< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

DOBRODOŠLI U CARSTVO SVJETOVA

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image Hosted by ImageShack.us
vjestica111@net.hr





da vas vidim

Counter
Counter


hihihihi




Image and video hosting by TinyPic

Ti samo budi dovoljno daleko

Ti samo budi dovoljno daleko
Za mene postoji drugi neko
Čije će riječi manje da bole
Čije će ruke lijepše da vole

Ti samo budi tamna sjena
Za mene stižu lijepša vremena
Ulice nove, nova lica
I vedro nebo, prepuno ptica

Ti samo budi u srcu trag
Još će mi neko biti drag
Još ću sa nekim pronaći sreću
Nikad te više voljeti neću

Nekom ćeš biti dobra žena
Odana, vjerna i poštena
Sve nek ti bude drugi neko
Ti samo budi dovoljno daleko





Image and video hosting by TinyPic



petak, 29.09.2006.

Humor-priča

posuđeno sa portala viceva

Životna priča

Kad sam imao četrnaest godina, nadao sam se da ću jednog dana imati djevojku.
Sa šesnaest godina imao sam djevojku, ali nije imala strasti, pa sam zaključio da mi treba strastvena djevojka sa životnim žarom.
U koledžu sam se zabavljao sa strastvenom djevojkom, ali je bila suviše emotivna. Sve je bilo dramatično, bila je kraljica drame, sve vrijeme je plakala i prijetila samoubojstvom. Tada sam zaključio da mi je potrebna stabilna ličnost.
Sa 25 našao sam veoma stabilnu djevojku, ali je ona bila dosadna. Bila je potpuno predvidljiva i nikad se nije uzbuđivala ni oko čega. Život je postao toliko dosadan da sam zaključio da mi treba malo uzbudljivija djevojka.
Sa 28 godina našao sam uzbudljivu djevojku, ali nisam mogao držati korak sa njom. Jurila je od jedne stvari do druge, nikad se nigdje ne zadržavajući. Radila je lude iznenadne stvari i činila me je isto toliko jadnim koliko i sretnim. U početku je bila zabavna i vrlo energična, ali nije imala nikakav pravac. I tako sam odlučio da nađem djevojku koja ima jasne ciljeve.
Kad sam napunio 31 godinu, našao sam pametnu, ambicioznu djevojku, koja je stajala čvrsto na zemlji i nju sam oženio. Ona je bila toliko ambiciozna da se razvela od mene i uzela mi sve što sam imao.
Sad sam stariji i mudriji i tražim djevojku sa velikim sisama.



| komentari (4) | print | # |

četvrtak, 28.09.2006.

SAMA

Sjedila je sama pored prozora, nesvjesno upijajući zvukove s ulice. U njezinom srcu vladala je bura. Emocija. Osjećaja koji su prijetili razoriti je. U glavi prava drama. Što i kako dalje? Ovako se više nije moglo. Nije smjela nastaviti istim smjerom. Nije mogla na isti način više. Nešto je trebalo promijeniti. Samo što? Nisam dovoljno pametna, pomislila je. Ne za ovo. Ne za ovakve odluke. Izgubla je nit. Nekoliko nestvarnih končića svojega života. Gdje li se samo djenuše? Još jučer je bilo sve tako lako. Jednostavno. Još je jučer sjedila pokraj ovog istog prozora i mislila da će vječno ostati sama. Ali već je jutro dalo naslutiti da to ipak ne mora biti tako. Ni sama nije znala što više želi. Samoću, teško stečeni mir i prazninu? Ili ispunjenje, Ljubav i sve nemire koje suživot sa sobom nosi. Nije se ona bojala suživota. Ona je na to navikla. Mogla je ona to. Samo je nakon ponešto mjeseci, tek sada opušteno koraknula u samoću. Tek kada je prihvatila samoću, dobila je dar. Ljubav. Neočekivanu (a željenu), nestvarnu (a postojeću), nemoguću (a ostvarenu). Ta je Ljubav bila toliko nestvarna. Da nije, možda bi već odustala od nje. Od borbe za nju. Pred njom su bile godine borbe. Sa nedostajanjem, čežnjom, rastancima, iščekivanjem. Sa gomilom tehničkih i praktičnih detalja stvaranja novoga zajedničkog života. Ma mogu ja to, znala je. Ja to čak i želim. Nove bitke, nove pobjede. Ali nitko nije mogao jamčiti da će baš sve te bitke uroditi pobjedom. Porazi su bili to, što nije mogla niti zamisliti. Ne novi. Sve bi učinila da ne izgubi tu Ljubav. Za to nije bilo mjesta u njoj. Za gubitke. Sada, kada je konačno pronašla svoju sreću, kada je nekome pripala, kada je san samo čekao da se ostvari... ne sada. Sada ne bi podnijela izgubiti je. Ispila je capuccino. Natjerala se ustati i isprati šalicu. Bila je sama danima. Djeca su bila na obali. Sudoper je bio prazan. Zaželjela se običnih, malih, svakodnevih poslova kojima bi se mogla okupirati. Za ozbiljnije poslove ionako nije bila dovoljno koncentrirana. Potpuno je bila okupirana svojom novom Ljubavi. Odmahnula je rukom. Ma, o tome ću misliti sutra.



