No inspiration... - Čovjek je najsavršenije biće - Blog.hr
11.05.2008.

No inspiration...

Razmišljala sam da napišem nešto pametno.

Nešto što će vas iznenaditi.
Inspirirati.
Oduševiti.
Zaintrigirati.
Ohrabriti.
Potaknuti.
Osloboditi.
Šokirati.
Opustiti.

Onda sam shvatila, da ne trebam pisati nešto zapanjujuće i savršeno da bi bila zanimljiva ljudima.A mi ljudi volimo nešto novo, nešto interesantno, jednostavno smo takvi..zašto ne možemo pustiti to savršenstvo i zadovoljiti se malim, običnim sitnicama...?!

1.Ali htjela bih još reći da sam ujedno ponosna na sebe što sam mami olakšala rad.
2.Da sam ljuta na brata što je rekao da sam još jedna balavica i da mi zato
neda broj od svog frenda.
3.Tužna što je mawi brat u bolnici i što ima svega mogućega u svome malom tjelešcucry

Toliko raspoloženja da se ne bi moglo opisati u jednom postu...

slike ce vam objasnit


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



[I'm Broken-Seether & Evanesence]


20:07 , Komentiraj { 105 } Print

<< Arhiva >>

komentari da/ne
< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

♥ Riječi jedne maloumnice.♥
Za svoje male katastrofe
Što će ih bit' i što ih bilo
Tražim melodiju i strofe
Kao soundtrack za moj život

Miss Rainbow
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Neshvatljiva. Ili ne?
Luda. I cudna.
Vesela.
Divlja.
Iskrena.
Tvrdoglava.
Ljubomorna.
Naivna.
Odana.
Osjećajna.
Samouvjerena.
Lako mijenjam raspoloženja.
Lako opraštam, ali teško zaboravljam.
Mrzim gubiti.
Bojim se samoće.
Volim ljude.
Ne volim laž.

Družite se samnom
na svoju odgovornost.:)





Tko ne zna, a ne znada ne zna-opasan je-izbjegavajte ga!
Tko ne zna, a zna da ne zna-dijete je- naučite ga!
Tko zna, a ne zna da zna - spava - probudite ga!
Tko zna i zna da zna - mudar je -slijedite ga!

Želite li samo časak biti sretni? Osvećujte se!
Želite li uvijek biti sretnii? Opraštajte! "
(H.L.)


Kad bi svaki čovjek na svijetu usrećio barem jednog
čovjeka, čitav bi svijet bio sretan!
(J.M.S.)

Kad sretnemo nekog tko nam duguje zahvalnost odmah se toga sjetimo.
A koliko smo puta sreli nekoga kome mi dugojemo zahvalnost,
a da se toga nismo sjetili.
(Goethe)

Četiri se stvari ne mogu vratiti:
- izgovorena riječ,
- izbačena strijela,
- protekli život i
- propuštena prilika.
(Arapska narodna)

Znam da me gledaš,
istražuješ, želiš noću
gledati boju mojih očiju.
Znam da želiš uhvatiti
rukama moje lice dok
bih ležala kraj tebe,
probuđena, tiha,
gledajući te.
Znam da želiš moju
prisutnost, slatko vrijeme,
vrijeme mirisno…


Tu, na pragu svoje duše čekam
te, s komadićem sunca u očima
osmijehom, što pretvara se u
ljubav, koja me tebi nosi....


I think the highest and lowest points are the important ones.
Anything else is just... in between.
I want the freedom to try everything.
Jim Morrison

All I can do is be me, whoever that is.
Bob Dylan

Life is a book and you gotta read it
Life is a story and you gotta tell it
Life is a song and you gotta sing it
You've got to know how to live it


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Đinks
×Ivana×
¤Little Miss Sunshine¤
Eliyah
tHe dAuGhTeR oF rAgE aNd L0vE
little Stacey
laLuna;)
druga_d
:papusa de portelan:.
Plesna djevojka[Petra]
Samo ja..
Bruise Pristine
imiginary princess
Tanya the duck
Lady_in_black
Girl with crying heart.
Miss T.







credits
duckdz. - x x x