Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (12)
Travanj 2007 (20)

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...............to boy

SVE ŠTO MU IMAM ZA REĆI DVIJE SU JEDNOSTAVNE RIJEČI…
NEDOSTAJE MI..
NEDOSTAJE MI SVE ŠTO IMA VEZE SA NJIM ….
NIKAD NEĆU ZNATI JESAM LI MU BILA U SRCU BAREM MALO….


Decki su kao slatkis!!!! Otvoris ih …. Probas … i bacis



bedzevi.com,button,badges,priponkeWill buy drinks for sex



NESTO 0 MENI ... iako ne trebate puno znati...hehe...

font color=#FF0000>IME
: Nikolina
PREZIME: .... pa i nije bitno....
NADIMAK: Niđa, Niki; PONGRA ,Plavusa (po mozgu i kosi...hehe) Maca(2442)
SKOLA: 1. medicinske skole/ medicinska sestra ...u Osijeku
GRAD: Đakovo
HOBI: folklor,pjeva, spavanje,
SLUSAM: strane, narodnjake( ne sve samo one lijepe hehe),
VOLIM: papatinjami ,,, pitipartynut( nije da sam pijandura ali...),
glazbu........ ( svake vrste hehe osim metalice, nirvane... i takvih),,,
MRZIM: LJUDE KOJI KASNE .....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! malu dijecu i veliku!! i to je to


ANĐELI
Oni ne broje sate,
nude svoje prijateljstvo,
miluju i popravljaju.
Ima još anđela – među nama.
Oni nemaju krila,
ali je njihovo srce sigurna luka
za sve koji su upali u nevolju
u burama života.



HOCES...?
.. NECES?
NEMORAS
.. al bice ti zao!...


Image and video hosting by TinyPic

Komadici duse rasuti su pod tamnom mjesecinom....
u beskraju crne tame....
niceg vise nema..
samo ja i tisina...
dugo putovala sam kroz noc..
svijetlost tih ociju...
daje mi snagu...
tu su na kraju mracnog tunela...
polako se povlace osjecaji sto me guse...
dusa boluje...
snagom bijesnog vihora..
prazan pogled gleda u daljinu..
bez nade...
mjesec se nocas igra pod svodom tih sjajnih zvjezdica..
izgubljena u tami koja nosi moj jecaj kroz noc..
nada je odleprsala poput pahulje na dlanu...
poput tebe...
Autorica: cura iz pule

It,s Not Easy Begin A BITCH


Image and video hosting by TinyPic


bedzevi.com,button,badges,priponkeMrzim skolu


Vjeruj da ljubav ne umire kad najdraži odlaze,
jer Sunce nikad ne nestaje, samo se sakrije......




Sexy Icons

Sexy Icons



Oprosti
Oprosti što plačem
i što nemam mira
kad čujem da netko
na gitari svira.
Oprosti što tvoje ime
po klupama pišem
i sjećanje na tebe
neću da izbrišem.
Oprosti što nisam
htjela da te molim
i što više neću
prestati da te volim!!!


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

DA JE ZIVOT LIJEP NE BISE RAĐALI PLAKAJUĆI!!


Image and video hosting by TinyPic

Zašto se bol za bolom vraća?
zašto se ljubav suzama plaće?
zašto pati onaj koji voli?
zašto suze na rastanku bole...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image and video hosting by TinyPic

Voli decka kao samu sebe, ali pazi da te ne zajebe...
Kad ti kaze umrijet cu za tebe ...
Ti mu reci :
UMRI KO TE JEBE!!!

Image and video hosting by TinyPic

Zašto ljubav voditi, kad je ljubav bol,
Zašto suze ronit zbog te riječi ON?!
zašto neki ljudi ne mogu da shvate
da oni šta se smiju najviše pate!
Na srcu tiha patnja, ugasla radost
i jedna izgubljena mladost.
Jastuk natopljen suzama, jedna noć beskrajna
prepuna tuge i uspomena.


Image and video hosting by TinyPic


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Sanjam more, valove...ljude kako se vole.
Tebe i mene nigdje.
U snovima ne držim tvoju djecu za ruku, u stvarnosti još manje.
Otišao si i više se vratiti nećeš, more je pobijedilo...
Sama sam, a život je vječan,
tebe mi nema, dani su dugi, mjeseci i godine prolaze...
Opet molim za tebe i da mi san na oči dođe...napokon.


Image and video hosting by TinyPic


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ti lezis tu u svakoj mojoj biti, u svakom jutru,
ti si moja tajna zelja u svakoj paloj zvijezdi.
samo ti...