| komentari (6) | print | # |

srijeda, 27.09.2006.

ZNATI ĆEŠ DA SI VOLJEN

Kada ti netko pokloni svoje noći
Kada te zagrle i kada to ne tražiš
Kada te gledaju nježno i u tišini
Kada ne moraš baš ništa reći
Kada netko zaplače zbog tvoje boli
Kada netko zna što voliš
Kada te netko nazove bez povoda
Kada dođe nenajavljen
Kada ti zna rođendan
Kada zna gdje si škakljiv
Kada zna što te pali
Kada zna kako te ušutkati
Kada zna kako umiriti ljutnju
Kada te zna lako naljutiti
Kada te zna otopiti pogledom.
Kad shvatiš da ti voliš tog nekog.



| komentari (9) | print | # |

petak, 15.09.2006.

BABA ROGA

DAME NASUPROT PRAVIM ŽENAMA

DAME
- Ako slučajno presolite jelo dok se kuha, ubacite jedan oguljeni krumpir i on će upiti višak soli za automatski "fix-me-up"
PRAVE ŽENE
- Ako slučajno presolite jelo dok se kuha, to je vraški loše. Molim ponavljajte za mnom, motto Pravih žena: "Ja sam to skuhala i ti ćeš to jesti i ne zanima me koliko je loš okus."
________________________________________
DAME
- Lijek za glavobolju: Uzmite limun, prepolovite na pola i utrljajte u Čelo. Pulsiranje će nestati.
PRAVE ŽENE
- Uzmite limun, pomiješajte sa tekilom, ohladite i popijte. Mozda ćete još uvijek imati glavobolju, ali koga briga!
________________________________________
DAME
- Na dno korneta stavite salvetu da bi spriječili curenje sladoleda.

PRAVE ŽENE
- Jednostavno isišite sladoled odozdo, za-Boga-miloga. Ionako vjerojatno sjedite guzicom na kauču, i s podignutim nogama.
________________________________________
DAME
- Da bi spriječili klijanje krumpira, ubacite jednu jabuku u vreću sa krumpirima.

PRAVE ŽENE
- Kupite kutiju gotovog krumpir-pirea i nećete morati brinuti o krumpiru kojemu rastu noge i ruke.
________________________________________
DAME
- Kada recept za kolače zahtijeva brašnjenje kalupa, upotrijebite malo suhe smjese za kolač pa neće biti bijelih tragova s vanjske strane kolača.

PRAVE ŽENE
- Odite u pekarnu/slastičarnu - oni će ga čak i dekorirati.
________________________________________
DAME
- Ako imate problema sa otvaranjem staklenki, pokušajte upotrijebiti gumene rukavice za pranje suđa. One onemogućavaju proklizavanje stiska i čine otvaranje staklenki lakšim.

PRAVE ŽENE
- Idite pitati JAKO ZGODNOG susjeda da to napravi za vas.
________________________________________
I na kraju, najvažnije ...

DAME
- Ne bacajte ostatke vina. Zamrznite u kockice leda za buduću upotrebu u saftovima i gulašima !!!

PRAVE ŽENE
- Ostaci vina ???



| komentari (12) | print | # |

četvrtak, 14.09.2006.

