Image Hosted by ImageShack.us

...nije sramota usrati se, sramota je prduckati!

04.04.2006., utorak

Sretan rođendan mi!


Image Hosted by ImageShack.us

Kaže mama rodio se ja prije 19 god. zapravo nije još, bit će u pola 6 popodne al eto.
Rođendan ni po čemu poseban samo prijelaz između punoljetnosti i ulaska u 20.-u.
Još sam i nadrkan jer sam se morao probudit u 8 da primam čestitke baba đedova tetki ujaka punice punca unuke i praunuka i ostale rodbine i ne rodbine.
Jedva čekam takve proslave samo zato što imam dobar razlog da se napijem i proveselim sa društvom.
Evo čak sam si dao oduška pa napisao jednu pjesmicu posvećenu svim sretnim ljudima. Možda se javi i koji muzičar pa da uglazbimo ovo.
Uživajte i pozdrav wave

Kad si sretan ti popi' jedan štok!
Kad si sretan - konjak , loza - bilo što!
Kad si sretan i kad želiš s drugim dijelit sreću svu, konjak, loza, rakija il' bilo što.
Kad si sretan konjak - rakiju il' bilo što!
Viski, vino, vekija, rakija i štok,
Kad si sretan i kad s želiš s drugim dijelit sreću svu, Kad si sretan ti ponovi ovo sve: Loza, konjak, pivo, vekija, rakija il' sljiva, viski, pelin, žuta osa, musolini, bambus, gemišt, ljuta il' pitrolon - burbon, ustanička, hepok mostar, rubin, badel, zvečevo il' manastirka, vinjak, votka, burbon, bevanda, petrolej il' kerozin , soda, VD40, malo bijelo presječeno, daskovača, govnovača, kurvoazje, seri-brendi, domaća travarica, pa linčura il' pivo Osječko!
Kad si sretan ti popi' jedan štok!
Kad si sretan - konjak , loza - bilo što!
Kad si sretan i kad želiš s drugim dijelit sreću svu, Kad si sretan ti ponovi ovo sve !

<< Arhiva >>