i just LOVE you honey:)
This time, This place
Misused, Mistakes
Too long, Too late
Who was I to make you wait

Just one chance
Just one breath
Just in case there's just one left
'Cause you know,
you know, you know

That I love you
I have loved you all along
And I miss you

Been far away for far too long
I keep dreaming you'll be with me

and you'll never go
Stop breathing if
I don't see you anymore

I wanted you to stay
'Cause I needed
I need to hear you say
That I love you
I have loved you all along
And I forgive you
For being away for far too long
So keep breathing
'Cause I'm not leaving you anymore
Believe it
Hold on to me and, never let me go..


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

..Život moj..



CREDITS;

Designer
Photobucket.
Blogger.
Blogskins.
Picture: Hollowland.
Brushes.
dizajn preradila

petak, 10.08.2007.

Tužne priče...

Pa život je pun takvih priča..evo mogu se prošetati gradom i nabrojati desetke..
On40..propali alkoholičar, (tuzno), ona srednjoškolka17 koja ide u 2 srednje po 3 put (tužno) i na kraju se nađu pijani u lokalnoj kafani, hmm... se na zadnjem sjedalu, ona zatrudni i to je to..dvije nadasve tužne osobe su se našle i imaju happy end. Jest da je on tuče, al nju to ne ferma..oboje su pijani i sretni socijalni slučajevi....

Hmmm...ovo je malo bolesno...no dobro...lud

Ostaje nada da ce nekad neko htjeti da shvati mene...
MOJA LUTANJA, MASTANJA, SANJARENJA I ZNATI DA IH PRATI...
i ko zna mozda jednom sretnes me,
ali srest ces samo prolaznika slucajnog, obicnog covjeka i pogled leden...

Ajde ovo je malo normalnije...yes

No, dobro....skrenula sam totalno sa teme....TUŽNE PRIČE...hmm...da....vjerujem da ih ja osobno imam i previše...
No o njima možda nekom drugom prilikom...

nono"Ljubav je kao suza: rađa se u očima a pada na srce!" nono

Eto...
E da ukrala sam štafetu od Ineskiss...Nadam se da me nije prijavila miliciji, jer iovako imam problema s njima...naime svjedok sam pokušaja ubojstva...hehe...bangthumbup

1.Opisati se u par točaka...
Imam smeđe-crnu kosu,tamnije sam puti,visoka negdje 150. cm...smeđe oči...

2.Par rečenica o meni...
Jako sam:tvrdoglava,živčana (kad treba),vesela...volim vrijeme provoditi sa svojim društvom kod ljesova...

3.Pitalice...
Istina iliti laž:ako od nekoga želim nešto čuti...to mora biti istina,ali ako ja želim nešto smuljati...onda će netko od mene čuti "malu" laž... naughty

Sladoled ili kolač:Obožavam slaaaadoled...njama...pogotovo od čokolade...njami

Motor ili auto:Obožavam motore...auto isto želim,ali na motoru osjećam više adrenalina...ak se tak piše...nadam se da ću motor nagodinu dobiti...ahaaaa...naughty

Disco ili kafić:Ista kita...ali dobro...u discu više poludim...naime pod utjecajem alkohola...inaće ništa...party

Nogomet ili košarka:Nogomet...vuče me u prošlost...naime trenirala sam nogomet...nekih mjesec-dva...odlično je bilo...thumbup

Ljubav ili novac:Ijedno i drugo!!!!smokin

4.Tri želje od zlatne ribice: -ljubav
-obitelj
-zdravlje

5.Što me na ljudima najviše privuče: Privuče me:naravno izgled...a u to spadaju velike zelene oči...dead...
a namogu se sad sjetiti...puknucuu p.m...

6.Kako se vidim u životu:
U životu se vidim kao medicinska sestra na dječijem odjelu...ono kod bebača...zujo
Naravno sretna ko ikad...thumbup

7.Osobe bez kojih nemogu zamisliti život: -To je naravno moja obitelj...
-moja siss...
-grđevačka ekipa (Jelena,Alen,Marko,Tina2*,Kaja,Natalija...)

Eto to je bilo to...ljudi stvarno vam hvaaaaala....za puuno komentara...kisskiss
Idem sad...pusaaaa....
E da cure el se sječate ovog:"Hapsi me,hapsi ako oči lažuuu"
hehehehhe.........kissthumbuppartysmokinsmijehwavenutyesthumbupwavemahzujo

Evo jedne suuuper pjesme....bye...

10.08.2007. u 12:44 • let me hear you (160) get on paper#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.