15.11.2004., ponedjeljak

.dazanu onasipan ila ,golb ivrp joM

Pogodite shta i gde je ovo. Evo, pojeo sam griz (ne griz nechega, vetj samo griz), i smotao cigaru pred spavanje, pa reko da se pridruzhim prirodi i drushtvu. Trenutno nisam siguran kako da pishem "nashe" karaktere, pa tju pisati c sa ' kao "tj", c sa " kao "ch" itd... Moram ujutru na qrs, pa recimo da bi to bilo to do sledetjeg puta. Osim ako bez svog znanja ostanem ovde da pishem umesto da sam otishao da legnem... ako se to desi, molim bilo koga od prisutnih da me opomene. Ali nezhno, umem da budem agresivan kada me iscimaju usred dremkanja. ...i tako.
- 22:55 - Komentari (3) - Isprintaj - #

  studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Baljezgarije klagresivnog provijaturiste.

Zovem se... sa nechijeg telefona kad moj zagubim u stanu, da bi chuo odakle se chuje zvonjava... ako mu nije riknula baterija, a onda qq majko.
Rodjen sam... u porodilishtu, i majka me je uvek prepoznavala lako, jer sam bio najduzhi od svih beba.
Bavim se... pretvaranjem O-2 u CO-2.
U slobodno vreme... pokushavam da probijem zvuchni zid u A-molu.

a sad stvarno...
Zovem se Vlada, i ja sam 24-godishnji klavijaturista koji zhivi u Bechu (odnedavno, pre toga u Beogradu), sretjno je ozhenjen ljubavlju svog zhivota, i voli da montandariguje filmurtisane glbiglasije.