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

FRIENDS are forever BOYS are WHATEVER


True friends are hard to find harder to leove
and impossibile to forget


Lutalice
Tragaču ljubavi
Kako da te nazovem
Sablasti
Ti si jedini u ovoj noći

I Have PMS
... And a Gun......!!!!!!!!??
Did you have Something
TO SAY!

TESKO JE BITI I GLUP
UZ TAKO VELIKU KONKURENCIJU


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Muškarci su snaga
Muškarci su moć
Muškarci su samo za jednu noć,
za jednu noć i ništa
više,
MI SMO GADURE AL NAS JE VIŠE!!!!!


Image and video hosting by TinyPic

Tisućiti sam put uzela tvoju sliku
i gledala.
Dugo sam gledala one tvoje oči,
onaj tvoj osmijeh
i nisam je imala snage spustiti...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Tisućiti sam put molila srce da ne plače,
ali nije slušalo...
Nastavilo je spuštati suze
nad još jednim bijelim papirom
i najljepšim očima koje je ikad vidjelo..


Image and video hosting by TinyPic



ZA TEBE LJUBAVI MOJA

Image and video hosting by TinyPic


Otišao sam na trg ptica
I kupio sam ptica
za tebe
moja ljubavi

Otišao sam na trg cvijeća
I kupio sam cvijeća
za tebe
moja ljubavi

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Otišao sam na trg gvožđa
I kupio sam okove
teške okove
za tebe
moja ljubavi

A zatim sam otišao na trg roblja
I tamo sam te tražio
Ali te nisam našao
Moja ljubavi



Make Grunge Hearts at bigoo.ws

Sexy Icons

Sexy Icons



Sexy Icons

Sexy Icons




Sad nestaje tiho sjećanje na tebe,
Poput zrna pijeska nošena vjetrom,
Tvoje lice zamijenih sjetom,
A tvoje ime posta kletvom!

Dancing Love Red & Purple Hearts Gif Images

Dancing Love Red & Purple Hearts Gif Images



FUCK THE Cola
FUCK THE Pizza
all wie need is SHLJIVOVITZA

Image and video hosting by TinyPic


Sexy Icons

Sexy Icons



oVE SU RIJEĆI CRNE OD DUBINE

Ove su riječi crne od dubine,
Ove su pjesme zrele i bez buke
-one su, tako, šiknule iz tmine,
I sada streme ko pružene ruke.

Nisam li pjesnik, ja barem patnik
I katkad su mi drage moje rane.
Jer svaki jecaj postat će zlatnik,
A moje suze dati će đerdane.

-No one samo imati će cijenu
Ako ih jednom, u perli i zlatu,
Kolajnu vidim slavno obješeno,
Ljubljeno dijete, baš o tvome vratu.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

cvili, vrišti, razbijaj i pleši!
čovjek je rođen da gubi i griješi!
prokockaj dane, prodivljaj noći!
jer jednom se ni to više neće moći

MySpace Graphics codes

MySpace Graphics



Sexy Gif Images

Sexy Gif Images



BISER U KAMEN
Mozda jednom pronadjes i ti
u grudima srce koje moze da kuca
koje umije da voli,
pa poklonis ljubav nekoj zeni,
bar malo sreće
koje ni komadić nisi znao meni dati...
Meni ce i to utjeha biti
da i ti mozes zavoljeti
da jednom ćes i sam sebi priznati....
Da si pogrjesio, da si biser jedan imao
a u običan kamen ga pretvorio...


Image and video hosting by TinyPic
Na licu svome osjetih suze
i opet me taj osječaj obuze
Opet me zabljesnuo tvoj sjaj
ali ovo su ipak suze za kraj!


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Nitko drugi nije kao ti.
Ti si svojevrstan, jedinstven, posve originalan i neponovljiv.
Ne vjeruješ to, ali nitko drugi nije kao ti-
odvijeka dovijeka.
I svaki čovjek kojeg voliš nije običan čovjek.
Iz njega zrači neobična privlačna snaga.
I ti po njemu postaješ na neki način drugačiji.
Možeš mu čak reći:

Što se mene tiče, ne moraš biti nepogrešiv, bez greške
i savršen, jer: JA TE JEDNOSTAVNO VOLIM.


strong>SVI TE PAMTE PO OCIMA

Svu ljepotu ovog svijeta
otkrivaju tvoje oci
ko te samo jednom sretne
preboljeti te nece moci..