DAGNJA


UŽITAK SVIH SVJETOVA

Volim tvoje tijelo.
Volim način na koji se izvija dok uživa.
Volim sve tvoje titraje vrhunca.
Tako je zanosno. Tako me ponese. Kao moj vlastiti užitak.
Volim tvoje ruke i sve što mi čine.
Volim sva tvoja divljenja mojem tijelu.
Uživam te upijati. Uživam te otkrivati. Upoznavati. Istraživati.
Uživam ti davati. Uživam te uzimati. Otimati.
Poznajem svaku udubinu tvoga tijela. Svaki njegov pokret.
Volim tvoje uzdahe. I izraz tvoga lica dok uživaš.
Volim tvoje poluotvorene usne dok uživaš.
Volim tvoj glas i šapat.
Uzbuđuje me sve.
I ono što činim, i ono što vidim.
I ono što mirišem, i ono što dodirujem.
I ono što činiš, i ono što čujem.
Volim svaki naš poljubac, dodir i zagrljaj.
Uzbuđuje me sve što osjećam. Uzbuđuje me svaki stisak.
Uzbuđuje me i sve što naslućujem.

Uzbuđuješ me TI.
Samo TI.
Zauvijek TI.



| komentari (7) | print | # |

srijeda, 13.09.2006.

OPROSTI

OPROSTI MI, LJUBAVI MOJA

Pogriješila sam. Užasno.
Oprosti mi što nisam vjerovala. Tebi. Sebi. Nama. Ljubavi. Nisam smjela to učiniti.
Možda te sada upravo zbog toga sve više i više volim.
Možda ću ti do kraja života to htjeti nadoknaditi.
Možda ću te zbog toga više voljeti.
Volim te.
Oprosti što nisam vjerovala da je moguće.
Danas vjerujem.
Danas znam. Mogu. Hoću.
Tebe. Baš tebe.
Volim te. I danas.
Danas više nego jučer, manje nego sutra.
Volim te silno.
Čekam te, znaj.
Ostadoh tu. Samo zbog tebe.
Volim te neopisivo, van svih svijetova.



| komentari (8) | print | # |

ponedjeljak, 11.09.2006.

POČELA SAM TRČATI

MA DAJTE! Ma stvarno. Neki dan. Još me sve boli. Ali je i super.
Joooo Guštaaaaa! Moja djeca, pas i ja.... jurcamo po naselju. Jes da nemam baš kondicije. Ali je gušt. Neki čudesan osjećaj slobode. Nekada sam trčala. Čak i više puta dnevno. (nema kod mene na malo). Luda baba! Ja ili trčim ili ležim. Nema tu sredine. Tako. Sada ću valjda malo smršaviti. JOŠ NE PUŠIM. 22 DANA. Dođe mi nekad, ali me i prođe. Pišem, rišem i trčkaram. Od jedne obveze do druge. Od djece do posla. Po kući. Oko šteneta koje je još blesavo. Imam puno vremena. Više no što bih htjela. Nastale su velike praznine u mojem životu. Popuniti ću ih uskoro. Znam čak i datum. Samo se moram strpiti. Vas puno pozdravljam i očekujem kolektivnu podršku. Kao za sve tako i za to. Šalim se, znam ja da ste vi tu.

Mom nekom:

GLADUJEM

Gladujem, duše ti se samo napijem. Gladujem, jer me nema pola bez tebe.
Bez tebe, svi se dani tugom zamijene. Nema te. Nema kraj mene.



| komentari (15) | print | # |

četvrtak, 07.09.2006.

ZA MAME

ZA MOJU, I SVE DRUGE MAME SVIJETA:

Ovo je jedan stari stih iz pjesme kojoj ne znam ni ime ni autora. Ali ga rado citiram. Mene je oduševio kao dijete. morah ga podijeliti sa vama.

Narast će dječak,
Postat će čovjek
Vrijeme će najzad
poviti stas.

Al' će se vječno
Pamtiti ruka
Majčine oči
I mio glas.



| komentari (10) | print | # |

srijeda, 06.09.2006.

Razgovaraju blizanci u maternici ...

