U AKCIJI

29.03.2006., srijeda

AKO ME NAĐEŠ

ZAPARVO ON JE U KAZNI.SIGURNO ZBOG LOŠIH OCJENA.
SVAKI DAN GA SANJAM I VIDIM GA SLATKO I DRAŽESNO KAKO SE IGRAMO KAO BEBE SA 2 MJESECA.
JEDNOSTAVNO NEZNAM KAKO DA TO KAŽEM.
ALI MALO GA VOLIM.
MALO.
PUUUNNOOOOcool
TAKO MI SE SVIĐA.
MOGLA BIH GA POJESTI,A LI VJERUJTE MI BILO BI MI ŽAO.
SANJAM GA I NE MOGU ZABORAVITI ONO ŠTO JE BILO IZMEĐU MENE I NJEGA.
NE BRINITE NIJE NIŠTA OZBILJNO ALI MOGLO BIH BITI.rofl
myspace layout

myspace layout

myspace layout

myspace layout


- 20:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

JA SAM 0.
SAZNAT ĆE TE NEŠTO O MENI, AKO ODETE NA MOJ NOVI BLOG

Linkovi

MOJE RETARDIRANE IZ RAZREDA

MARTINAImage Hosted by ImageShack.us
SENDYImage Hosted by ImageShack.us
IVA Image Hosted by ImageShack.us
KRISTINAImage Hosted by ImageShack.us
DORISImage Hosted by ImageShack.us
MIHAELAImage Hosted by ImageShack.us
ANNA- MARIAImage Hosted by ImageShack.us
MATEAImage Hosted by ImageShack.us
JAImage Hosted by ImageShack.us