< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

jednostavno vodena slova!

Image Hosted by ImageShack.us



Get your own Poll!


Free Hit Counter
Free Hit Counter



Create your own message at BlingyBlob.com


BRITNEY:Image Hosted by ImageShack.us



9.7.2007 jedva čekam da vidim kaj ču dobiti ...!!!

18.6.2007.
JEDVA ČEKAM DA VIDIM KAJ ČE SE IZLEĆI!

JAJE KOJE SAM POSVOJILA 20.7.2006.


jajčeka sam posvijila 13.8.





nešto o meni

zovem se:matea
imam:13 god
imam:bracu od 15 mj zove se bruno
naj friends:kristina,ivana,manča,
anamarija
naj boja:plava,roza,crna
naj pjevačica:xtina
britney,pcd,rihanna

Image Hosted by ImageShack.us
moja e-mail adresa:mateabegic2005@net.hr


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Walk of Fame Animated custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more - ImageChef.com










Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

stavila sam cape i dva peseka jer obožavam
pse a pogotovo mopsa i bigla ali ja vam volim
i dupina i majmunčiča

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


da vidimo kaj če se izleči 11.8.2006

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






moja abeceda:
A:anamarija moja frendica
B:britney moja naj pjevačica ali i brazila
tamo bi htijela otiči ti je moj san
C:c.ronaldo moj najdraži
igrač iz portugala
D:deda, moj deda jakob,dupin
E:engleska.htijela bi otići u
englesku te u london
F:flerto to svatko voli
G:golub,bijela golubica=mir
H:hvar=hrvatska,bila sam na hvaru i
bilo mi je fenomenalno
I:ines,moja frendica
J:jagoda,jedno od naj finijeg
voća,jastuk sanjaš nešto lijepo
K:kelemenka ostat će mu u sječanju,kika
L:limuzina,htjela bi se barem jednom
voziti u limuzini,labelo važno ga je imati
M:mama,i majmun moja naj životinja,manči
i martina moje frendice
N:nebo i noć vlim to gledati i naranđa njam
O:obala,najviše volim pješčanu
P:papiga,mrzim ljude koji su ko papige
dosadni portugal i tamo bi išla,pas,pusa...,parfemi
R:roza boja i ruža...
S:stršljanj,jedna od najgorih životinja,sara
T:tata
U:ubi se !
V:vodice tamo skoro svake godine
ljetujem i prekrasno je,voda
Z:zagreb tu živim,zabava
Ž:žvake njam nemogu bez njih

MMischievous
AAmazing
TTimeless
EEasy
AAppreciative
 
BBold
EEarthy
GGlitzy
IImportant
CCranky

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

NOĆ VJEŠTICA:

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

BOŽIĆ:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



POZNATI:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us










srijeda, 24.10.2007.

punoo svega

1. umro je toše
kak mi ga je žao šmrc :( Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

2.škola super,ocjene ok

3. prijateljstvo super

4.ljubav ajme nemogu preststi misliti na
onog dečka od ljetos mislim već ga nisam vidla mj.dana
a sviđa mi se još jedan koj ide samnom u školu alii malo manje i
imam jednu novost bivši od moje frendice kikice me pitao rekla sam ne
jer je budala i tak...

5. do kraja tjedna uredit ču boks i napisat valjda novi post
eto ovaj mi punoooooo komentirajte i tak... idem
sad byyyyyyyyyyy pozzzzz svima



| komentari (185) | print | # |

<< Arhiva >>