<body>


prilagodila; Mala Curica Dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

°°::: Who I am??? :::°°


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Udi u moj svijet i zabavi se
jednako kako se ja zabavljam. :)

Ja sam:
-Viktorija..za prijatelje Viky
-zivim u: VKCI
-rodena davne '95. god.
-treniram: odbojku.
-zaljubljena
-slusam: rock punk grunge i metal.
-naj bendovi:
*3 Doors Down
'Nirvana
'Pearl Jam
'Mother Love Bone
'My Chemical Romance
'HIM
'Nightwish
'Metallica
'Guns'N Roses
'Billy Talent
'The Rasmus
'Bullet for my Valentine
'AC/DC
'System of a Down
'Aerosmith
'U2
'Nickelback
'Linkin Park
'Simple Plan
'Dire Straits
'Iron Maiden
'Tokio Hotel...
'Opca Opasnost
'Crvena Jabuka
'Prljavo Kazaliste
'Six Pack
'Super s karamelom
'Bajaga
'Divlje jagode
'Hladno Pivo
'Balasevic
'PsihomoPop... itd.
-volim:
'glazbu opcenito.
'sebe
'svoje prijatelje
'citati
'gledat filmove
'visit u Cantu(kafic)
'fejsbuk
'rolanje
'sport
'njega
'more
'ljeto
'sunce..itd.
*ne volim:
'dvolicnost
'lazi
'zimu
'kurve
'kisu
'snijeg
'tugu.. itd.

Moto: CARPE DIEM.

blabla..to bi bilo ono bitno. :)

.. Stihovi ..

There's another world inside of me
That you may never see.
There're secrets in this life
That I can't hide.
Somewhere in this darkness
There's a light that I can't find.
Maybe it's too far away...
Or maybe I'm just blind...
[3 Doors Down]

x x x x x x x x x x x x x

I'm not like them
But I can pretend.
The sun is gone,
But I have a light.
The day is done,
I'm having fun.
I think I'm dumb
Or maybe just happy..
Think I'm just happy..
[Nirvana]

x x x x x x x x x x x x x

Crazy,crazy,I'm the boy
who defies all.
Lift me higher than anyone
and hold my arms.
Woman,woman,she outta mind
and simply out of soul.
She gets me higher than anyone.
I miss her so.
Stargazer you call the shots
and I take um...
[Mother Love Bone]

x x x x x x x x x x x x x

Sometimes I cry so hard from pleading.
So sick and tired of all the needless beating.
But baby when they knock you
Down and out
It's where you oughta stay.
And after all the blood that you still owe.
Another dollar's just another blow.
So fix your eyes and get up,
Better get up.
While you can
Whoa,whooa.
When you go
Would you even turn to say:
"I don't love you
Like I did
Yesterday" ?
[My Chemical Romance]

°°::: pix pix pix :::°°



Image Hosted by ImageShack.us

Oci su ogledalo duse..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


GooD GirLs go to HEAVEN,
BaD GirLs go EVERYWHERE.
Soou..Are you GooD or BaD???

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Zagrljaj je jedini savrseni poklon.
Jedna velicina odgovara svima.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Nikad nisi premalen za ljubav..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Danas necu plakati
jer suze nisu lijek.
Ali zapamti:
voljet cu te zauvijek.

Image Hosted by ImageShack.us

Nema nista lijepse nego kad si sa voljenom osobom...



----------------------

utorak, 02.02.2010.

Dok si pored mene ja ne znam sto je strah.. <3

Hej svimaa... :)
ja dosla napisati nesto..konacno imam vremena.
Hvala vam svima za komentare i podrsku i sto vidim da citate ono sto pisem. :D
A sad da krenem dalje..sta ima kod mene?
Paa..prije nekih 3 tjedna sam ostavila decka..i necu objasnjavati zasto..ugl. i bolje je da sam to napravila..tek sad vidim s kakvim sam kretenom provela 10mjeseci..
Pomirila sam se sa svima s kojima sam bila posvadana..prvi puta u zivotu sam se ja ispricala za nesta..i rijesila sve sa svima. :)
Imam nekog novog u svom zivotu i o tome cu danas pisati :)

I NIJE MI STALO BAS NI MALO ZA VECINU TOG STO JE DRUGIMA STALO <3
Dakle,osoba s kojom sam prije bila..i nasa je veza zavrsila stvarno lose..
I nakon 2god ponovo..ispocetka..i bolje nego sto je bilo prije..
Necu pisat detalje neke o svemu.
Samo ima ipak nesto o cemu zelim pisati.
Iznenaduje me to koliko me ljudi od kojih to najmanje ocekujem mogu pozitivno iznenaditi..svojom podrskom,osobnoscu,ma bilo cime.Jednostavno me kupe necim sto imaju..I vec par dana se smijem po cijeli dan..ustajem se s osmijehom i zaspim s osmijehom..jednostavno konacno imam ono sto zelim..ne tugujem zbog stvari koje sam ucinila jer znam da ih nisam ucinila,ne bi naucila ovo sto znam.
Osoba koja mi mami osmijeh na lice ovih dana je Borna <3
Ne vjerujem da je to bas on..nakon svega sto je bilo..ja se vratim njemu.
Mozda bi se moglo reci: To je sudbina ili nesta slicno. ..ne znam..ne zelim ni razmisljati o tome..jednostavno sam presretna sto sam ga dobila..
Ne razmisljam ni o vremenu ni o bilo cemu prolaznom..uzivam dok traje.
Ima ljudi kojima zbog nas nije drago..iz nepoznatih i poznatih razloga..ima onih koji misle da ja nisam za njega ili nesto tako..ali me nije briga..bitno je sta mi zelimo..i ne marim za to tko nas podrzava ili ne..mene je moja najbolja prijateljica podrzala i znam da je ispravno to sto radim...
Ponekad se jednostavno treba prepustit osjecajima i onome sto ti srce kaze,a pustit razum i savjete..uzivati u zivotu..samo sam jednom u zivotu mlada i ne zelim to propustit zbog nekih briga oko gluposti..sve ce vec doci na svoje s godinama..i ja cu se opametit..mozda je bas ON ono sto trebam u zivotu..nikad se ne zna..
Ne govorim o nekoj neopisivoj ljubavi..meni samo treba netko tko ce mi biti prijatelj kad nitko drugi nije..i tko ce me ljubiti kad to trebam..tko ce se boriti da ne budem tuzna nikada..i nasmijavati me..to je ono sto trazim..
Sada zalim zbog puno stvari koje sam ucinila u zivotu..zurila se odrasti sto prije..a sada to sve usporavam..jednostavno se ponasam kako zelim..kao dijete..imam 15god i ponasam se tako..Nekad pozelim da zauvijek budem malo ludo zaljubljeno dijete..jer znam da kad odrastem cu zaliti za ovim danima koje sad imam na raspolaganju..i zato ih moram iskoristit..a sada je on tu da ih ispuni..da ispuni prazninu u mome zivotu..Zelim samo znati da je tu i da je uvijek blizu. :)
I mislim da ne trazim puno..stvarno..samo malo ljubavi. :)
"I kada me dotakne ja protrnem.I bogove i vragove ja zovem ako mogu vrijeme da zaustave..."

-------------------------
Hmm..samu sam sebe navela da se duboko zamislim sada,pa cu ovdje zavrsiti i pustit vas razmisljanju..

Pozdravljam vas puno.
Do iduceg posta.
Uzivajte. :)

02.02.2010. u 22:17 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.