Blizanci u maternici razgovaraju:
- Vjeruješ li u život poslije rođenja?
- Naravno, sigurno postoji nešto nakon rođenja. Možda smo ovdje baš zato da se pripremimo na život poslije rođenja.
- To je glupost. Nema života poslije rođenja. Kako bi taj život uopće izgledao?
- Ne znam točno, ali uvjeren sam da će biti više svjetla i da ćemo moći hodati i jesti svojim ustima.
- To je potpuna glupost. Znaš da je nemoguće trčati, i jesti svojim ustima, pa zato imamo pupčanu vrpcu. Kažem ti poslije rođenja nema života.
- Pupčana vrpca je prekratka. Uvjeren sam da postoji nešto poslije rođenja. Nešto posve drugačije nego ovo što živimo sada.
- Ali nitko se nije vratio od tamo. Život se poslije rođenja završava. Osim toga život nije ništa drugo nego postojanje u uskoj i mračnoj okolini.
- Pa ne znam baš točno kako izgleda život poslije rođenja, ali ćemo u svakom slučaju sresti našu mamu. Ona će zatim brinuti za nas.
- Mama?!? Ti vjeruješ u mamu, pa gdje bi po tvome ta mama bila?
- Svuda oko nas, naravno. Zahvaljujući njoj smo živi, bez nje ne bismo uopće postojali.
- Ne vjerujem! Mamu nisam nikada vidio, zato je jasno da ne postoji.
- Da , moguće, ali ponekad, kada smo potpuno mirni, možemo je čuti kako pjeva i miluje naš svijet. Znaš, uvjeren sam da život poslije rođenja zapravo tek započinje ...



| komentari (7) | print | # |

utorak, 05.09.2006.

SEKS NAŠ SVAGDANJI 2.DIO

ILI ne...
Svaki dan? Ili je to previše? Tko o tome odlučuje. I da li itko odlučuje? Ili on treba biti spontan. Uvijek. Što se dogodi ako netko želi više, a netko manje? Tko u tome pretjeruje? Kako odbiti dragu osobu ako ti nije do toga, baš sada?
Ima tako mnoštvo pitanja na tu temu.
Teško je, kada se pronađu ljudi neusklađenog libida. Užasno teško. Čak i ne znam kome je to teže. Ako netko želi, a zna da onaj drugi ne želi, teško će ga pitatai. Postati će frustriran. Možda će ga puknuti i kompleksi da je ružan, debeo, ili što gore?
Kažu, da je nedostatak libida, zapravo nedostatak interesa za drugu osobu. Ili nedostatak želje za tim nekim. Onim koga volimo. Ako netko ne želi, a zna da onaj drugi želi osjećati će se loše što ga mora odbiti. Teško je to uskladiti. A seks između parova, osobito onih koji su dugo zajedno, ponekad je pokazatelj Ljubavi, interesa, strasti... svega što čini neku vezu Ljubavnom. Ako tako vjerujete sve te male trzavice mogu vas dovesti na rub pucanja, pa čak i hlađenja od partnera. Ako vam netko stalno govori da ste „je..žljivi“, napasni, preželjni.... počnete se pitati što to nije u redu s vama. U svakom slučaju neugodna pitanja. Koja mogu nagristi vezu.



Probala sam dijetu - prestala sam pušiti, jesti masno, nema seksa, ne pijem
i za protekla dva tjedna sam izgubila 14 dana!



| komentari (11) | print | # |

ponedjeljak, 04.09.2006.

SEKS NAŠ SVAGDANJI 1.DIO

MOJOJ DRAGOJ
Tijekom protekle godine probao sam sa tobom voditi ljubav 365 puta. Uspio sam 36 puta, što je u prosjeku jednom u 10 dana. Evo liste koja će ti pokazati zašto nisam uspijevao češće:
- 54 puta stoljnaci nisu bili čisti
- 17 puta je bilo previše kasno
- 49 puta si bila previše umorna
- 20 puta ti je bilo previše toplo
- 15 puta si se pretvarala da spavaš
- 22 puta si imala glavobolju
- 17 puta si se bojala da ne probudimo djecu
- 16 puta ti je doktor zabranio seks
- 12 puta ti je bio loš datum u mjesecu
- 19 puta si se morala rano probuditi
- 9 puta si rekla da ti nije do seksa
- 7 puta si izgorjela na suncu
- 6 puta si do kasno gledala televiziju
- 5 puta nisi htjela pokvariti novu frizuru
- 3 puta si rekla da bu nas čuli susjedi
- 9 puta si rekla da bu nas čula tvoja majka

