Her lips are devil red and her skin's the color mocha,she will wear you out livin la vida loca... - Soulscream - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Her lips are devil red and her skin's the color mocha,she will wear you out livin la vida loca...
utorak, 18.08.2009.

Ludi ricky martin xD


Bosna i Hercegovina


...zemlja ratnih razaranja i smrti. Vozim se lagano kroz bosnu,sa slušalicama u ušima i gledam na prazne
zelene površine. Pustoš. Kojih 5 min kasnije u daljini mi se učinilo kao da je neko selo,čim sam prišao
bliže vidjele su se uništene kuće,bez krovova,ostala su samo 2 ili 3 zida,ako već to nije uništeno onda
imaju rupa od metaka na sebi jednako broju stanovnika u cijeloj zemlji. Žalosno. Rovovi se provlače kroz skoro cijelu bosnu,i gdje god da su ti rovovi,
nema više života,nema kuća,sve su razorili srbi sa namjerom da oni koji su živjeli tamo,budu protjerani i da se nikad više ne vrate.

No dobro,znam da vas ne zanima povijest BiH ali opet,neke se stvari moraju reći.

Bijah ja u BiH zadnja 2 tjedna,bilo mi je zbilja super,malo sam cjepo drva,a ostalo vrijeme sam proveo u
"potocima" bureka,janjetine i ostale vegetarijanske hrane,kartajuć belot,nogometom i čuvajući malog bratića(koji je mnogo kul :D)

Kad sam već spomenuo burek,cjenik u buregdžinici izgleda ovako
Burek 2 KM
Sirnica 2 KM
Zeljanica 2 KM
Krompiruša 2 KM

Jogurt 1 KM


To je jedini pravi cjenik,nema toga u Hrvatskoj,tamo pise onak...burek s mesom... brr...odma me trnci prođu!

Ovo ljeto sam pucao iz puške,zbilja nisam znao da sam tak precizan sa tim :P
Bas je bilo fora :D
kad sam se vracao doma uslikao sam ove mačiće koji su se igrali :)

Image and video hosting by TinyPic
zar nisu slatki =))

sljedeće jutro me buraz probudio oko 7,i idem laganini po dvorištu i primjetio sam rosu pa sam se nekak sagnuo,uz glasni zvuk kvrcanja mog koljena,uspio sam ufotkat kapljice vode na travkama :)


Image and video hosting by TinyPic
kul!

Pošto dosta kasnim sa objavom posta,zaboravio sam dosta toga kaj se desilo :P
ali sjećam se povratka kući,kad smo stali u restoranu,nakon kaj sam pojeo svoje ćevape(koji su bili zbilja mljac) :D
otisao sam se prošetat,naravno,sa fotićem u rukama :)
Taj restoran je na rijeci Uni,i u podnožju hotela su bila 2 čamčića koje sam slikao...i ispalo je ovak :)


Image and video hosting by TinyPic
Lijepo? :)

E,da,bio sam u Sinju za Veliku Gospu,bilo je lijepo,ali jos uvijek me fasciniraju dedeki
na ovoj slici.

Image and video hosting by TinyPic
Na misi na Veliku Gospu,jedan od najvećih katoličkih blagdana,oni si sjeli i piju pivce!
Prebrutalno!:D

evo to bi bilo otprilke to,sve vas volim i pozdravljam :) (bar vas nekolicinu koji mi citate blog) =)


Update 23.08.09

Bio sam prekjučer na koncertu prljavaca u Dubravi,povodom otvaranja konzuma xD
Super je bilo kao i na svakom njihovom koncertu,ali jos uvijek je najbolji im koncert u Areni=)

Danas idem na pripreme sa klubom,idemo na Vir do četvrtka,tak da me ne bu bilo(znam da ste sad jako sretni jer vas više necu napastovati sa postovima do četvrtka)

Zdravi bili i živjeli vas 2 koji mi citate blog :D


| 02:20 | Komentari (3) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovdje ja u svom prvom blogu iznosim vecinu dogadjaja koji su mi se desili,kaj razmisljam,kaj cu radit,koji su mi problemi i tako! Tu cu pisat o prijateljima i o ljudima koji idu sa mnom u razred(da ima razlike izmedju toga)

Linkovi


Tu ću ove glavne bećare i bećarice stavit

Šokec: Najbolji mi prijatelj,zajebavam se sa njim kad god stignem,makar i uvijek mogu ozbiljno popricat sa njim o cem ocu,ipak je on moje najdraze ciganče :)

Iva: Moja seka,ja nju mnogo hockham kak bi to ona rekla :) s njom isto mogu popricat o cem ocu osim o c. ronaldu :) voljam :)

Monika: moja kul frendica koja ima kul valjak u ulici,kul peseka u dvoristu i dobru kosilicu i jednostavno ima presavrsene slike zbog cega ju "mrzim" thumbup pusa =)

e sad...ovih glavnih becara i becarica nema vise... :) mozda ih zivot donese,mozda ne..vidjet cemo :)


O luđaku(meni)

Zovem se Vladimir,prezivam Ivanović,nadimci su : Vladek,Vladolino,Vlafo,Valdo, Fontmen, Vladimirko... ima ih još samo ko će ih se sjetit :)
Bavim se rukometom,ne smatram se nekim ekstra posebnim golmanom al ono...aj aj dobar sam :) iam neku poludugu smeđu kosu i zelene oči,visok sam oko 180 cm,iam 70 kila(makar znam da vas ovo niš ne zanima ali me iskreno boli briga) Rođen sam 17.01.1993,tak da sam dost mlađi od većine svoje generacije. Živim u Brckovljanima,polubosanac sam podrijetlom makar me neki smatraju srbinom,ali šta ja tu mogu :) Volim slikat i to jako puno makar neam baš neki dobar fotić ali preživim nekak,imaju na fejsu neke slike,pa pogledajte znatiželjni ljudi =))

Image and video hosting by TinyPic
tak sam bio sladak kao mali...nitko ne zna kaj mi se desilo kasnije

Image and video hosting by TinyPic

Bože pomozi

Credits

xxx
murderscene