i just LOVE you honey:)
This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait

Just one chance
Just one breath
Just in case there's just one left
'Cause you know,
you know, you know

That I love you
I have loved you all along
And I miss you

Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me

and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore

I wanted you to stay
'Cause I needed
I need to hear you say
That I love you
I have loved you all along
And I forgive you
For being away for far too long
So keep breathing
'Cause I'm not leaving you anymore
Believe it
Hold on to me and, never let me go..


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..Život moj..



CREDITS;

Designer
Photobucket.
Blogger.
Blogskins.
Picture: Hollowland.
Brushes.
dizajn preradila

petak, 30.11.2007.

Tajm for nju post :P

...i našla ja malo vremena za
post,da ne mislite da sam ga
zaboravilafino..

Image Hosted by ImageShack.us


...da vas prvo pozzzdravim...
pa ZDRAAAVOOO...wave
da se ne naljutite...cry

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...da previše ne blebetam...
ugl.
Jučer smo bili u Zagrebu i bio nam je
super,samo moram nabaviti slikice...
na početku je bilo malo dosadno,
normalno bili smo u kazalištu
i neki tip iz naše šk se napio i zabljuvao
cijelo kazališteparty...a jaaadan,još sam
danas čula da je u komi jer nije znao da
ima šećernu bolest...eek
No dobro...nismo imali baš puno vremena,
ali za Mc Donalds se uvijek nađe vremena...
Najela sam se kao krmača (oprostite na
izrazurolleyes) ...
Na kraju smo si htijele kupiti kubanke,
ali zamislite `nemamo 18 god`,joj daj se ubite,
ali sam si negdje mislila gdje je naš Bjelovaaar,
yessmokin...
Došli smo u bj oko 18.00 h pa smo išli svi u iv,
jer nam se pila pivaaa...partysmokin...
E da ali zato je Prygl kupio kubanke pa smo
zajedno pušili...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...Danas je u školi bilo uglavnom ok,nitko nas
nije ništa pitao,ali smo morali pisati ispit iz
vjeronauka...dobila sam 3!!?!?!?eek...a jbg...
A iz zdravstvene njege sam dobila kuljuuu...
A šta,jebote nisam ja
Image Hosted by ImageShack.us

skoro sam predala prazan test...namcor
I dobili smo svi neopravdane iz fizike jer smo
otišli na kavu....ono ddddddd!!?!?!?!wink

Image Hosted by ImageShack.us


...I to je bilo to...
sutra bi trebala ići na fofonjkin rođendan...
ako ću ići,nemam pojma...
idem stvarno...
Pozzdrav...wavecerek

Image Hosted by ImageShack.us


30.11.2007. u 17:14 • let me hear you (123) get on paper#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.