SRANJE POSLIJE SRANJA

22.04.2007., nedjelja

CIGANKA

petak.....jutro .....7:40 h..
muzika svira.....pjevam....svako malo skrivam oči od prokletog sunce koje je već odavno izaslo....
pa opet pjevam , pa kuckam prstima po volanu ( neznam tekst naravno ) , pa opet pjevam.....
da , da...u pravu ste...
Putujem na posao... ali bez previše nerviranja , žurbe i sličnoga... ovaj sam put krenuo na vrijeme...
križanje....
stojim u kolonici.....
kuc - kuc - kuc...
pogledam desno prema vratima , kad ono žena prosječnih godina umotana u neke stare krpe.... ciganka....
" a u k... , pa kaj sad hoće ? " ... " nemam niš sitnoga za dat .."
otvaram prozor....
" moooolim te da me poveeeezeš , ajde samo jednu stanicu"......
slegnuo sam ramenima.....
" gle , ne idem u tom pravcu "... okrečući volan na suprotnu stranu.....
par sekundi kasnije bez imalo grižnje savjesti , okrenuo sam naglo volan i jednostavno otišao u njenom pravcu...
tako je napravio i auto iza mene i onaj auto iza njega i vjerovatno je tako napravila hrpa auta prije nas i napravit će hrpa auta poslije nas
......
zašto..... ???
zato što je ciganka ??
zato što je djelovala prljavo ??
zato što je siromašna ??
zato što možda smrdi ??
a ne znam ...stvarno ne znam... žalosno je jedino što bi nekom drugom sigurno stao , povezao ga u željenom smjeru bez imalo razmišljana......
ciganka si....ono sorry... doviđenja....samo to mi je tog trenutka prošlo kroz glavu...
sad se malo krizem...
kakva sam ja to osoba...i imam li ja uopće pravo raditi razliku , procjenjivati i razvrstavati ljude po izgledu...
hm....
Inače nisam loša osoba , uvijek dam kad netko prosi , uvijek pomognem kada mogu....
ali eto....
jebiga ga....ciganka je i djelovala je prljavo......
strašno...
ali nije to onaj najveći problem...nije to ono što me stvarno potaknulo na razmišljanje.....
jebeš jednu stanicu...može je i prehodati..nije dugačka....
ali šta.....
šta da je stvarno trebala pomoć ??
šta da je hitno trebala u bolnicu ??
šta da se srušila ??

da li bi razmišljao da stanem ili bi samo produžio nadajući se da će stati netko drugi ???
koliko bi vremena uopće prošlo dok netko nebi stao ??
da li bi itko uopće i stao ???

malo sam se zapitao .... stvarno jesam......

laku noć svima....






- 23:26 - Komentari (24) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Moj život prije i poslije braka

TU I TAMO VOLIM ZAVIRITI .....