Evo putujem, pomalo tugujem,pišem pisma pa ih spaljujem... - Soulscream - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Evo putujem, pomalo tugujem,pišem pisma pa ih spaljujem...
ponedjeljak, 03.08.2009.

Image and video hosting by TinyPic

Evo to je moja luda maca :) zgleda malo nadrogirano al kaj joj ja mogu :)

danas sam otiso se vozit bicikom da vidim kolko brzo mogu ic =)
put od 18 kilometara sam presao za 26 minuta i 30 sekundi...kad sam to preračunao sam,dobio sam da sam vozio prosječnom brzinom od 40 kilometara na sat :) osjećal sam se moćno kad sam to izracunao na kalkulatoru :) zato me sad nogice bole,al nema veze,ionako idem sutra u bosnu,tamo će mi se dan svest na izlezavanje i jedenje ,ali većinom jedenje bureka i ćevapa mmmm...(vegetarijanci nemojte se naljutit )tamo cu pobjeć od glupih pitanja kao što su: Od čega jedeš burek? Daj mi odi u pekaru po burek od sira! LJUDI!! ALOO!!!
BUREK JE BUREK ilitiga ono šta vi zovete burek s mesom," burek od sira" je sirnica,pa Majko Sveta,to su vas trebali naučit odma nakon šta naučite Oče naš ili kad dođete u školi do slova B-Burek!


Tak da kao što sam i napisao maloprije,idem u bosnu,sutra ujutro,kod svoje bake i dede i tamo cu lijepo ić na pecanje,i odmarat svaki dan u prirodi...aaah...chillanje :) budem tamo posliko par slikica...znam da ima lijepih dijelova :)

Kupil sam si danas huba bubu tape :D 180 cm žvakaće gume :)) sve sam pojeo :D

Jučer smo ja i .RaWr. odlučili postat JUHE...ona je juhica od brokule,a ja sam obična kokošja juha :P

Jep čudan sam,imate kaj protiv? ;)

Evo to bi bilo to...pozdravljam vas do sljedećeg javljanja kad se vratim iz Bosne i Hercegovine!
Pusa svima! I hug moniki :))




| 20:10 | Komentari (2) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovdje ja u svom prvom blogu iznosim vecinu dogadjaja koji su mi se desili,kaj razmisljam,kaj cu radit,koji su mi problemi i tako! Tu cu pisat o prijateljima i o ljudima koji idu sa mnom u razred(da ima razlike izmedju toga)

Linkovi


Tu ću ove glavne bećare i bećarice stavit

Šokec: Najbolji mi prijatelj,zajebavam se sa njim kad god stignem,makar i uvijek mogu ozbiljno popricat sa njim o cem ocu,ipak je on moje najdraze ciganče :)

Iva: Moja seka,ja nju mnogo hockham kak bi to ona rekla :) s njom isto mogu popricat o cem ocu osim o c. ronaldu :) voljam :)

Monika: moja kul frendica koja ima kul valjak u ulici,kul peseka u dvoristu i dobru kosilicu i jednostavno ima presavrsene slike zbog cega ju "mrzim" thumbup pusa =)

e sad...ovih glavnih becara i becarica nema vise... :) mozda ih zivot donese,mozda ne..vidjet cemo :)


O luđaku(meni)

Zovem se Vladimir,prezivam Ivanović,nadimci su : Vladek,Vladolino,Vlafo,Valdo, Fontmen, Vladimirko... ima ih još samo ko će ih se sjetit :)
Bavim se rukometom,ne smatram se nekim ekstra posebnim golmanom al ono...aj aj dobar sam :) iam neku poludugu smeđu kosu i zelene oči,visok sam oko 180 cm,iam 70 kila(makar znam da vas ovo niš ne zanima ali me iskreno boli briga) Rođen sam 17.01.1993,tak da sam dost mlađi od većine svoje generacije. Živim u Brckovljanima,polubosanac sam podrijetlom makar me neki smatraju srbinom,ali šta ja tu mogu :) Volim slikat i to jako puno makar neam baš neki dobar fotić ali preživim nekak,imaju na fejsu neke slike,pa pogledajte znatiželjni ljudi =))

Image and video hosting by TinyPic
tak sam bio sladak kao mali...nitko ne zna kaj mi se desilo kasnije

Image and video hosting by TinyPic

Bože pomozi

Credits

xxx
murderscene