Image Hosted by ImageShack.us

...nije sramota usrati se, sramota je prduckati!

23.04.2006., nedjelja

Welcome back!


mislim da nema smisla pisat neki duži tekst o tome kak nam je bilo u Pragu, bilo je previše smiješnih stvari i događaja, ukratko kreveljana.
u tih 5 dana, 4 smo bili pijani, spavali sve skupa 5 sati nekim čudom nije bilo nijedno sranje osim dernjave i glasne glazbe. ja bi ponovo tamo i jedva čekam opet neko putovanje ovaj put u samostalnoj izvedbi.
da ne bude sve savršeno pobrinuo sam se ja izgubivši svoj novčanik sa 135 eura i 110 kuna i vozačkom, bankovnom karticom i iksicom. sreća u nesreći što su nam putovnice bile na recepciji i što sam to izgubio 2 sata prije polaska kući!
Bio danas na cugi vozio bez vozačke, sreća pa mi je ostalo 100kn u Osijeku pa imam za podvalit mito...
Pozdrav svima i do čitanja!

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>