Od pogleda tvojih vrelih
kao led se dusa topi
mora svatko da te sanja
oci svoje kada sklopi...

Kao ruza u proljece
kao zvijezda blistavih noci,
moje srce opijaju
vraglaste tvoje oci...

Svi te pamte po ocima
sanjam te nocima
a poglede tvoje vrele
mnoga srca zarko zele..!!

free image hosting hosted images

free image hosting



Sexy Icons

Sexy Icons



Plakat ćeš i ti,
Odbačen na dnu,
Proklinjat zlu sreću
I okrutnu sudbinu.
Sjetit ćeš se tada
lika iz prošlosti svoje.
Negdje u podsvijest
Dozvati ime moje.
A ja ću biti u
Nekom drugom svijetu,
U zagrljaju sreće
zaboravljat na sjetu.
Tebi s Ljubomorom
poželjet ću sreću,
jer radi tebe na dno,
dragi, više neću!


Contact Tables


a href="http://www.bigoo.ws/14-Images.htm">Blog images codes

Blog images






LAGAO SI...

Sada znam da si lagao
sve sto si rekao,
sve sto si cinio
za mene bilo je laz.
Svaki poljubac,svaki dodir tvoj
na mom licu.
Sada se samo pitam zasto si
lagao kada nisi morao....


free image hosting hosted images

free image hosting


Ti si budala meni se cini
ako nisi ti izvini
ti sve cure zafrkavas
pa i mene pokusavas
nemoj da te zivot vara
ti otidi kod lijekara
nebi s tobom duso stala
da si duso iz mostara
da govoris 7 jezika
i da je tvoja cijela amerika
voli te ti znas koja
ajde cao budalo moja....
SAN JE MOJ ZIVOT..

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


u ovome svijetu
moja dusa spava
a tamo u snovima ona je java.
San je moj zivot i vjecno ce biti
dok god cu tebe u srcu kriti.
Ljubav u snu tako je glasna
prozeta mastom,
a tako strasna.
Munja zivota na mene cilja
predugo spavam ne da mi mira.
Jos samo tren ili dva
i probudit cu se ja.
Tebe vise nema probudit ce me istina....



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Dont hate me because im beautiful.njaminjami

Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



Ni jedna osoba ne zaslužuje tvoje suze, a ona koja ih zaslužuje neće
te nikada rasplakati


Image and video hosting by TinyPic

Kada legneš i utoneš u san,
Znaj ja sam budna
Sa suzama mislim na tebe.


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Kada snovi započnu,
Koga ti vidiš mene ili nju?
Šapućeš li tuđe ime,
vidiš li njeno lice.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

U trenutku kada se probudiš,
Da li se sjećaš svojih snova?
Ili ih prepustiš vjetru i kiši.

Image and video hosting by TinyPic

I kada ponovo legneš,
I snovi te obuzmu
Znaj ja budna mislim na tebe
I lagano plačem.




Najgori način da ti netko nedostaje je da sjediš pored njega i znaš da ga nikad nećeš imati



. Jedini razlog da te netko mrzi je, da želi biti baš takva, kakva si ti





Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket




-Ako je u vinu istina, zašto u sudnice
ne stave po koju bačvu?
Sword And Skulls Halloween Images

Sword And Skulls Halloween Images


-Kad se kunem mamom..onda lažem..a kad
se kunem tatom ne lažem, majke mi


Contact Tables

-kad vam filozof odgovori na postavljeno pitanje više ni sami ne znate što ste ga pitali...

Contact Tables

-kad čovjek pocrveni to znači da

-mnogi griješe iz straha da ne pogriješe
-ako nekoga mrzi mnogo ljudi to mora da je do

