lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga

SVE SAMO SRANJE...

Nešto o meni:
Ime: Petar
Prezime: Marić
Odakle? Vinkovci
Bavim se: Studiram,radim svašta...što god vas zanima
Rođen: 17.09.1987. u Vinkovcima
Volim:Svašta..svoju Ivanu,izlaske,pivo,pecanje...štošta....
Nevolim: Kad me neko zajebe,kad nemam para,nevjeru,kurčenje,DVOLIČNOST
Ljubav: A borim se...šta da radim?!....hehe...polako polako,ali sigurno..

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
moja malenkost
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
cura za koju dajem sve...

Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Ivana
Buraz Luka

Pošto sam ja još "jazavac" za ove stvari i neznam šta da objavim,nemojte mi zamjerit ak nešt nevalja ili je totalno bezveze..:))
Evo par slikica od mene i moje"ekipice"..

Image Hosted by ImageShack.us
Đomba i ja
Image Hosted by ImageShack.us
Božo i ja
Image Hosted by ImageShack.us
Tuna i opet ja
Image Hosted by ImageShack.us
gosp.Katić
Image Hosted by ImageShack.us
Suzana i Ivana

DUREX??--povezuje ljude...(kako koje)..lol

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 05.06.2007.

JAPANSKI ZA POČETNIKE!!

Moj otac je u kupatilu = Tatami Setushira

Mislim da mu se dopadas = Chetekara

On voli šljivovicu = Piyeraki Yudo Yaya

Vrijeme je da krenem = Odokuchi

Lijepo što ste svratili = Idikuchi

Odspavaj malo = Idikuchi Ubisowu

On se šali s vama = Ate Zayebawa

On ne može da ostavi cigarete = Nasugushi Kokopushi

On ne predstavlja pretnju = Neka Migaduwa

Mislim da smo se izgubili = Yao Kudasada

Trebalo bi kupiti krumpir i mljeveno meso = Yedemi

Semusaka

Prijatno = Malodishi

On se toga plaši = Nemamuda

Svekrva = Wadidushu

Imamo ženu za direktora = Namadisha Imapitsu

Gatara = Chiribuchi Riba

On voli gledanje u karte = Ochegata

On ne vjeruje u vradžbine = Nechegata



| KoMeNtArI (0) | PrInT | aJ cA |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.