<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



_ZvJeZdAnA_
>VeSeLa,x
>bRzOpLeTa,x
>TvRdOgLaVa,x
>nEsPrEtNa,x
>SvAdLJiva,x
>BeZoBrAzNa,x
>NeOdLuČnA,x
>PeRvErZnA,x
>jAkO bRbLjaVa,x
>zNATiŽEljnA,x
>uVjEk SpReMnA nA zAeBaNcijU,x
>iZbirLjiVa,x
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


ja i Josipa (;

icq>> 449657042
msn>> zveki_15@hotmail.com

i wish there was a way for me to say to everyone in the world.
I LOVE U.I BELIVE IN U.
cause its true.
i belive that everyone on this earth is worth loving,caring for and believing in.
so whenever u`re feeling down,depressed,like no one loves or cares for u,and nothing`s worth it anymore..
please just know that there`s at least this one person always there for u.
best of luck with everything u do.
i`ll be waiting for u.i love u.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
and it stings
yeah it stings now
the world is so cold
now that you`ve gone away

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

VRATI SE six pack
Pogledaj tipa iza sebe, menja drugove za šibicu
Kakav trip ! Kao Sahara i kiše...
ovih dana to me baš inspiriše

Ti moraš biti ti, meni iskrivljena slika ništa ne znači
ja nisam plavi dim u kome plivaš svake noći,
ja te vidim ja te osećam... Da li me čuješ ?

Vrati se !

Pogledom praznim kao mrak tražiš izgubljeni doživljaj
ne znam ni sam, valjda te razumem
ali nikako ne mogu da te opravdam

Ti moraš biti ti, meni iskrivljena slika ništa ne znači
ja nisam glupi film u kome spavaš svake noći,
ja te vidim ja te osećam... Da li me čuješ ?

Da li prepoznaješ ovaj glas ?
Sa bakljom u srcu tražim put za tebe
Čak i kad je mrak daću ti Sunca zrak,
još uvek te vidim, još uvek te osećam !


Pretnja ili molitva-six pack
Gledam za sobom-samo praznina,
a hteo sam da budem veliki...
neki od nas se prosto samo rode
i odmah postanu šefovi
i onda gazi druge,ne žali
kosi ih srpom,udri čekićem
bilo kako do svog sebičnog cilja
a cilj opravdava sredstvo.
Da li je pretnja ili molitva
stisnutih ruku noću u zid kada udaram?
Da li je flaša puna očaja
nešto više od strane lakšeg otpora?
Da li je zločin ako poželim
da u paklu gore možda neki od vas tu?
Da li je prestup to što pljujem
na slavu vašu sumnjivu?
Gledam za sobom-besana noć
ćorave bake s pravdom više zasad ne igram
do tada,hrabri tatin sine,
zaželi i ono što ti ne treba!

Fabrička greška-six pack
Kiše padaju,evo već stoti dan
Smišljam oblake kako da oteram
Prizivam vračeve drevnih plemena
da zajedno sa njima otpevam
molitvu za sunce,makar neonsko
Samo se bojim da ne pokleknem
i promuknem,
Na ivici sam snage
Hvala na višku inspiracije
U mom gradu je glupo voziti skejt
Ja sam fabrička greška generacije
Dovoljno pametan,šteta previše slep
"Moji su drugovi biseri rasuti"
zauvek...
Sanjam talase obalskih mirisa
i parče neba gde gde je mesec uvek pun
mesto na kome više neću biti usamljen
Nikad niko neće moći da mi oduzme
Stvarno se bojim da se neko ne usudi
i pokuša da me probudi
Da dirne prljavom rukom
u jedino što je ostalo
Pucat ću u grudi!


Hladno Pivo - Par pitanja

Dragi bože koji jesi, gore na nebesima
Sorry što te davim u ovaj kasni sat
Ali, ja prije svitanja
Imam još par pitanja

Kad je nebo gorilo bio sam tebi ravan
Nisam išao tamo da bih postao slavan
Pa na koju sam foru
Sad na birou

Al' sad ću reći što mi leži na duši
Makar me ubio gromom
Reci na koju foru stalno ja pušim
Pa nisam ratovao s tobom

Ako mi ujutro pokloniš smisao
Ja ću povući, što sam napisao
I bit ću vojnik tvoj, tvoj zaštitnik
I svima pričati koji si super lik

Repetiranje u svitanje i poznati mi glasovi
Ispituju susjede, gdje je onaj drukčiji
Pogrešno mi ime piše na vratima
Pa je došao da ga skine moj drug iz djetinjstva


Ako mi ujutro pokloniš smisao
Ja ću povući, što sam napisao
I bit ću vojnik tvoj, tvoj zaštitnik
I svima pričati koji si super lik



Hladno Pivo - Kaže stari što nam fali
kaže stari što nam fali
nismo žedni nismo gladni
žedan znam da nije
otkad ne radi samo pije

stan je dobio od firme
one bivše domovine
tu je stao, nije krao
nije htio, ma nije znao

pošten bez ambicija - luzerska tradicija
pošten bez ambicija je moja definicija

što učinio si ti
od života mog
od života mog

kaži stari što vam fali
' su bar neki ideali
ili neko da vas tlači
da niste samo potrošači

ja ne kužim kaj on brije
nisam rođen tolko prije
izbjegavam tenzije
zbog njegove mi penzije

pošten bez ambicija - luzerska tradicija
pošten bez ambicija je moja definicija

zašto dao si mi ti
samo praznu bol
samo praznu bol


credits: duckdz. - x,x,x

{ 06.02.2008. }

evo me malko.nekai.

evo i mene nakon svih ovih rođendanaparty.hhehe.da.pilo se.pilo.
ai evo da neke slikice nahičem.

subota[slavil se moi rođendan]
dopodne.shopping i landranje u kc..
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

popodne.malo okupljanje i pripreme pri meni.
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

navečer.vanka.u disku.
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
i na kraju je došao ON hehethumbup
i evoga to bi bilo to u slikama
neda mi se pisat a neda mi se više slike hostat.ai
22:13 - Komentiraj { 47 } On/Off