U AKCIJI

01.04.2006., subota

NAŠE PRIJATELJSTVO PROPADA

BILE SMO SUPER PRIJATELJICE.
SRETEN I ZADOVOLJNE SA SVOJIM ŽIVOTIMA.
ALI JEDNA OSOBA KOJA SE POSVAĐALA SA SVOJIM NAJ PRIJATELJICAMA, JE MENI I MOJOJ 2. NAJ PRIJATELJICI ODUZELA JEDNU NAJ PRIJATELJICU.
TAKO DAS NAS JE NAŠA PRIJATELJICA ZABORAVILA I STALNO JE S TOM JEDNOM.
MI SMO S TOM U DOBRIM ODNOSIMA.
ALI IPAK VIŠE NE NE MOŽEMO ZAJEDNO DRUŽITI SKUPA.
I ONE KADA NEGDJE IDU.
NIKADA NE POZOVU NAS.
NE ŽELIM IMENOVATI TU OSOBU.
AKO SKONTA BAŠ ME BRIGA JA NJOJ NISAM KRIVA ŠTO JE MENI I MOJIM PRIJATELJICAMA UZELA NJA PRIHNATELJICU.
NEGO ONA JE SAMA NAMA ODUZELA NJA FRENDICE - BTICH.
Image Hosted by ImageShack.us
- 11:48 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

JA SAM 0.
SAZNAT ĆE TE NEŠTO O MENI, AKO ODETE NA MOJ NOVI BLOG

Linkovi

MOJE RETARDIRANE IZ RAZREDA

MARTINAImage Hosted by ImageShack.us
SENDYImage Hosted by ImageShack.us
IVA Image Hosted by ImageShack.us
KRISTINAImage Hosted by ImageShack.us
DORISImage Hosted by ImageShack.us
MIHAELAImage Hosted by ImageShack.us
ANNA- MARIAImage Hosted by ImageShack.us
MATEAImage Hosted by ImageShack.us
JAImage Hosted by ImageShack.us