dvi i po litre vode

subota, 09.09.2006.

Ekola mene u svom domu :)





Di ste mi mice-mace?! Komadi!!!
Evo ja sam stigla iz Zagreba, i neznam sto da radim ovdje! Tamo mi je super, sad mi je tako cudno sto sam u vlastitoj kuci, imam osjecaj da je zastarijela :)
Ok, nis se nisam udebljala, u Zg nemam svoj vlastiti frizider i ne mogu jesti sto mi pada na pamet.. U skoli imam rucak i zapravo je to sto na dan pojedem, uz to ide i lagan dorucak a cijeli tjedan su mi vecere bile narance :).
Znam da je kada citate tude blogove inspiracija, ali jebote kada ste na kavi sa jos 3 leptirice onda je to prejebeno!!!!
Vec od prije znam debelu leptiricu, a sam dam upoznala rexiu i debelu i tuznu.
Debela leptirica je nekih 4 dana na vodi!! Ja to nikad nebih mogla ostvariti... no probala sam stotinu puta i jedva sam izdrzala jedan dan...
Rexia je... prekrsila svoje pravilo, smijeh ali nemam joj pravo suditi jer je komad! Ali nadam se da neces vise raditi onu glupost ne?
A debela i tuzna je tako spaljena zenska! Ajme kako ih svih volim! Sad cemo ic cesce na kavu, isuse koja inspiracija!!!

Nemam sto jos napisati, nego samo cu se truditi barem dok sam s njima, pokusati jos 4 kile smanjiti! Moram, ne mogu se vise gledati, na putu do skole je pun kurac ogledala i mrzim kada se gledam i vidim one ogromne butine, sva se tresem dok hodam, koma! Ali za prvi tjedan sam zadovoljna sto sam popodne imala istu kilazu kao sto sam otisla i jos sam popila litru vode i jela sam!
Sada idem van, idem pozdravit drustvo i sutra opet u Zagreb. Cujemo se ponovno za tjedan dana.
I da, hvala vam na komentarima!
Pozzzz

09.09.2006. u 19:22 • 24 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Pictures