..nešto o meni......
......zovem se vlatka.....
....prezime.....se traži......
...živim u jednom malom selu....
..zvano Gradište....
.....nadimak.....uf.....ima ih dosta....al...
me zovu vale.....imam 13 god...
...rođena 11.11.´95.....u Sl.Brodu....
..u horoskopu sam škorpion...slušam....
sve moje uši mogu podnjeti.....osim....metala....
i opere....volim.....sve i svašta, jednog slatkog dečka....
frendice, frendove...obitelj...
more...blog...msn..
nevolim.....neke osobe.....dvoličnost...laž.....
školu..
..eto to bi bilo sve od mene za sad..........kiss...svima mojim prijateljima....iz 7.a...
i iz drugih razreda....a pogotovo jednom SLATKOM DEČKU....kisscerek....smijeh
mahwave..od mene.....



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


..Ofc..
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us







....SmiLe.......
Image Hosted by ImageShack.us


...NaRaVnO..hehe...
Image Hosted by ImageShack.us


......PusoLLinA......Image Hosted by ImageShack.us

.......I <3 One Boy......
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari da/ne

design by StArShInE

Opis bloga

....blog je napravljen.......da vam pišem o mojem društvu.....životu...
prijateljima.........i sve šta mi padne na pamet.........a vaš bi trebo biti zadatak
da mi ostavite......punooooo comicha.....




Superstar - Jamelia

MaLo SliKiCa S Mog (tek) 13. RoČkaSa

kao i uvijek..Ja...




Looda Ekipa...=D

Image Hosted by ImageShack.us



Mal se izležavam...=)

Image Hosted by ImageShack.us



Kak do yaya....

Image Hosted by ImageShack.us



Kao Ja Prva...

Image Hosted by ImageShack.us



Olila se Ja...ccc...

Image Hosted by ImageShack.us



NogiCe...cool...=D

Image Hosted by ImageShack.us




Ostale Slikice...=)

Kao neka štreberica...=D

Image Hosted by ImageShack.us


Moa Ludacha i Ja...

Image Hosted by ImageShack.us


Neke Tulače...

Image Hosted by ImageShack.us


Ana I Ja...

Image Hosted by ImageShack.us


Best...=P

Image Hosted by ImageShack.us


Moa Mare....

Image Hosted by ImageShack.us


AnNa....

Image Hosted by ImageShack.us


..hh....just me...

Image Hosted by ImageShack.us


....deykica moa.....hh...

Image Hosted by ImageShack.us


...DinO.....heh.....
(ubit će me)

Image Hosted by ImageShack.us


......Stelica....moa....

Image Hosted by ImageShack.us


....MirO.....hh....aa....

Image Hosted by ImageShack.us


...SricA...moa....

Image Hosted by ImageShack.us


....maLLa....

Image Hosted by ImageShack.us


...TaJa.....

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

....blogachi....
Od IvAnnE.....

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis


Forum.hr
Monitor.hr

petak, 15.08.2008.

.....I´m soo Happy....

ey ljudofi...evo me....nakon toliko vremena...šta ima kod vas??...šta radite po cijele dane...?!...evo ja se izležavam i gledam TV....i naravno na msnu...dugo nisam pisala post....pa evo fali mi pisanje...heh...ja sam u zadnje vrijeme neš stalno Happy....neznam zbog čega..al stvarno...jooj Ana baš mi je drago zbog tebe...evo i zbog tebe sam Happy...heh...evo idem sad...i šećer na kraju....SRETAN ROČKAS mojoj malloj sestrični MARIJI.....koja DANAS IMA ROČKAS.....Pozz Mariji...bubim je...kisskiss...i mahwave...cijeloj ekipi...pu$$A.....

...MoJa Mawa Slatkica....MarijA....
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



| OsTaVi TrAg (32) | PrInTaJ | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.