VjEšTiC@

četvrtak, 27.12.2007.

helllou ... ev i mene .....i novog postica ..

Kako ste ljudofi?sta ima ? evo .. ja ostvarujem svoju zelju da se maknem iz kvarta i uspjeva mi ...
i bas mi je drago zbog toga ... moja kumica mi je u tom pomogla ,al naravno i ostatak ekipe ...
Domino je birc ok , na svom mjestu ...ali ... buduci da se nikom vise neda ic gore neidem ni ja ...i nis mi ne fali ... pa cak ni ekipa ,.... zalosno al istinito .. sad imam jos bolju ekipu ..ljudi dolaze po mene na praksu i onda se odemo zajebavat negdje na cugu ...
ljudi imam pitanje za sve vas ....gdje cte za novu ??
niko iz moje ekipe to nezna ... jebeno ... uzas ....
u zadnjih par dana dogodilo mi se puunno ljepih stvari ... i drago mi je na tom ...upoznala sam nove ljude .. bila na koncertu ...isla se sanjkat sa ekipom na groblje ..hahaha .. i bilo je ludo ..... upoznala jednog skroz super decka ..al nazalost samo preko bloga .. "ljubitelj audia" on ce znat ko je ...decko mi se cini fakat ok ... hahah ,.... a sad cu mu malo konkurirat sta se tice slika od autiju ... a naravno ... audiji su neizostavni ....ljudi ... volim vas ... pisat cu opet za 2-3 dana .. nemam bas previse vremena .. ali .....ostavite komentarceke i uzivajte !!!!!!!!!!! big kiss






AUDI 4EVER ....
PA NEK SVI VIDE KOLIKO VOLIM AUTE .. A AUDIJE POGOTOVO ...








................................................................................
NADAM SE DA JE SAD DOSTA ....HAHAHA

Powered By "VJEŠTICA" 27.12.2007. u 22:57 • <$Reci kaj imaš$> VJEŠTICA#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

zajebancija...i opet samo zajebancija


Image and video hosting by TinyPic

Ana Kokic




SEKA ALEKSIC_ASPIRIN




BILO VAS JE KOD MENE:

free hit counter

posjeti obavezno mog prijatelja

*DOBRODOSLICA*









*UŽIVAJTE*