UPITNIKOV SAN

02.09.2004., četvrtak


Užasan dan - a možda i nije (kako za koga)
Nema mi goreg nego kada se jedva razbudim, a u vani katastrofalno vrijeme, oblačno, hladno itd. (sve u svemu vrijeme je u kurcu!). Sve te okolnosti (prirodne i neprirodne) utječu na na moje raspoloženje, osjećam se neispavano, umorno te sam razdražljiv. Nakon svih dobrojutarnjih mora treba nastaviti normalno funkcionirati i pretvarati se da je sve u redu, da se super osjećam jer bi u suprotnom doživio bezbroj glupih pitanja kao npr. "Što ti je danas? - Da li si bolestan? itd.". Ajme za popizditi, bolje se praviti vesel nego slušati takve besmislene pizdarije! Danas neznam što želim i što hoću, ali se pokušavam inspirirati i samodotjerati kako bih ipak nešto korisno uradio. Ali kako, kada mi se baš ništa neda! Uffff....., popizdio sam - dođe mi da vrištim iz sveg glasa - da se nasilu hihoćem, a onda bih od toga siljenja zasigurno sam postao svjestan da sam totalno puknuo pa bi se i istinski počeo smijati. Eh da, zaboraviti ću naglasiti da mi svakodnevno umiljavanje, muljanje itd. pojedinih javnih osoba ide prekokurca, ali neću navoditi njihova imena samo zato da negledam bjednička imena na svom blogu koja bi me podsjećala na bjedu i jad ljudskog roda koji bi i guzice dali za fotelju na koju će kasnije smjestiti svoju smrdljivu i pokvarenu, uvlakačku guzicu! E opet serem, ali sam sada i bolje volje, hihihihihihihihi..., sada se baš dobro osjećam hihihihihihihi... - pusa svima, ne samo njoj hihihihihihihihi...
- 08:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>