

That I love you
I have loved you all along
And I miss you

Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me

and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore

I wanted you to stay
'Cause I needed
I need to hear you say
That I love you
I have loved you all along
And I forgive you
For being away for far too long
So keep breathing
'Cause I'm not leaving you anymore
Believe it
Hold on to me and, never let me go..


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..Život moj..



CREDITS;

Designer
Photobucket.
Blogger.
Blogskins.
Picture: Hollowland.
Brushes.
dizajn preradila

ponedjeljak, 11.02.2008.

Yo..kao na početku..

Iss..mrzzzim novu školu,koma!!!Ja bi u gimnaazijuuu..ako netko nezna o čemu pričam,e pa ovako.Mi medicinari idemo u onu novu šugavu školu tamo bogu iza nogu..koma je,barem meni..pod malim odmorom ne smijemo van,tak da sam cijeli dan gladna,jer onak sam si svaki odmor išla kupovati neki ku***..I ono ko fol ne smijemo pušiti 30 m od škole..haha..dobra fora...smokina jbg..štaš!?!..i svi su pričali da nemožeš bježati iz škole,a mi već otišle sa prvog sata..heh..I to kod Anne u stan..U razredu je situacija dobra,čista zajebancija..5 sat smo imali vježbe iz zdravstvene njege,pa smo morali nositi neke ormariće u nekakvo sklonište..I išli Tanja,Bajec,Bule i ja..I đubre od bajeca nas ostavilo i onda smo morali nas troje nositi nekakav ormarić,jebote,jedva..I onda nas svi gledaju kroz prozor i keselebaju nam se..iss..i još se nešta puknemo smijati,i sve nam padne na zemlju..A pametna Tanja je htijela taj ormarić baciti niz stepenice da ga nemoramo nositi(!?!?!?)..dddddd!??!?!..ma budale,..i ukrala sam šprice,hehe..nono..A jebote tak mi nedostaje gimnazija,i odlazak ujutro u iv,i one jebene stepenice uz koje sam se jedva uspinjala svakog jutra,i onaj nekakav smetlar stari koji je svako jutro bio ispred škole,i krafne sa čokoladom,i gimnazijalci,i galeb,i konzum...ok,nisam normalna,hehe...thumbuppartybangheadbangnut
Image Hosted by ImageShack.us

I tako,uskoro će Valentinovocerek..uopće nemam volje za ništa..i neda mi se trošiti pare..hehegreedy..ma svi sami idioti..!!!
Image Hosted by ImageShack.us

Ah..i takk..kod mene ništa novoga..škola me i dalje..piiii..doma mi je jaaako dosadno,iako bih trebala učiti ali mi se neda..ahhgrrr...madIdem..ubijat dosadu..i nešto papati..mmm
puffam vas sveee...kisskiss
puss...kissbelj

11.02.2008. u 16:22 • let me hear you (62) get on paper#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.