VjEšTiC@

utorak, 05.02.2008.

... ovako imam duznost zahvalit vicu za sve sta je napravio za mene ... ovaj dizajn je napravio on i jako sam mu zahvalna na tome !!!!!!!!! V I C ... HVALA TI PUNO!!!!
E A SAD ... sta se mene tice .. moj kvart propada ... svi iz njega su povezani s policijom ... ja nisam kriva nizasto .. al svako sranje zadesi i mene .. nema osobe na kvartu s kojom sam si dobra a da sam je odbila izvuc iz bilokakvog problema .. ja uvjek na kraju uvalim sama sebe .. ali bolgu hvala .. uvjek postoji netko ko me uspije izvuc .. hvala svima onima koji mi pomazu .. necu bit preokrutna ali moram rec da na cjelom kvartu imam mozda 3 najbolje frendice ... i 2 super frenda .. svi oni znaju tko su .. i to su osobe koje me uglavnom izvuku iz sranja... za stvari koje ja napravim i izvucem iz sranja mnogobrojni ljudi nisu mi ni najmanje zahvalni i jos k tome nemaju ni malo postovanja ni kulture prema meni ,.. a ukoliko sam ja ok ocekujem bar priblizno vraceno postovanje ... pa bar to zasluzujem .... trenutno govorim o svemu sto mi se ovih dana dogadalo i po ovome se postu vidi moje raspolozenje .. nije najbolje ..ha ?? da upravo tako .. po milijun puta od svega me najvise pogada sto moja "frendica" tihana koju sam milijun puta izvukla iz sranja ... nikada nije znalka rec HVALA a sad kad bi meni pomoc mozda dobrodosla .. naravno .. ima ona svojih problema i previse .. ma sta bi ona uopce pitala kako sam ja .. rekla sam to milijun puta i rekla sam joj da je nezahvalna .. no ni onda se nije udostojila prozboriti onoh 5 slova ... H V A L A .. pa zar je to tako tesklo .. no dobro .. zahvaljujem se svima koji citaju moj blog i ostavljaju komentarceke .. velik pozdrav Vicu ,Anamariji ... itd .... i naravno eliti iz G.N.. UZIVAJTE .. POZZZZZZ

Powered By "VJEŠTICA" 05.02.2008. u 13:15 • <$Reci kaj imaš$> VJEŠTICA#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

zajebancija...i opet samo zajebancija


Image and video hosting by TinyPic

Ana Kokic




SEKA ALEKSIC_ASPIRIN




BILO VAS JE KOD MENE:

free hit counter

posjeti obavezno mog prijatelja

*DOBRODOSLICA*









*UŽIVAJTE*