štorije sa prkna svijeta

24.03.2006., petak

Još jedan divan dan

Još jedan prekrasan dan dotače se mojeg postojanja. U mom malenom i samim time ogničenom svjetu zbiše se , za razliku od ovog univerzuma napučenog ljudima i srodnom im gamadi , samo krasne stvari. Uspio sam zaokružiti scenario na kom radim već dobar mjesec dana po desetak sati dnevno. Burleska kao i društvenopolitička satira je poprilično zahtijevna za petljanje sa njom i po njoj ali zahvaljujući obilju materijala kojime sam u svakodnevici okružen i bombardran prilično sam zadovoljan materijalom. Zbog toga svega sutra ću si priuštiti lijep odmor u obliku ekskurzije po nekim zanimljivim arheološkim i paleontološkim lokacijama koje su znane samo pravim poznavateljima ovog našeg terena. Ne znam kako vas , ali mene pravo odmara posjet nekim lokacijama koje odišu prošlim vremenima i koje u sebi nose pečat vremena davno prošlog. Uzbudljivo mi je , gotovo poput sexa , držati u ruci artefakte grnčarije iz mlađeg kamenog doba i osjećati poteze ruke koja ih je jednom oblikovala da joj služi svrsi. Također kad u ruke uzmem okamninu školjke ili koralja koji bjahu živi prije sto pedeset milijuna godina osjećam se privilegiran. Ako ima neko tko se loži na ovakvu furku spreman sam mu sredit smještaj i provesti ga malo poznatim lokacijama dične nam Hercegovine. Od mene toliko za sadan.............

<< Arhiva >>