i just LOVE you honey:)
This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait

Just one chance
Just one breath
Just in case there's just one left
'Cause you know,
you know, you know

That I love you
I have loved you all along
And I miss you

Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me

and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore

I wanted you to stay
'Cause I needed
I need to hear you say
That I love you
I have loved you all along
And I forgive you
For being away for far too long
So keep breathing
'Cause I'm not leaving you anymore
Believe it
Hold on to me and, never let me go..


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..Život moj..



CREDITS;

Designer
Photobucket.
Blogger.
Blogskins.
Picture: Hollowland.
Brushes.
dizajn preradila

nedjelja, 19.08.2007.

Još jedna subota...:))))

Eto kao što vidite u naslovu jučer sam bila vani...bili su:Natalija,Jelena (pijanduro),Pikč,Alen i Kirin...Kirin kak ruka?!?!?!No dobro...bilo je suuupernutNormalno prvo smo kod djeda(ne pitajte) išli kupiti nešto za piti...pet piva tako da je svako imao svoju...partyi tamo smo se ja i Jelena sa jednim dečkima dogovorii da idemo k njima piti Dalmatino...e da pitao me dal poznam Pešavu...jooooj pa tko njega nebi poznavao...headbangajde pozzzzzz...I tak mi otišli u park i normalno:NAVALI NARODE!!!"...popijte noćas sve što mene žalite njemu se zahvalite..."od kud mi ovo došlo...nemam pojma...rolleyesI tak mi malo bili u parku i otišli u Bilogoru...Tamo sam sa siss naručila neki gemišt...a fuuuj...kiselo...a kao bio gemišt party...5 kn...sad znam zašto je bio tako jeftin.greedye da od nekog sam opet dobila sa čikom u ruku...na istoj ruci imam dva čika...eeklol...i meni bilo loše i idem ja sad u wc...ma neću dalje pričat...i onda je došla Jelena i ja i ona počela zajedno piti...a tak smo završili tamo negdje kod grmlja...lol...pa čak sam i plakala...hehe...ima dva razloga...namcorali ok...proći će me...ja sa nadam...cerekE da izgubila sam prvo mobitel...pa su mi ga našli moja Siss i Knapek...Pa ga je neki tip našao i dao...ma pošten čovjek...thumbupbila je nekakva drama...ma bzvzv...oko dva smo išli okupljati ekipu...i tak smo došli u park i još malo pričali..malo smo se svi otrijeznili...ma ipak ne..pikč i jelena...ha-ha...zanimljivo,zanimljivo...dead...e a neću zaboraviti Jeleninu pjesmu...ha-ha..."Beng-beng Laki Luk"...aaaaaaaaaaa....strašnoooo...thumbupthumbupthumbupi tak idem sad ispred hotela i tamo se neki fajtaju...a budalaaa...Ma bilo je suuuper...ajde ljudi pozzzz svima...pusaaaaaaaaaa...cerekxxx & cerekxxx & cerekxxx....byeee...kiss

19.08.2007. u 10:40 • let me hear you (50) get on paper#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.