lipanj, 2007  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

Opis bloga

SVE SAMO SRANJE...

Nešto o meni:
Ime: Petar
Prezime: Marić
Odakle? Vinkovci
Bavim se: Studiram,radim svašta...što god vas zanima
Rođen: 17.09.1987. u Vinkovcima
Volim:Svašta..svoju Ivanu,izlaske,pivo,pecanje...štošta....
Nevolim: Kad me neko zajebe,kad nemam para,nevjeru,kurčenje,DVOLIČNOST
Ljubav: A borim se...šta da radim?!....hehe...polako polako,ali sigurno..

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
moja malenkost
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
cura za koju dajem sve...

Linkovi


Blog.hr
Forum.hr
Ivana
Buraz Luka

Pošto sam ja još "jazavac" za ove stvari i neznam šta da objavim,nemojte mi zamjerit ak nešt nevalja ili je totalno bezveze..:))
Evo par slikica od mene i moje"ekipice"..

Image Hosted by ImageShack.us
Đomba i ja
Image Hosted by ImageShack.us
Božo i ja
Image Hosted by ImageShack.us
Tuna i opet ja
Image Hosted by ImageShack.us
gosp.Katić
Image Hosted by ImageShack.us
Suzana i Ivana

DUREX??--povezuje ljude...(kako koje)..lol

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 05.06.2007.

2.5.2007.
Evo ja se napokon odlučio napisati prvi post..Neznam šta da napišem jer nikad do sad nisam ovo radio,ali vidio sam na ostalim blogovima kako to otprilike ide pa cu pokušati..smijeh:
Prvi dan je nakon 1.maja..šta da vam kažem bilo je prejebeno..ekipica,cuganje,roštilj i tako..još mi je posljepodne došla cura pa je bilo još ljepše..ufff...Mogo bi vam 3 dana prepričavati doživljaje toga dana, ali vi to ne želite pa onda...Svi koji znaju mene ili nekoga od mojih prijatelja znaju da smo stvoreni za provode i sprdnju, pa da nas bace i u pustinju mi bi se opet super zabavili...smijehsmijeh..Evo sad imam nekog posla za obavit pa cu završit kasnije...pozz...



| KoMeNtArI (0) | PrInT | aJ cA |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.