Lalaalla

Ovo je nasha draga ekipa..:) sa kojom redovno izlazimo van..
Koja je pre pre pre luda...
I kad nabavimo slikeee..stavljamo:) moramo ih uslikati prvo hehe::::
pa eto..tu su

Rza smokin
Sven rofl
Kesten lud
Divić party
Basso thumbup
Leva laze
Kova zubo
Šalić mad
Pedo ''zaliven''
Predrag headbang
Meštar kiss


I od curkacha tu su:
Vuja njami
Doris wave
Elly belj
Marina wink

ako smo nekog izostavili..a vjerovatno jesmo..ispričavamo se..neka se javi u režiju..ostavi podatke..i njegovo ime će biti uvršteno na ovaj popis...
finofinofino


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Free Music

Free Music



Free Music

Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by °°LiL BuT EviL°°

Swashtara

Spaljotine..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Site Counters
Free Site Counters

Linkovi

Helou hou hou hou::::
Ewo da vas uvedemo u ovaj čudesan svijet..
Hm..da...baš tako..e pa idem redom..=)
Mi smo dvije frendice:)
Iz jedne male metropole smo:) hehe..


Prvo predstavljam svoju vodku girl nO1... :
Ime joj je.... oke..to nechem reći:)) hehe..
Ima 17 godina... da,da...
Živi... punim plućima..=)

Voli:
dechke..
mene..
svoje frendove lude..
hondu civic...
pleeesaati...
čokoladu..
plave oči..
zahebanciu..
more
smijeh..
promatrati ljudove...
techno..
muziku..
djove..

Sluša: pretežito mene..hehe.. a ša se glazbe tiče
hmm... Techno..trance..house..rnb...dance...hiphop...
Ne sluša: Starce... i cajke..:)

Izlazi: tamo gdje i ja=))
U slobodno se vrijeme bavi...hmmm??? ...
Karakterno ona je: Luda..opichena..zabavna..
nasmijana..ponekad živčana..
poštena i iskrena...
uvijek spremna pomoći...
Fizički...ima dva oka =) smeđe boje..
ima kovrčavu kosu... smeđe boje..
niska je 164 :))))...


A ovo je girl nO2 ilitiga JA: hehe..
Ime..totalno nebitno i zanemarivo...
17 mi je godina..al sam starijaaa hehe:)))
Živim..300 na sat...

Volim:
Fiat puntooo...aaaa..
ljudiche oko sebe...
Svoju frendicu
dechkicha..
zikuuuu..
plesaati..
techno=)
boks..
moreee..
sunce..
zgodne dechke=))
čokoladuuu=)

Slušam: techno..trance..dance..rnb...dramenbass..
Ne slušam: cajke..metal..
Izlazim..posvuda..
U slobodno se vrijeme bavim: playtoyem...

Karakterno
ja sam..tvrdoglava.. energična..
živčana..ponekad..
nasmijana uvijek...luda..smotana=) uhh..
Fizički....imam plavu kosu...al nije ofarbana..na svu sreću..
imam dva plava oka... koja su ponekad zelena..
i niska sam 172..=)


ponedjeljak, 14.01.2008.

Tuti fruti..

Danas škola..Hm... neznam kome se da ić... Oke... nekima iz našeg društva je i faks već počeo prošli tjedan=) ah...brižni:)
Uglavnom..nadam se da će ovo polugodište bit donekle bolje nego prošlo.. barem šta se nekih ocjena tiče...:) ah...da..:)
Uglavnom..donosimo vam neke malene detalje od subote.. Pa...prvo bismo pozdravile novog člana našeg društva...a to je PREDRAG...jooj=) kad budem dobila slike obavezno stavljam:) hehe.. To je nešto što se mora doživit..
Oke... bilo nas je u malenome broju..jer su mnogi morali učit..heh...
Pa su tu se našli Baso,Rza,Kova,Kenjo,Leva,Meštar,Vuja,vodka girls,Doris,Marina i Marija...=)
Pilo se..slikalo... stavljalo šljokice...rađale su se nove simpatije rofl i tako..sve u svemu..
Poslije se išlo u grad...naughty...Moglo je i bolje proč..al eto..thumbup...
Dečki su išli na gustafe...:) i tako...:)
sve u svemu..htjela sam stavit slikice..al još mi ih Vuja nije poslala..pa nakon šta mi ih ona da..ja ih stavljam:) jer se to mora vidjet:)...
I što još..iduća subota Jole...:) neki ostaju doma gledat dvd haha..:) i tako..
POZZZZ svima iz ekipe... PoZZZZ Goranu..... I vejika pusa Vodki girl no1...
kissssss



| KiSs M3!! (48) | Or Sm!l3 | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.