UPITNIKOV SAN

26.07.2004., ponedjeljak


Scura me sjeti na jedan period života - NORWAY
Scura me danas sa svojim blogom podsjetila na vrijeme studiranja kada sam bio 40-ak dana u Norveškoj - International summer school - University of Oslo gdije sam bio upućen ispred Sveučilišta u Zagrebu. Bilo mi je super - eh kada se sjetim Norway je super. Uz svakodnevna predavanja imali smo dosta slobodnog vremena te sam Norvešku proputovao uzduž i poprijeko. Bilo je i hrpu provala, a najvulgarnija je kada je u discu jedna Kanadska studentica pala u nesvjest i tada na scenu nastupa doktor iz Croatie koji djevojki daje umjetno disanje - bilo je i pusica (drugi dan sam išao na raport kod direktora škole koji se na kraju razgovora kidao od smijeha). Dojmio me se Munkov Krik, pa planinarenje, fjordovi, vikinška kultura, rafting itd., a mrzio sam hranu (non-stop haringa, e daaaa.... kako imaju dobar pekmez od jagoda mmmmm....). Cure se pale na tamnopute, a dan je i u pol noći. Bilo je svakakovih dogodovština, a ako nekoga zanima mogu još koji put ponešto napisati o istima.

- 08:18 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>