i just LOVE you honey:)
This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait

Just one chance
Just one breath
Just in case there's just one left
'Cause you know,
you know, you know

That I love you
I have loved you all along
And I miss you

Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me

and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore

I wanted you to stay
'Cause I needed
I need to hear you say
That I love you
I have loved you all along
And I forgive you
For being away for far too long
So keep breathing
'Cause I'm not leaving you anymore
Believe it
Hold on to me and, never let me go..


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..Život moj..



CREDITS;

Designer
Photobucket.
Blogger.
Blogskins.
Picture: Hollowland.
Brushes.
dizajn preradila

subota, 03.11.2007.

U životu poželi samo jedno:...Da Ne VoLiŠ iZgUbLjEnO & dA nE iZgUbIš VoLjEnO...

Image Hosted by ImageShack.us


Yo!!!!
Ovaj naslov mi je fenomenalan....onak je istinit...
I takk,evo mene opet...
joj malo sam happy...idem vaaaan!!!!
hvala isusu...tak mi se nekud ide...
iako se ne namjeravam napit...partyno,no...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I takk...dosta je bilo o suboti...
joj da bila ja jučer na sudu...
hehe...
sad si negdje mislite kakva sam ja
kriminalka...smokin
ma neeeee...
bila sam svjedok...
i dalje o tome nesmijem pričat...
malo sam se ufrazila kad su me pitali
el smo tamo pušili...
joj da baš ću im to reći,
a stari iza mene...
ono wtf?????
ali dobro...
bile su moja tina,tina i kata...
zzzop...fino
Skoro sam završila iza rešetaka:
hehe...
Image Hosted by ImageShack.us


E ad ova pjesma u pozadini...
čujem ju stalno u iv-u...
i jučer kod šoje...
zaakon je....
baš je sweet...belj

Image Hosted by ImageShack.us




I takk..
ja sam se tek sad ustala...
i hvala svim svetim na ovim praznicima...
sad bi kao trebala "učiti" anatomiju...
a buuuudem...fino

Bili smo na Sesvetama na groblju,
kao i niaće...
pa smo plašili sami sebe...lolnono
Ovožavam sesvete...
kad sve onak svijetli...
pa je Tina veća nosila nekakvu palicu,jebote...
ali kao i obično,Knapek ju je strgo...eek

Jučer sam bila kod Šojata...
tam je bila Ana,Đazirawave i Niko...
mislim, i ostala ekipa...da ne nabrajam...
hehe...
malo se pilo...partysmokin
i pripremalo za subotu...party

Joj mislim da sam dosta filozofirala...
idem sad..
Pufaaaa:
Mojoj Anni (iz Bj),Tanji (kumci pijanoj),Ani (iz V.G),
Đaziri (pufa),Niki,Seji (nije alkohol za tebedead),
Marini (napiti ću ja tebe),Moniki (uči i za mene),
Rebiću (e pa sad sam te pozzz),Knapeku
(dead),Vodopiji (party)....i takk...
nemrem se sijetit više...
Byeeee...wavefont>

03.11.2007. u 11:24 • let me hear you (170) get on paper#