Od onih 36 puta kad smo uspjeli voditi ljubav, seks nije bio zadovoljavajćci iz slijedećih razloga:
- 6 puta si ležala kao klada
- 8 puta si me podsjetila na pukotinu na plafonu
- 4 puta si mi rekla i da napokon završimo sa tim
- 7 puta sam te morao probuditi da ti velim da sam svršio
- Jednom sam pomislio da sam te povrijedio posto sam primijetio da se luđački treseš
MOM DRAGOM
Mislim da si malo pobrkao stvari. Evo razloga zašto od mene nisi dobio više nego što jesi:
- 5 puta si došao kući potpuno pijan i za mačku pomislio da sam ja
- 36 puta nisi uopće došao kući
- 21 put ti se nije dalo
- 33 puta si svršio previše brzo
- 19 puta ti se spustio prije seksa
- 38 puta si radio do kasno
- 10 puta si imao grčeve u nogama
- 29 puta si morao ranije otići na spavanje zbog sutrašnje košarkaške tekme
- 2 puta si se potukao i udarili su te baš u testise
- 4 puta ti se zaglavio u ciferšlusu
- 3 puta si bio prehlađen i šmrcao si
- 2 puta si bio povrijeđen na košarci
- 20 puta si izgubio volju za seks zato što si cijelog dana mislio na to
- 6 puta je tebe boljela glava
- 98 puta si bio zauzet gledanjem nogometa i košarke

A što se tiče onih 36 puta kad nam se seks dogodio, ali nisi bio previše zadovoljan, evo objašnjenja:
- Kao klada sam ležala onda kada si se bacio na krevet, a mene profulao, i počeo napadati posteljinu
- Nisam govorila o pukotini na plafonu, vec sam te pitala da li više voliš da budem gore ili dolje
- Kada sam se onako luđački tresla, bilo je zato što si me toliko jako pritisnuo da sam se borila za zrak
Na kraju ovog simpatičnog teksta koji kruži internet galaksijom stoji poruka:
Čim ga procitate, morate ga proslijediti dalje, na sedam novih adresa. Ako to napravite, petog dana će vas netko nazvati i reći vam da vas voli. I još piše da to nije sala, da ova igra traje od 1996.god. i da prekidanjem ovog lanca možete upasti u nevolje tijekom vaših budućih veza.

Evo još nekih pravila:
ako poruku pročitate u PONEDJELJAK, dobiti ćete novac,
ako je pročitate u UTORAK pred vama je ljubavni uspjeh,
ako je pročitate u SRIJEDU očekuje vas poslovni uspjeh,
ako je pročitate u CETVRTAK ispuniti će vam se sve želje,
ako je pročitate u PETAK imati ćete jedan "vruc" susret,
ako je pročitate u SUBOTU imati ćete vazan telefonski poziv.




| komentari (7) | print | # |

petak, 01.09.2006.

HVALA TI ZA NOĆ

Hvala ti za noć
Ja ne pamtim lijepšu
Bilo je tako dobro
Tako sjajno, tako blisko.
Hvala ti za Ljubav,
Svu tvoju Ljubav,
Strpljenje i razumijevanje.

Volim te, znaš li?
Bilo je blistavo.
Bilo je presjajno.
Ne poželjeh kraj.
Ne znam ni sama
Kako sam se uspjela odvojiti od tebe.
Ne znam ni sama
Kako sam te mogla pustiti da odeš.
Na znam ni sama
Kako ću dočekati slijedeću, našu.

Hvala ti za noć
Ili barem pola nje.
Nisu nam još sada
Suđene cijele, sve i čitave.
Ali, polako, dolaze.
Dolaze.
Osjećam i znam.
Prikradaju se godinama.
Dolaze da nam otmu sne.

Hvala ti za noć.
U mojim si svima.
Hvala ti za noć.
Ljubim te u njima.
Kroza misao vješto
Provlačiš se moju
Hvala ti za noć
Znaš ti dobro koju.

Hvala ti za noć
U svakoj te čekam
Sve do zore jasne
Do novoga dana
Ostavljam ti poljubac
Na jastuku do tebe
Ujutro ga nađi
Uljepšat će ti dan.

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (10) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.