Vjeruj mi

utorak, 23.08.2022.

Ovisnost o kocki

Za početak ovo je prvi puta da pišem, nadam se da će makar netko pročitati jedan dio moje priče. Zapravo je sve počelo kad sam bila dijete. Moji roditelji su znali dane provesti u kasinu. Jako sam im zamjerala to jer su nas ostavili doma gladne. Nekad su i mene vodili sa sobom i ti aparati zaista imaju neko magično djelovanje. Nekako privlače. Odrasla sam i nikad nisam pomišljala da igram dok nisu izlazile reklame bez uloga odigrao besplatne igre. Tako sam krenula. Toliko mi je žao što jesam jer sam otkrila da si zaista nemočan i da ta j... kocka i kad ti da navlači te da igraš dalje. I uvijek sve izgubiš. Ako ne danas onda sutra. Najgore od svega je to što sam skrivala kockanje od svih, nitko to nije znao. Je*eni internet možeš sve preko njega. Jako sam se sramila što sam postala kao oni, a toliko sam ih osuđivala. Mislim da je tako u životu, ne treba previše zamjerate ljudima, upravo taj teret koji ne razumiješ dopadne tebe da shvatiš. Ovisnost o kocki je baš grozna i zato je jedini način da ju pobjedi je da kreneš razgovarati o tome. Nađi nekog i priznaj. Možeš ti to. d

Oznake: kockanje, kocka, kockarnica, ovisnik, ovisnost

23.08.2022. u 18:43 • 50 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2022  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2022 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi