<body>


prilagodila; Mala Curica Dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

°°::: Who I am??? :::°°


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com



Udi u moj svijet i zabavi se
jednako kako se ja zabavljam. :)

Ja sam:
-Viktorija..za prijatelje Viky
-zivim u: VKCI
-rodena davne '95. god.
-treniram: odbojku.
-zaljubljena
-slusam: rock punk grunge i metal.
-naj bendovi:
*3 Doors Down
'Nirvana
'Pearl Jam
'Mother Love Bone
'My Chemical Romance
'HIM
'Nightwish
'Metallica
'Guns'N Roses
'Billy Talent
'The Rasmus
'Bullet for my Valentine
'AC/DC
'System of a Down
'Aerosmith
'U2
'Nickelback
'Linkin Park
'Simple Plan
'Dire Straits
'Iron Maiden
'Tokio Hotel...
'Opca Opasnost
'Crvena Jabuka
'Prljavo Kazaliste
'Six Pack
'Super s karamelom
'Bajaga
'Divlje jagode
'Hladno Pivo
'Balasevic
'PsihomoPop... itd.
-volim:
'glazbu opcenito.
'sebe
'svoje prijatelje
'citati
'gledat filmove
'visit u Cantu(kafic)
'fejsbuk
'rolanje
'sport
'njega
'more
'ljeto
'sunce..itd.
*ne volim:
'dvolicnost
'lazi
'zimu
'kurve
'kisu
'snijeg
'tugu.. itd.

Moto: CARPE DIEM.

blabla..to bi bilo ono bitno. :)

.. Stihovi ..

There's another world inside of me
That you may never see.
There're secrets in this life
That I can't hide.
Somewhere in this darkness
There's a light that I can't find.
Maybe it's too far away...
Or maybe I'm just blind...
[3 Doors Down]

x x x x x x x x x x x x x

I'm not like them
But I can pretend.
The sun is gone,
But I have a light.
The day is done,
I'm having fun.
I think I'm dumb
Or maybe just happy..
Think I'm just happy..
[Nirvana]

x x x x x x x x x x x x x

Crazy,crazy,I'm the boy
who defies all.
Lift me higher than anyone
and hold my arms.
Woman,woman,she outta mind
and simply out of soul.
She gets me higher than anyone.
I miss her so.
Stargazer you call the shots
and I take um...
[Mother Love Bone]

x x x x x x x x x x x x x

Sometimes I cry so hard from pleading.
So sick and tired of all the needless beating.
But baby when they knock you
Down and out
It's where you oughta stay.
And after all the blood that you still owe.
Another dollar's just another blow.
So fix your eyes and get up,
Better get up.
While you can
Whoa,whooa.
When you go
Would you even turn to say:
"I don't love you
Like I did
Yesterday" ?
[My Chemical Romance]

°°::: pix pix pix :::°°



Image Hosted by ImageShack.us

Oci su ogledalo duse..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


GooD GirLs go to HEAVEN,
BaD GirLs go EVERYWHERE.
Soou..Are you GooD or BaD???

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Zagrljaj je jedini savrseni poklon.
Jedna velicina odgovara svima.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Nikad nisi premalen za ljubav..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Danas necu plakati
jer suze nisu lijek.
Ali zapamti:
voljet cu te zauvijek.

Image Hosted by ImageShack.us

Nema nista lijepse nego kad si sa voljenom osobom...



----------------------

utorak, 08.09.2009.

Pricaju o meni,ne znaju pa lazu.Al ostati ce pjesme istinu da kazu... <3

Eiiii...
Evo mene napokon..
Toliko toga ima novoga..
waaaa...upoznala sam jednog novog lika...iz Karlovca..Bio tu kod mene u VK...decko je odlicaaaan :D :D <3<3
Prekinila sam s deckom...ostavila ga..jebiga.. :P
Bila sam na maturalcu...waaaaaaa...bilo je presavrsenooo!!!
Isli smo mi i c razz...bilo nas 39..
Ne mogu opisati kako mi je bilo dobro.To su mi valjda najboljih 4-5 dana u zivotu...ok ima par dana koji su bolji al necu o njima sad...
Pili smo..zezali se..ludovali...
Bili smo u Medulinu..isli smo u Pulu,Rovinj,na Brijune <3 itd.
Decki su uspjeli zakuhati tucu sa likovima iz Rovinja...xD
A tek perverzija...Stipe,Pera,Davor itd...pa strasnooo.
A kako su mene sprdali u busu...BANANA <3
Od sramote sam pocela plakat skoro...XD
Bilo nas po cetvero u sobi...hotel preodlican..bazen najjaci :D
I u moru smo se kupali <3<3<3<3..

:S pocela je skola...bkt tek 2. dan nastave a vec zadace..imam zadacu iz predmeta iz kojeg neam knjigu...ma prekul.. -.- Raspored mi je preodvratan.... :-/
Bkt kad se sjetim...sad ce mi i treninzi pocet...
Dadaaa..pocele su Vinkovacke jeseni :D
Sad se stalno nes dogada u gradu..najkul smo :P
U petak mi dolaze gosti iz Sarajeva...za Vinkovacke...tad pocinje ono "glavno"...Al ajd bar neamo skolu u petak zbog toga :D :D :D :D
Hmmm...sta da jos kazemm..moram ic natjerat Anu da napise post..:P
Idem sad sredit neke slike..malo na fejs i onda idem...ne znam..negdje xP

BTW:Nisam pisala nista dubokoumno iako sam htjela...bit ce za iduci post...sad ovako malo u veselom duhu...heheh...

Ostavite traga...
Pusa velika od *BaNaNNice* :P

08.09.2009. u 19:31 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.