Contact Tables


ANĐELIMA SU PALE MASKE
Nikad nisam ni voljela tebe,
Voljela sam osobu koju si glumio,
Prevario si i samog sebe,
A nas si jednostavno ubio.
Nakon svega si mi stranac,
Nisi ni sjena onog starog lika,
Bio si samo dobar glumac,
Ili ja dobra publika.
Anđelima su pale maske sa lica,
Razbile sve iluzije i lažni sjaj
Sad vidim da si ubojica,
Ubio si u meni svaki osjećaj.
Više me ništa ne vrijeđa,
Ništa me ne može zaboljeti,
Previše se noževa zabilo u moja leđa,
Mislim da više ne znam voljeti!
Nešto je trulo unutar mene-
Mislim da je to srce moje,
I duša koja polako vene…
Sve što je nekad bilo tvoje.
Ne znam kako da se borim,
Šta se u ovakvim situacijama radi,
Kad nekoga iz sve snage volim,
A istovremeno mi se toliko gadi.
Bojao si se, pa si me "štitio" od istine,
I uvijek postupao sa mnom u rukavicama,
Sad stvarno odje*i od mene,
Ne želim imati posla sa kukavicama!
I na svemu ti zahvaljujem,
Hvala što zbog tebe mrzim cijeli svijet,
Od pogleda, poljupca, dodira strahujem,
I svi dobiju samo moj bijes.
Bijes koji je tebi namijenjen,
Zbog svega što si mi pružio:
Al slabić poput tebe nije na to pripremljen,
Pa drugi trpe ono što si ti zaslužio.
Ne želim na tebe misliti po cijele dane,
Al samo si ti u meni i nemam druge zanimacije,
Još uvijek nisam našla lijeka za sve te rane,
Al bar sam u pjesmu istresla neke svoje frustracije.
Tvoja predstava je u završnici,
Evo i ja pjesmu privodim kraju.
Možda smo samo propali umjetnici,
Koji malo jedno o drugom znaju.
Umjesto da ti kažem Zbogom,
Nešto ću te zamoliti:
Više nikom nemoj reći Volim te,Ti ne znaš što znači voljeti!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

ljubomora

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



bedzevi.com,button,badges,priponkeSexy bitch



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Make Love Letters at bigoo.ws


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


bedzevi.com,button,badges,priponkeSex instruktor




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

ljubomora je osjećaj koji se temelji za posjedovanje voljene osobe i osjećaju duševne boli zbog sumnje u osobu od koje se traži vjernost. Ljubomora je složena i kompleksna emocija za koju se podjednako interesuju i naučnici (filozofi, psihijatri i psiholozi) i laici. Zanimanje laika za ljubomoru je,po svojoj prilici,veće nego za bilo koju drugu emociju.

Ja nisam anđeo kako ti se ćini,ja samo iskorištavam tvoje mane, a ti izvini! Mene su stvorili đavoli i grlile hladne kiše, za mene je ljubav tren i ništa više!!!!!
Metallic Play Gyrl Bunny Decoration Images

Metallic Play Gyrl Bunny Decoration Images



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


bedzevi.com,button,badges,priponkeZivot je bolest koja se prenosi sexom<br />
(Petra - Oroslavje)


Image and video hosting by TinyPic


Meni nisu potrebni ljudi,
meni nisu potrebni sni,
meni je potrebna ljubav,
meni si potreban TI!


Break Dancing Guy Decoration Images

Break Dancing Guy Decoration Images



The fear is not the fate I seek
My destiny will build upon
The mighty turbulence beyond
If I fall I will rise again

Sexy Gif Images

Sexy Gif Images



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

my world was black and white until the day you walked through my door and into my heart

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Tombstone Generator


ljubav
Nepremostiva eksplozivnost
Izazvana tvojim pogledom
Trese moju unutrašnjost
Stvara uzbunu
Odavno pokopanih osjećaja
Ne dozvoljava alternativu
Puknut će mi srce
Težina me razvaljuje
Razara razum
Nebo je sjalo na mene
Guši me
Enormna količina
Ljubavi prema tebi


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



bigoo.ws




Sexy Icons

Sexy Icons



Blog images codes

Blog images



Bottles Of Alcohol Bring It On Icons

Bottles Of Alcohol Bring It On Icons



MySpace images

MySpace



x...LJUBAV...
DLANOVI TI SE ZNOJE,
SRCE UBRZANO LUPA,
A GLAS TI ZASTAJE U GRLU?
To nije ljubav, to je zaljubljivanje.
NE MOŽEŠ SKINUTI POGLED
ILI RUKE S NJEGA?
To nije ljubav, to je požuda.
PONOSNA SI NA NJEGA I
ŽELIŠ GA SVIMA PREDSTAVITI?
To nije ljubav, to je sreća.
ŽELIŠ GA, JER ŽELIŠ
DA JE ON PORED TEBE?
To nije ljubav, to je usamljenost.
S NJIM SI JER ON TO ŽELI?
To nije ljubav, to je sažaljenje.
S NJIM SI JER TE LJUBI
I DRŽI ZA RUKU?
To nije ljubav, to je nesigurnost.
SRCE TI POSKOČI ČIM GA VIDIŠ?
To nije ljubav, to je strast.
OPRAŠTAŠ MU GREŠKE JER
SE BRINEŠ ZA NJEGA?
To nije ljubav, to je prijateljstvo.
SVAKI DAN MU GOVRIŠ
DA JE ON JEDINA STVAR NA KOJU MISLIŠ?
To nije ljubav, to je laž.
ODREKLA BI SE
NAJDRAŽIH STVARI RADI NJEGA?
To nije ljubav, to je velikodušnost.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


volim te....kao što oblaci kišu vole....
volim te....kao što granje lišća vole...
volim te....kao što mačke miševe vole...Blog images codes

Blog images


volim te....kao što gusari blago vole...
volim te....kao majke što djecu vole...
volim te....anđeleeeeeeeeeee moj...

