blog za sve dufuse i one koji se tako osjećaju

ponedjeljak, 28.02.2005.

danas ću malo o sebi

o meni se dosta toga ne zna. ni moji frendovi o meni samom ne znaju dosta toga. ne izigravam ja nikakvog tajanstvenikovića ni ništ al to je tak. zato ću danas malo o svom privatnom životu i nekim rak ranama, mahom se to odnosi na neke moje situacije s curama. mislim poteze koje sam ja odigro u životu, procjene koje sam ja imao fakat nebi ni najretardiranija osoba na svijetu mogla donest. to samo ja mogu opsjedat cure koje su u čvrstim vezama već 6 godina, samo ja mogu prekrasnoj curi koja me stalno pogledava sa šanka masu vikenda odlučit prić a to ne napravit već prić njenoj frendici zato što sam pijan ko djubre. i tak nešt slično ponovit. samo ja mogu ispast gad prema svim svim curama kaj se za mene zanimaju. samo ja mogu se ljubakat s curom, napola ju skinut i otić iz sobe zato što sam čuo glas njene frendice u koju sam tad bio zaljubljen i nisam htio izgubit šanse kod nje. samo ja mogu izać s curom van i da mi bude svedno oće šta od toga bit il neće. samo se ja mogu zaljubit u curu koja živi petsto kilometri daleko tak da joj ni nemrem reć šta osjećam. i gro takvih glupih i još glupljih slučajeva koji me sve više pogadjaju što sam stariji. ne znam ja koji je meni kurac. trebo sam ić za popa, nebi imo takvih problema. možda bi nekom mogo pomoć. al opet kak bi nekom pomogo ak nemrem ni sebi samom. ma brijem da ovaj svijet nije napravljen za takve budale ko što sam ja. ak koji dobar psihijatar čita ovo nek nabaci koji savjet. i nek bude besplatan

eto ovaj blog je nastao iz zajebancije i neda mi se sad po nekoj zbilji brijat jer bi mogo potjerat i to dvoje-troje ljudi što tu dolazi. zato odsad opet samo zajebancija a ak mi nebude takve volje onda neću radje ništa ni napisat. tolko
- 23:47 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>