Image Hosted by ImageShack.us

...nije sramota usrati se, sramota je prduckati!

07.05.2006., nedjelja

Vika kod Mire


Slavilo se neznam ja šta, Mirin il Mariov rođendan, iako nijedan od njih ga nije imao niti će ga imat u krugu od 3 tjedna.
Opet je bilo svega i pošto mi se neda previše serendat opisat ću samo jedan događaj i nabacat par slika i to je to. yes
Dakle do jutra ( pola 6 ) smo ostali budni dačo, čova, mario i ja, bili gladni i ošli probudit miru da nas vozi u Dalj u pekaru. lemal i dino su spavali.
Dovezli se tamo i ispadamo iz auta redom:
> Dačo < prljave sive patike, poderana tamno plava lotto trenirka, svjetlo smeđa jakna i gardiska kapa koja prekriva uši.
> Mario < prljave patike, trenirka, plava vesta sa medom u sredini koji cijepa drva i ispod siva majica sa kapuljačom
> Čova < nešto smeđe na nogama, plava trenirka siva majica sa kapuljačom cijela mokra preko leđa i crna jakna
> Ja < poderane plave patike, plavo-crvena trenirka, smeđa majica, crna jakna zakopčana samo u sredini pošto neštima zatvarač i plava mornarska kapa koja nateže obrve i savija uši
> Miro < poderane patike, siva trenirka rupa na rupi plava majica, vozač a ne može gledat no on bi i ćorav' išo 150km/h

I tako ulazimo mi u pekaru kao prvi kupci ženska sva zbunjena gleda kakvi su ovo klošari. Naša prva reakcija osvrt oko sebe i urnebes kad smo se vidli na čeg ličimo! thumbup
ajd skuliramo se nekako i počnu padat prve narudžbe: burek sa sirom sa mesom bez mesa sa 2 sira sa sirom sa mesom. prodavačica nam se krevelji u facu ništ joj nije jasno. Na kraju pada gol> 3:2 za sir!!! smijehsmijehwinkwink
ošla ona iza valjd to spakovat mi se nastavili kreveljit cugamo pivo unutra party pola prosipali pali sa poda. roflrofl Našo ja u vikendici neki pištoljčić na vodu i ponio ga sa sobom deremo se u pekari cigani kreni!! cigani stoj!! kalašnjikov, kalašnjikov. bang
Vrati se ona sa burecima a ja reko idem joj napakostit. dođem na blagajnu, pitam ostale jel ima ko para-nema! izvadim pištoljčić uperim u nju: vidiš tajac 2 sekunde zbunila se jadna pa kad je vidjela pištolj počela se kreveljit. reko ŠTA SE SMIJEŠ?! NEMOJ DA GA ODEM VAN NAPUNIT!! urnebes!dead na kraju nas pita odakle ste vi dečki a mi: iz planine! iz Dalj planine! izašli konačno van, dačo skoro slomio nogu stoječi na ravnom, čovi pao burek na pod čim je izašao. ušli u auto, mahali joj ko neki retardi derali se cijelim putem natrag i... ošli spavat. zijev

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Arhiva >>