Image and video hosting by TinyPic

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Od stakla sam.

Ne dodiruj me!

Mogla bih se pretvoriti u komadiće.

Rasuti svoje krhotine po rubovima strmih ti hridi.

Mogla bih izustiti - ne idi!

image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace




Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



OBIČNA ŽENA Playboy Glitters

Playboy Glitters


____________________________


Nemoj otići

jer ako odeš

mogla bih zaplakati,

mogla bih zadrhtati,

mogla bih postati - obična žena.
Rainbow Disco Stars Easter Images

Rainbow Disco Stars Easter Images






POMRČINA
________________________________


Gužvam

noć

i mjesec

i nas.


Sexy Icons

Sexy Icons



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Gužvam
svijet od papira.

Polupijan slijedim te nagu
Snenim pogledom i dugim godinama
Suzama pereš dušu
Nevinim stidom
Vijugavim tijelom
Gipkošću sipe i puzavice
Prosipaš zlatnu krljušt posteljom
Ljubičicom na usnama
Crtaš ruže po mom tijelu
Posljednjim ugrizom
Najavljuješ pakao izgnanstva
Mojoj duši
Izbodenoj ledenim bodežima.
Listen very carefully, I shall say this only once)



Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



Image hosting codes

Image hosting



PJESMA DJEVOJCI
Ti si bila mlada,
On bijaše lijep.
Ta ti si voljela njega,
A on bio je slijep.
Volio je drugu
Jer bolje nije znao.
Ti si skrivala tugu,
A on te nije primjećivao.
Bila si samo sjena
Što u tami se skrila.
On je bio tvoja svjetlost,
Al' uzalud si snila.
Ti si bila zrno pijeska
Na žalu patnje i samoće,
Tvoja suza samo kap
Što od realnosti pobjeći hoće.
Sad stojiš na obali rijeke
Da ugasiš bol tu,
Posljednja kap poteče
I putem bez povratka ti krenu.
Da, povratka više nema,
Već polako gubiš dah,
Dobro znaš što te čeka:
Crna smrt i njen zadah.
Površinom nježno pluta leš,
Taj izraz na licu tom
Uhvaćen u posljednji zaziv
Za njegovim imenom.
Gle, nastupi gluho doba,
Pjev ptica nestade,
Samo leš na površini vode,
A na licu suze dv'je.


Grunge Angel at bigoo.ws



Image and video hosting by TinyPic

zmaju polomljenih krila....

dugo smo bili jedno drugome podrška...
plakali i smijali se zajedno...
slomljeno srce liječio bi mi svojim zagrljajem...
bili smo si ljubavni savjetnici...
jedne večeri shvatila sam...
shvatila sam da više te ne gledam prijateljskim očima...
nisi to smjeo napraviti, ne meni...
zašto me zavaravaš?
zašto se pretvaraš?
zašto ne zaboraviš na nju...
govorio si mi prelijepe riječi...
zbog njih sam sada izgubljena...
tvoji poljupci one večeri...
jedine večeri kada sam osjetila usne tvoje...
probudilo se u meni nešto što nikada nije...
uz tebe osjećam sigurnost...
po prvi put u životu osjećam istinsku sreću...
šta mi se to dešava?
vidiš šta si napravio?
mi niti ne možemo biti prijatelji...
nikada niti nismo bili...
ne mogu biti u tvojoj blizini...
ne želim da shvatiš...
neću ti ovaj put to reći..
neću ti lagati da je ona noć bila posljedica lošeg vina...
nemoj tražiti da te tješim...
to više ne mogu..
oprosti mi...
što ne mogu te gledati kao prijatelja...
oprosti što ponekada zaželim imati ljubav koju njoj želiš dati...
i oprosti mi što želim biti uz tebe čitavu vječnost...
što ponekada zaželim biti u zagrljaju zmaja polomljenih krila...








utorak, 22.05.2007.

hay





| Komentari (21) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.